Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehelle ei kelpaa mikään, mitä teen, vaikka se olisi itse sitä pyytänyt

Vierailija
17.06.2017 |

Sovittiin, että jään vielä kotiin lapsen kanssa. Itse olisin ehkä ennemmin palannut jo töihin, mutta laskettiin, että päivähoitomaksujen ym kulujen nousun takia palkastani ei jäisi juurikaan enemmän käteen ja lapsella on parempi kotona kuin päiväkodissa eikä mies joudu muuttamaan omia aikataulujaan viemisten/hakemisten takia jos olen kotona. Niin mies nimenomaan halusi, että jään vielä kotiin. No nyt se sitten valittaa että "makaan vain kotona" vaikka oikeasti hoidan meillä kaikki kotityöt ja hän voi elää kuin hotellissa. Itsehän se halusi että jään vielä kotiin, mutta nyt vaan valittaa että olen kotona. Jos pyytää, että teen sitä varten jonkun jutun tai autan jossain hommassa, niin sitten se ei jotenkin kelpaakaan se apuni. Joku siinä menee aina pieleen, en osaa ilman ohjeita tehdä juuri sillä tavalla ja siinä järjestyksessä kuin hän mielessään toivoi ja oletti. Vaikka siis teen parhaani. Ei oikein tee enää mieli edes auttaa, kun ei se sitten kuitenkaan kelpaa. Ja jos pyydän ohjeita niin kuulemma pitäisi tietää "näin yksinkertaiset asiat kysymättäkin". No ei voi aina kaikkea tietää. Ja hän usein oikeasti tarvitsisi minun apua niissä tilanteissa, osa jutuista jää jopa tekemättä jos en auttaisi. Miksi sitten aina vain valitusta? Tuntuu että vaikka miten asiat tekisin niin se ei kelpaa. Jotenkin onnistun sen mielestä aina epäonnistumaan.

Ei se erota halua, vaan ehdottomasti haluaa olla kanssani. Ei ole myöskään mitään sellaista, josta epäillä että olisi joku toinen hänellä. Loputon tyytymättömyys vain kaikkeen. Itseltäänkin se vaatii välillä ihan mahdottomia ja harmistuu jos ei täydellisesti onnistu. Miten ihmeessä tätä jaksan vielä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä vaativa luonne? Juontaako lapsuudesta?

Onko hän stressaantunut?

Puhukaa rauhassa kumpikin toisillenne asiasta. Sanot, että sinulle tulee riittämätön olo, kun niin monesti huomautellaan. Että aivan kuin et onnistuisi missään. Katsokaa Väestöliiton sivuilta vinkkejä parisuhteen kehittämiseksi.

On miehellä vaativa luonne ja stressiä. En osaa arvioida mistä vaativa luonne juontaa. Ap.

Vierailija
42/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat seksiä ja lapsivapaata aikaa, mitä vittua valitat Ap?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan siitä, että mies kritisoi minua hyvin monesta asiasta, ja löytää tekemisestäni aina myös jonkun epäonnistumisen. On ikävää elää silleen, että saa kuulla epäonnistuneensa jollain tavalla koko ajan. Ap.

Vierailija
44/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan siitä, että mies kritisoi minua hyvin monesta asiasta, ja löytää tekemisestäni aina myös jonkun epäonnistumisen. On ikävää elää silleen, että saa kuulla epäonnistuneensa jollain tavalla koko ajan. Ap.

Jos se ei seksielämää pilaa millään tavalla, niin ei kovin ikävää ole.

Vierailija
45/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siellä kotona makaat ja sotket, totta kai sinun kuuluu myös siivota.  On taas aikaa maata mammapalstalla ulisemassa miehistä, vaikka elämäsi niin kovin raskasta onkin?

Vierailija
46/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei kuitenkaan ole pelkkää seksiä. Ja voi haluta muutosta asioihin, jotka eivät ole täydellisen paskoja mutta ikäviä kuitenkin. Pitäisitkö sinä siitä, jos sinua kritisoitaisiin koko ajan? Ap.

Vierailija
47/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei kuitenkaan ole pelkkää seksiä. Ja voi haluta muutosta asioihin, jotka eivät ole täydellisen paskoja mutta ikäviä kuitenkin. Pitäisitkö sinä siitä, jos sinua kritisoitaisiin koko ajan? Ap.

Minua kritisoidaan koko ajan, enkä saa edes seksiä. Siksi vituttaakin miten kehtaat valittaa.

Vierailija
48/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän siellä kotona makaat ja sotket, totta kai sinun kuuluu myös siivota.  On taas aikaa maata mammapalstalla ulisemassa miehistä, vaikka elämäsi niin kovin raskasta onkin?

Oletko lukenut tämän keskustelun? Jos olet, olet huomannut, että tässä ei keskustella siitä, että kenen kuuluu tehdä kotityöt. Tämä aloitus koskee sitä, että mies keksii kaikesta jotain kritiikkiä sanottavaksi ja kaikesta jonkun epäonnistumisen, jonka sitten sanoo ääneen. 

Tosin uskon, että tämän hyvin tiedät, halusit vain tulla tähänkin keskusteluun trollailemaan ja provosoimaan ja haukkumaan naisia. Vai oletko kenties ap:n mies, joka haluaa keksiä kaikesta mahdollisesta jotain kritisoimista ja haukkumista???

Vierailija
49/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kritisoidaan koko ajan, enkä saa edes seksiä. Siksi vituttaakin miten kehtaat valittaa.

No on ikävää, jos kritisoidaan koko ajan eikä saa edes seksiä. Huonompi tilanne se sinulla on kuin minulla. Mutta saako vain se kirjoittaa vauva-palstalle, jolla on asiat kaikkein huonoiten? Ap.

Vierailija
50/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko Ap kuvitella jaksavasi tuollaista miestä vielä vuosikausia ja kuvitteletko seksielämän jatkuvan aina noin hyvähän? Veikkaan että viimeistään jos erehdyt toisen lapsen tekemään persoonallisuushäiriöiselle miehelle, stressaantuu hän niin että alkaa kritisoida sitä seksiäkin tai lopettaa sen.

Vierailija
51/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko Ap kuvitella jaksavasi tuollaista miestä vielä vuosikausia ja kuvitteletko seksielämän jatkuvan aina noin hyvähän? Veikkaan että viimeistään jos erehdyt toisen lapsen tekemään persoonallisuushäiriöiselle miehelle, stressaantuu hän niin että alkaa kritisoida sitä seksiäkin tai lopettaa sen.

No enhän minä jaksakaan sitä että mies kritisoi, kuten aloituksessani kirjoitan. Toista lasta emme voi saada, joten ei ole väliä miten kävisi jos tulisi toinen lapsi. Mutta en minä nyt miehen kanssa sen seksin takia sentään ole, vaikka sitä usein onkin. Jos mies lopettaisi kokonaan seksin, niin sitten varmaan tulisi ero, koska en halua seksitöntä suhdetta. Miksi mies on mielestäsi persoonallisuushäiriöinen? Ap.

Vierailija
52/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,ketään muuta ei voi muuttaa, kuin itseään ja suhtautumistaan asioihin.

Joten ehdotan, että alat suhtautumaan hieman eri tavalla miehesi sanomisiin ja kritisointeihin.

Se negatiivisuus on hänen luonteessaan ja hänen tavassaan ajatella asioita ja puhua niistä, eikä sun

ehkä kannata lähteä niihin sjatuksiin mukaan lainkaan.

Älä ainakaan ala puolustautua millään tavalla. Koska eihän sun tarvitse tasa-arvoisessa suhteessa itseäsi puolustella. Ota viaton ilme ja käytä vasta-argumentteina: "niinkö sinusta"?, " oletko tosiaan tuota mieltä, haluaisin kuulla enemmän, miksi ajattelet noin"?, "halusin tehdä asian tällä kertaa näin", jne.

Pyri aiis kertomaan oma kantasi neutraalisti, ja pyri ajattelemaan, että kyse on vain asioista, ei henkilökohtaisiksi tarkoitetuista loukkauksista.

Vierailija
53/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä jaksakaan sitä että mies kritisoi, kuten aloituksessani kirjoitan. Toista lasta emme voi saada, joten ei ole väliä miten kävisi jos tulisi toinen lapsi. Mutta en minä nyt miehen kanssa sen seksin takia sentään ole, vaikka sitä usein onkin. Jos mies lopettaisi kokonaan seksin, niin sitten varmaan tulisi ero, koska en halua seksitöntä suhdetta. Miksi mies on mielestäsi persoonallisuushäiriöinen? Ap.

Minkä muun kuin seksin takia muka olet miehen kanssa jos seksi on ainoa hetki kun mies ei valita?

Vierailija
54/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on turhautunut ja stressaantunut, ainoa toimiva ratkaisu voisi olla keskustella asiasta rehellisesti.

Vierailija
55/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pirun oikeudella mies arvostelee tekemisiäsi, ei hän sinun työnantajasi ole vaan miehesi, ei hänen kuulu analysoida mitä tai miten olet mitäkin tehnyt. jos hän tekee samaa itselleen hän on vielä enemmän sekaisin. Tätä marinaa lukuunottamatta teillä tuntuu menevän ihan hyvin, saat omaakin aikaa ja seksikin pelaa. Aina ei kaikki ole täydellistä, säröä löytyy aina. Mitään neuvoa en osaa antaa, itse ottaisin salarakkaan, voisin silloin hymysuin kuunnella ukon valitusta tietäisitpä vain- asenteella;)

Vierailija
56/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän elämä kuulostaa tylsälle. Mies kritisoi sinua ja itseään, sinä jankkaat asioita. Hoidatte lasta, sinä teet kotitöitä ja mies käy töissä. Välillä panette.

Jos teillä olisi oikeita ongelmia niin kumpikaan ei ehtisi mussuttaa pienistä asioista. Ette osaa olla kiitollisia siitä, että teillä on asiat enimmäkseen hyvin. Arki pienen lapsen kanssa ei nyt monella tuon kummosempaa ole. Ehkä listaatte paperille tai sanotte ääneen toisillenne mitkä asiat ovat teillä hyvin ja mistä olette kiitollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi