Miehen touhut
Mies oli tänään golfaamassa 7.30 - 17, vaikka oli pojan synttärit.
Tässä välissä käytiin synttäri-illallisella, mutta sen jälkeen hän ilmoitti lähtevänsä golf-kaverinsa kanssa iltaa istumaan, vaikka pyysin, että olisi nyt päivän menojen jälkeen ollut mun/meidän kanssa.
Sanoin, että paras tulla ajoissa kotiin, koska mä en suostu istumaan täällä lastenlikkana samalla, kun hän viettää poikamieselämää. Lapsia 2 (teini-iässä), yhteiseloa takana parisenkymmentä vuotta (joten ei ole ihan uusia nämä teemat).
Nyt etsin itselleni yöpaikkaa.
Miltä kuulostaa? Nipotanko turhasta?
Kommentit (23)
No haluaako mies jatkaa yhdessä enää? Ei uskalla tehdä päätöstä erosta mutta näyttää käytöksellään mielipiteensä. Ehkä jopa toivoo että hakisit eroa niin tilanne ratkeaisi eikä hän olisi "syyllinen". Tai sitten miehellä joku oma kriisi.
Tsemppiä ap!
Niin, pari päivää olen taas tätä mielessäni pyöritellyt ja kyllä se taitaa olla niin, että molemmat on etupäässä kyllästyneitä. Olisi kiva saada vaihtelua, ja etenkin olla toistamatta aina niitä samoja vanhoja riidanaiheita! Keskusteluita on vähemmän kuin ennen, mutta ne mitä käydään, on tylsiä, koska tiedän jo tarkalleen mitä toinen sanoo ja minkälaisin elein. Ja päinvastoin, kuinkas muuten. Miten ihmeessä tällainen "vanha pari" saisi uutta potkua suhteeseen? Olemme paljon nähneet, työelämässä ja muutenkin. Mm. matkustelleet niin paljon, että sellainenkaan ei oikein saa enää syttymään. Mistään tekemisestä minun on siis vaikea kuvitella meidän innostuvan, vaan ilo pitäisi löytää hetkestä. Lenkkeilen, ja olen iloinen, että luonnon kauneus antaa energiaa. Mutta tällaisia iloja haluaisi jakaa toisen kanssa ja tuntuu, että nämä pikkuiset ilonaiheet eivät ole meillä samat. Jep, valivali, mutta ehkäpä aika monelle käy näin, kun ikää tulee lisää. Siispä erityisesti vanhempien pariskuntien kommentit nyt kiinnostaisivat kovasti.
Tiedän tunteen :/. Mulla tosin ex käytti kannabista ja siks saattoi lähteä tuolla tavalla. Mutta jos ei oo siitä kyse, yrittäkää vielä puhua. Kerro miltä susta tuntuu. Sano että nyt on tosi kyseessä etkä kestä enää.
Välillä suhteessa tulee tollasia mutta niistä pitää vaan oppia. Ei kannata luovuttaa.
Voisin ite kuvitella että alkaisin käyttäytymään noin suhteessa jos kaipaisin vaihtelua elämään. Ahdistun jos pitää olla kauan saman ihmisen seurassa. Vähän aikaa kun menis olis taas ihan kiva palata arkeen.
Siksi olen sinkku.