Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoinnin lopettaminen ja huono iho

Vierailija
18.06.2017 |

Onko kukaan muu tupakoinnin lopettamisen yhteydessä huomannut kuinka kasvojen iho muuttuu harmaaksi ja elottoman näköiseksi? Eikö pitäisi mennä päinvastoin kaikkien oppien mukaisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans joo meni päinvastoin kun muutama kuukausi lopetin.. Voi olla että sulla elimistö puskee nyt sitä nikotiinia läpi ja näkyy hetkellisesti että on huono iho. Uskon että paranee ajan kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun iho vähitellen muuttui heleämmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun iho vähitellen muuttui heleämmäksi.

Oliko huonoa välivaihetta?

Vierailija
4/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans joo meni päinvastoin kun muutama kuukausi lopetin.. Voi olla että sulla elimistö puskee nyt sitä nikotiinia läpi ja näkyy hetkellisesti että on huono iho. Uskon että paranee ajan kanssa.

Nikotiini poistuu elimistöstä täysin n. kahden vuorokauden sisään viimeisestä tupakoinnista. 

Nikotiini poistuu ainoastaan hengityksessä, ei tosiaankaan ihon kautta eli selitys on kelvoton. 

Vierailija
5/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on ihan valtavat ihohuokoset. Olin n.viisi päivää polttamatta lähes kokonaan. Olin siis vähän kipeenä. Sen aikana iho parani huomattavasti. Huokoset pienenivät lähes olemattomiksi, iho kirkastui ja heleytyi. Nyt kun taas poltan niin heti muuttui ihan paskaksi. Miten ihmeessä pääsen tästä eroon?!! En osaa olla polttamatta. Mulla on ihan tylsä elämä ja lähes ainoa nautinto on tupakointi..töissäkin kaikki tauoilla polttaa. Tosi vaikea lopettaa.

Vierailija
6/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on ihan valtavat ihohuokoset. Olin n.viisi päivää polttamatta lähes kokonaan. Olin siis vähän kipeenä. Sen aikana iho parani huomattavasti. Huokoset pienenivät lähes olemattomiksi, iho kirkastui ja heleytyi. Nyt kun taas poltan niin heti muuttui ihan paskaksi. Miten ihmeessä pääsen tästä eroon?!! En osaa olla polttamatta. Mulla on ihan tylsä elämä ja lähes ainoa nautinto on tupakointi..töissäkin kaikki tauoilla polttaa. Tosi vaikea lopettaa.

Lue Stumppaa tähän kirja! Sen avulla pääset. Sen on kirjoittanut mies joka poltti todella paljon yli 30 vuotta.