Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko enää allaan hidastelemaan työssäni vaan koska ketuttaa?

Vierailija
17.06.2017 |

Niin typerää kun se onkin, ahkeruudesta rangaistaa palkan muodossa!!!! Pidän vain tarvittavat tauot, ajan minkä tarvitsen. Eli kun syön, syön ja kun olen syönyt, menen jatkamaan töitäni. En jää päivittelemään säätä tai selaamaan nettiä. Koitan olla työssäni myös tehokas. Teen sen ripeästi mutta hyvin. No tämän tarkoittaa sitä, että olen valmis myös aikaisemmin ja koska saan tuntipalkkaa, saan vähemmän!!! Työkaverini taas pitää 2-3 10-30minuutin taukoa (omat taukoni ovat siis 5-15min, meillä on palkallinen). Tekee työnsä hitaasti, kuppailee ja koska hänen työaikansa ei ole riittänyt, minulla on myös osa hänen töistään lisätty. Eli teen myös isomman työmäärän. Hän saa palkkaa ENEMMÄN 500€/kk koska hidastelee!!!!! Meneekö nyt ihan oikein?? Tämä palkka asia tuli ilmi kun keskustelimme siitä, että tarvitsisin kai lisää töitä, jotta saisin täydet päivät. Pomolla ei yhtään sytytä... Hän tekee siis suunnilleen 2/3 siitä mitä minä teen ja saa 500€ enemmän rahaa. Ja jotta pääsisin samoihin tunteihin, pitäisi mun tehdä puolet enemmän kun tämän työkaverin!!! Mietin, alanko hidastelemaan ja ottamaan aurinkoa ruokkiksilla vai saanko puhuttelun kun työtehoa laskevat huomattavasti >:( Mitä opin, laiskuus kannattaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän