Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät " ilkeä" syödä kylassä mitään

Vierailija
29.03.2006 |

emännän leipomuksia? Mulla on pari kaveria joiden pulliin en koske tikullakaan ! oon aina muka laihiksella.=)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole meillä sellasta kyläpaikkaa jossa ei ilkeäisi.

Vierailija
2/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ilkeän syödä. Mutta mulla on yksi kaveri joka perheineen on tosi kovia syömään, kun ovat kylässä.

Mulla on aina tapana tehdä vieraille runsaasti ruokaa, että ei lopu kesken ja jos jää yli, niin syödään itse seuraavana päivänä tai pakastan.

No, tämä kaveri, kun tulee perheineen, ne syö kaiken viimeiseen pisaraan, olipa ruokaa kuinka paljon tahansa.

MUTTA, kun heille menee syömään, ruokaa on aina tosi vähän tarjolla. Sitten ne höylisti sanoo, että ottakaa lisää. Mutta mistä otat, kun ruokaa on niin vähän, että ei siitä ilkii ottaa lisää, kun ei siitä riitä kuin hädin tuskin yhdelle yms.

Sitten vaan pokkana sanoo, että ei kiitos, on maha niin täynnä, vaikka onkin vielä nälkä, kun alun perinkin ruokaa oli niin vähän, että se eka annoskin oli jo tosi pieni........

Ahneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kun on oikealta puolelta halvaantunut, enkä oikein luota siihen, että hän saa esim. vessassa käydessään vasemmalla kädellään kunnolla pyyhittyä. Möhnää on mm. kynsien alla näkynyt... Mutta pitäähän sitä kohteliaisuudesta ottaa, kun hän on kuitenkin niin omatoiminen ja toivoa, että paistaminen on tappanut mahdolliset bakteerit.

Vierailija
4/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä oikein kaivelette ja uppailette :D

Vierailija
6/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sä tykännyt? sori :/ tämä oli vaan niin ajankohtainen...

Vierailija
7/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, huvittaa lähinnä :D Haluaisin kuulla sen prosessin, jossa henkilö ensin etsii tällaisen ketjun ja kokee tarpeelliseksi nostaa sen.

Vierailija
8/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok mä kerron. mietin miten ällöä on kun toiset leipovat likaisilla käsillä, kaivavat persettä ja syövät räkää samalla ja sitten vaivaavat taas taikinaa. ajattelevat että mitä väliä, uuni tappaa kaikki bakteerit.sitten näitä herkkuja tarjotaan kaikille. ja viedään myyjäisiin.

niin siis mietin että miten yäk se on. ja muistin, että olen kirjoittanut av:lle sellaisen ketjun. tai useammankin... menin googleen ja kirjoitin hakusanaksi jotain sopivaa. kuten epähygieeninen kokki, en ilkeä syödä, yök miten joku voi syödä jne. sieltä löydän sitten ketjuni ja tunnen yhtäkkiä vastustamatonta halua keskustella lisää asiasta. upitan ketjun.

näin se menee. monta kertaa päivässä.

Vierailija
9/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 00:21"]

ok mä kerron. mietin miten ällöä on kun toiset leipovat likaisilla käsillä, kaivavat persettä ja syövät räkää samalla ja sitten vaivaavat taas taikinaa. ajattelevat että mitä väliä, uuni tappaa kaikki bakteerit.sitten näitä herkkuja tarjotaan kaikille. ja viedään myyjäisiin.

niin siis mietin että miten yäk se on. ja muistin, että olen kirjoittanut av:lle sellaisen ketjun. tai useammankin... menin googleen ja kirjoitin hakusanaksi jotain sopivaa. kuten epähygieeninen kokki, en ilkeä syödä, yök miten joku voi syödä jne. sieltä löydän sitten ketjuni ja tunnen yhtäkkiä vastustamatonta halua keskustella lisää asiasta. upitan ketjun.

näin se menee. monta kertaa päivässä.

[/quote]

Kiitos selvennyksestä :) Kenties nämä ikivanhat ketjut ovat sitten useamminkin aloittajiensa nostamia, se selvittää paljon ja tekee asiasta loogisemman. Olen ihmetellyt, että miten ihmiset päätyvät näihin ketjuihin.

Vierailija
10/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös sitä sanotakin, että paras tapa putsata kynnet (etenkin rakennekynnet) on tehdä pullataikina. Nam!

Vierailija
11/11 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan