Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono tyttöystävä

Vierailija
17.06.2017 |

Olen huomannut kuinka minun mielipide kaikkeen lyttääntyy välittömästi jos anoppi sanoo jotain. Lapsen hankinta esim yksi. Mieheni olisi valmis perheenlisäykseen, sillä ehdolla mitä anoppi vastaa.. Ja muut suuret päätökset anopin kautta. Todella paha mieli itsellä ja mietin miksi edes olen enää tässä suhteessa kun on näin mammanpoika.
Jouluna huomasi myös miten arvoton voin olla, muille oli lahjat valmiina jo kuukausia ennen mutta minulle ei. Kuullema ei keksinyt joten ei pidä suuttua. Kyllä se kovasti harmitti kun muiden lahjapino oli suuri, mutta minulle ei vaan keksitty mitään. Kovasti päivitteli viime hetkellä vielä sisarukselleen lahjaa, ei tiennyt mitä ostaa mutta kävi sitten ostamassa. Lahjat ei ole minulle tärkeintä, mutta myös syntymäpäivät jne merkkipäivät unohdetaan. Ei onnitella, ei lahjaa ei mitään. Mieheni syntymäpäivänä kyllä yllätin hänet, ja onnittelin ainakin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki lapsia ainakaan noin äidissä kiinni olevan henkilön kanssa. Ei todellakaan ole anopin asia. Eikö mies omista omia mielipiteitä?

Vierailija
2/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella asiasta ja jos asiaan ei ole tulessa muutosta, niin kannattaa ehkä harkita miehen vaihtoa. Kyllä vapailla markkinoilla meitä vapaita naisia huomioivia yksilöitä kuitenkin löytyy. Enkä itse ainakaan tuossa tilanteessa jaksaisi olla toisen mattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammaa mieltä

Vierailija
4/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei ole vielä irronnu esiliinannauhoista. Ap juokse.

Vierailija
5/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein ovat pitkään ellei jonkun verran ikuisesti etenkin äitiinsä kiinni. Minusta ihan suloista. Tosin omat mielipiteet miehen mittainen mies silti omaa, ja kunnioittaa naisensa sanaa.

Keskustele miehesi kanssa. Jos ei toimi, sano ettet voi jatkaa noin sillä sinullakin on oma arvosi. Älä jää kiinni onnettomaan oloon.

Vierailija
6/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä, ap, ja minkä ikäisiä olette?

Jos teinejä, niin tilanne on vielä jossain määrin ymmärrettävä, mutta jos kyseessä aikuisten välinen parisuhde, niin en itse näe, että suhteellanne on (ainakaan sinun kannaltasi) kovin ruusuinen tulevaisuus :/

Vierailija
7/10 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä, ap, ja minkä ikäisiä olette?

Jos teinejä, niin tilanne on vielä jossain määrin ymmärrettävä, mutta jos kyseessä aikuisten välinen parisuhde, niin en itse näe, että suhteellanne on (ainakaan sinun kannaltasi) kovin ruusuinen tulevaisuus :/

Yhdessä olemme olleet muutaman vuoden, välissä myös vuoden etäsuhde. Iältä ollaan 23v, joten tuo lapsikommentti häneltä rupesi mietityttämään. Sanoikin hänelle ettei se kuulu muille mitä päätetään tehdä, kuullema kuuluu.. Olen kuitenki aina tottunut tekemään itse omat päätökseni, muista piittaamatta.

-Ap

Vierailija
8/10 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran olisi valaisevaa kuulla se toisenkin osapuolen versio asiasta. Jotenkin luulen, että se ei olisi ihan samanlainen...

Vierailija
9/10 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho onpas taas

Vierailija
10/10 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.