Mies on käynyt usein pelaamassa frisbeegolfia kaverinsa Penan kanssa - kävikin ilmi, että Pena on oikeasti Penelope
Ihan tarkoituksella on käyttänyt vain lempinimeä, että mä luulisin mieheksi. Enkä vieläkään tietäisi, ellen olisi lähtenyt pyörälenkille sinne kentälle ja yllättänyt heitä. Kikattelivat kuin koulutytöt ennen kuin mies bongasi mut ja valahti kalpeaksi. Voi j*malauta että toi mies on k*sipää.
Kommentit (16)
Penalope ja Reiskalope ovat lähipupini kauneimmat ruusut.
Olisit sanonut vaan että ompas tässä kaksi komeaa karjua, kyllä on ilo silmälle nähdä raahaita äijämäisiä ja karvaisia miehen köriläitä ja pierun haju leijui kilometrin päähän.
Penelope onkin yksi suosituimmista suomalaisten naisten nimistä. Oli täysin odotettavissa, että miehesi löytää Penelopen, Jennyferin tai Giorginan.
Oma mies meni lenkille Niken kanssa ja eikös se ollutkin Nike -tyttö jonka kanssa lenkkeili.
Vierailija kirjoitti:
Penelope onkin yksi suosituimmista suomalaisten naisten nimistä. Oli täysin odotettavissa, että miehesi löytää Penelopen, Jennyferin tai Giorginan.
Ei ole suomalainen nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma mies meni lenkille Niken kanssa ja eikös se ollutkin Nike -tyttö jonka kanssa lenkkeili.
Nike Ankara Max -"tyttö"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan varma? Minä tunnen paljon suomalaisia Penelope-nimisiä naisia. Esimerkiksi jo työpaikallani on kolme täysin suomalaista Penelopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan varma? Minä tunnen paljon suomalaisia Penelope-nimisiä naisia. Esimerkiksi jo työpaikallani on kolme täysin suomalaista Penelopea.
Kyseinen nainen on vaihto-oppilas miehen yliopistolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen on vaihto-oppilas miehen yliopistolla. Ap
Minä taas olen Ullanlinnan kovin pullonkerääjä.
Mitä sitten? Flirttailu piristää elämää. Anna miehen iloita.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen Penelope-keskittymä tuo työpaikkasi on. Väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa on 78 henkilöä, joiden nimi on Penelope.
On noita sattunut. Arskan kanssa muka pelailemassa, mutta Arjan mukaan karkasi lopulta.
On varmasti myös superkaunis tämä Pena, ja ap on sellainen vähän homssu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Flirttailu piristää elämää. Anna miehen iloita.
Ei mua haittaa, että miehellä on naispuolisia kavereita, vaan mua haittaa tuo tietoinen harhaanjohtaminen. Epäilykset herää, kun mies ei voi olla rehellinen. Ap
Ehkä sun Marttisi onkin oikeasti Martina.