Mies haukkuu ja lyö
Moikka. Eli tosiaan mieheni on 2 vuotta haukkunut aina kun suuttuu ja lyö välillä kiukuspäissään. Olemme olleet 3vuotta yhdessä, kesällä tulee 4 vuotta. Huorittelee ja haukkuu läskiksi, lehmästä rumaan. Olen miehelleni sanonut, että jos olisin ruma ei hän edes olisi kanssani. Voin myöntää lihoneeni mutten kuitenkaan ole mikään 100kiloinen. Painoa on siis 77kg ja pituutta 160. Aloin lihomaan 2015 tammikuussa kun mulle iski paniikki ahdistushäiriö. Painoin suhteemme alussa siis silloin melkeen 4v sitten 55kg. Kyllähän ihmiset herranenaika lihoaa ja muuttuu liki 4vuodessa! Muutenkin kun sanon miehelleni, että jos ei kelpaa niin mene etsimään uusi ja hän joka kerta vastaa, että ei tarvitse kun naisis tulee ovistakin (narsistiko?) On usein muutenkin minäminäminä..... silti häntä rakastan ja ilman häntä eloa ajattelu tuntuu kamalalta...
Mitä te tekisitte?
Kommentit (8)
"...jos olisin ruma ei hän edes olisi kanssani. " Voi kyllä olisi. Monet miehet tyytyy siihen mitä saa. Eli hyvä juttu on se, että miehesi ei sinun jälkeesi saisi ketään muuta.
Niin.. mietin usein samaa. Helpommin sanottu kun tehty.
No lähtisin vetämään. Ihan oikeasti. Maailman väestöstä puolet on miehiä joten joku parempikin kyllä on saatavilla jos vaan tahdot muuttaa elämääsi. Olet ansainnut parempaa! Ilmeisesti teillä ei ole vielä lapsia. Älä hanki niitä, muuta pois. Miehelläsi ei ole oikeutta pilata elämääsi. Anna hänen pilata vain omansa.
Itse mietin usein samaa. Se on niin paljon helpompaa sanoa kun tehdä.
Ei ole lapsia ei. Nuoriakin tässä vielä ollaan. Tein juuri abortin ja mieheni jätti yksin sen asian kanssa, syyt olivat 'se kuitenkin keskeytetään' joka kerta kun pyysin apua.
Miksi olet tuollaisen paskan kanssa? Mikset tee rikosilmoitusta? Lähde kävelemään! Jätä se sika! Haloo! Tuo on ihan sairasta.