Meneekö kenellekään niin huonosti että aikoo palstailla myös juhannuksena
Kommentit (33)
Mä palstailen silloin kuin huvittaa. Oli joulu tai juhannus, vappu tai pääsiäinen. Juhannuksena ei ole tiedossa mitään ihmeellistä, juhannusperinne, joka ollut aikaisemmin, ei ole tänä vuonna. Joten normi viikonloppu tiedossa, vähän paremmalla ruoalla ja saunomisella höystetyllä. Grillausta ja vähän olutta ja siideriä, ja siinä sivussa palstailua.
Itselle ihan normaali viikonloppu paitsi että kaupat ja kaikki muut kiinni, joten eipä ole muuta tekemistä kuin Netflix.
Huonosti menemistä olisi se, että olisin mökillä keskellä valtavaa hyttyslaumaa, ei suihkua ei vessaa, ainoastaan haiseva ulkovessa... mahdollisesti muu seurue täysin kännissä. Tuollaisia juhannuksia on Suomessa paljon, en kadehdi 😂
Voisin skipata koko juhannuksen. Yleensä silloin värjötellään sateessa tai muuten vaan koleassa kelissä mökillä hyttysten, kusiaisten ja muiden ötököiden syötävänä. Ei oikein nappaa, mutta pakkohan se on perinteitä noudattaa.
Vihaan juhannusta. Palstailen mieluummin kuin vietän pakollisia ääliöjuhlia.
Minulla ei ole työn lisäksi mitään sosiaalisuutta, joten vietän aikani netissä ja tv:tä katsellen. Myös juhannuksena. Katson ehkä elokuvia, syön pihvin ja uusiaperunoita voisulan kanssa ja säästä riippuen ulkoilen. Viihdyn parhaiten yksinäni kun kumppaniakaan ei ole tullut vastaan eikä sellainen etsimällä löydy.
Olen viettänyt useampana juhannuksena aikaa palstalla. Olin niin kipeä, etten jaksanut mennä minnekään, joten palsta oli parasta huvitusta.
Juhannus = ihan normaali viikonloppu. Olen töissä iltavuorossa. Hyvin ehdin palstailemaan.
Ollaan lähdössä mökille miehen kavereiden kanssa mikä tulee tarkoittamaan sitä että muut juo ja minä olen lasten kanssa. Illalla sitten tavataan palstalla kun ei jaksa juoppoja katsella ja lapset nukkuu.
Voin tulla kertomaan mitä kaikkea grillattiin vai satoiko koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä juhannukseksi seuraa saisin?
Sama vika,haaveilen että pääsisin puutteessa olevan bi naisporukan kanssa mökkeilemään ja saunomaan,voisin tuoda juomatkin paikalle.
Juhannuksena pitäisi sallia yöpalstailu,tissikuvat ym. Mielenkiintoinen.
Iltavuoroa koko juhannus onneksi niin ei tarvitse kotona olla ja palstaa selata. En ole koskaan viettänyt juhannusta😢