Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI myytte koiraa netissä ja kun kiinnostunut ostaja vastaa viestiin, ette vastaa mitään?

Vierailija
17.06.2017 |

Ja nyt kyse on ihan Tori.fi:n ilmoituksista jolloin viesti täytyy lähettää sen kautta. Nyt kolmas kotia vaihtava koira kyseessä jolle olen vastannut pitkät pätkät siitä, että koira tulisi omakotitaloon, sen kanssa harrastettaisiin, se olisi mukana siinä missä muukin porukka (ilmastoitu auto) Ruoka olisi laadukasta, kokemusta ks. rodusta toistakymmentä vuotta yms.

Usein näissä on vielä, että kiire, koira tarvitsee nopeasti uuden kodin. Ja kuitenkaan, ei mitään vastausta. Jos koira on mennyt, onko se niin saakelin vaikea poistaa se ilmoitus tai laittaa vaikka mahdolliselle ostajalle viesti "Koira myyty jo"

Palaa niin hermo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niiiin ärsyttävää.ja monesti näissä ilmoituksissa on vielä kyse avioerotilanteista jossa toinen myy luvatta yhteistä/toisen koiraa.

Vierailija
2/2 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ei taida olla paras paikka koiran etsinnälle. Koiraa en itse ole sieltä edes etsinyt, mutta aika erikoista porukkaa mahtuu joukkoon ja paljon! Mulla on useita kokemuksia ostajista jotka eivät yhtäkkiä vastaakaan, tai eivät tulekaan noutamaan tavaraa vaikka niin on sovittu ym.

Suosittelen etsimään koiraa muualta, niin ja kannattaa laittaa toriin palautetta tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla