Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö kenellekään niin huonosti että aikoo palstailla myös juhannuksena

Vierailija
17.06.2017 |

palstan jankkaajien seurana?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroa koko juhannus onneksi niin ei tarvitse kotona olla ja palstaa selata. En ole koskaan viettänyt juhannusta😢

Vierailija
22/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palstailen silloin kuin huvittaa. Oli joulu tai juhannus, vappu tai pääsiäinen. Juhannuksena ei ole tiedossa mitään ihmeellistä, juhannusperinne, joka ollut aikaisemmin, ei ole tänä vuonna. Joten normi viikonloppu tiedossa, vähän paremmalla ruoalla ja saunomisella höystetyllä. Grillausta ja vähän olutta ja siideriä, ja siinä sivussa palstailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ihan normaali viikonloppu paitsi että kaupat ja kaikki muut kiinni, joten eipä ole muuta tekemistä kuin Netflix.

Vierailija
24/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menemistä olisi se, että olisin mökillä keskellä valtavaa hyttyslaumaa, ei suihkua ei vessaa, ainoastaan haiseva ulkovessa... mahdollisesti muu seurue täysin kännissä. Tuollaisia juhannuksia on Suomessa paljon, en kadehdi 😂

Vierailija
25/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun sun kanssa taas palstailemaan....

Vierailija
26/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin skipata koko juhannuksen. Yleensä silloin värjötellään sateessa tai muuten vaan koleassa kelissä mökillä hyttysten, kusiaisten ja muiden ötököiden syötävänä. Ei oikein nappaa, mutta pakkohan se on perinteitä noudattaa.

Vierailija
27/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan juhannusta. Palstailen mieluummin kuin vietän pakollisia ääliöjuhlia.

Vierailija
28/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole työn lisäksi mitään sosiaalisuutta, joten vietän aikani netissä ja tv:tä katsellen. Myös juhannuksena. Katson ehkä elokuvia, syön pihvin ja uusiaperunoita voisulan kanssa ja säästä riippuen ulkoilen. Viihdyn parhaiten yksinäni kun kumppaniakaan ei ole tullut vastaan eikä sellainen etsimällä löydy.

Vierailija
29/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt useampana juhannuksena aikaa palstalla. Olin niin kipeä, etten jaksanut mennä minnekään, joten palsta oli parasta huvitusta. 

Vierailija
30/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus = ihan normaali viikonloppu. Olen töissä iltavuorossa. Hyvin ehdin palstailemaan.

Vierailija
31/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä mökille miehen kavereiden kanssa mikä tulee tarkoittamaan sitä että muut juo ja minä olen lasten kanssa. Illalla sitten tavataan palstalla kun ei jaksa juoppoja katsella ja lapset nukkuu.

Voin tulla kertomaan mitä kaikkea grillattiin vai satoiko koko ajan.

Vierailija
32/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä juhannukseksi seuraa saisin?

Sama vika,haaveilen että pääsisin puutteessa olevan bi naisporukan kanssa mökkeilemään ja saunomaan,voisin tuoda juomatkin paikalle.

Vierailija
33/33 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena pitäisi sallia yöpalstailu,tissikuvat ym. Mielenkiintoinen.