Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin miesystävä pitää minun miesystävää pentuna koska ei juo alkoholia

Vierailija
17.06.2017 |

Ne oli eilen illalla ravintolassa ja joku seurueesta sai tallennettua hänen puhetta jossa hän tuomitsee mieheni aika rankasti koska ei juo alkoholia. Milloin arvellaan että hänellä on alkoholiongelma, milloin häntä pidetään pentuna ja miehenrääpäleenä ja joskus arvellaan että hän vain yrittää olla muota parempi ihminen.
Mitä nyt seuraavaksi? Mieheen en aio olla enää yhteydessä mutta lemppaanko samalla kaverinkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi miesystävä ei juo alkoholia ja siksi pitää sinun miesystävääsi pentuna?

Niin ainakin otsikkoon kirjoitit.

Vierailija
2/4 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi miesystävä ei juo alkoholia ja siksi pitää sinun miesystävääsi pentuna?

Niin ainakin otsikkoon kirjoitit.

pitäisi provotessa kirjoittaa harkitsevaisemmin.. aivan liikaa hutilointia ja lisäksi mielikuvitukseton ja ei tarpeeksi keskustelua/paheksumista herättävä aloitus

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu on, että se ettei joku käytä alkoholia niin on ongelma niille, jotka käyttää. Oma kokemukseni juomattomista on se etteivät paheksu toisten juomisia eivätkä tee juomattomuudestaan numeroa.

Vierailija
4/4 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä.

Minä olen jo pitkään ollut absolutisti, koska en pidä alkoholin mausta. Tilanne on harvemmin ongelma muille. 

Nuorempana aihetta ihmeteltiin. En oikeasti ymmärrä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi