Ärsyttääkö teitä naisia se, että kun puhutaan erotiikasta tai seksistä, se tarkoittaa melkein aina vähäpukeista naista?
"Kesän kuuma rantamuoti."
"Katukuvassa paljon paljasta pintaa tulevana kesänä."
"Sensuelli elokuva 1980-luvun Madridista."
"Seksikäs urheiluvaatemuoti vallannut kuntosalit."
Jne.
Aina tarkoitetaan vähäpukeisia naisia!
Kommentit (45)
Ei se vaatepuoli ja hygienia. Ikä mielummin. Ainahan sen parikymppisen sällin saisi pestyä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä miehillä samanlaista muotia, kauneustuotteita ja jatkuvaa "pitää-olla-seksikäs" asennetta, jota naisiin kohdistetaan. Miettikää, kun miehillekin käytäisiin myymään samalla volyymillä vaikkapa rakennekynsiä, muotoilevia alusasuja ja kaiken maailman ryppyvoiteita. Miettikää, kun ukot vetäisi tuolla kadulla pitsisissä pikkushortseissa ja vaalean sävyisissä napatopeissa.
Jos meihet saisivat ulkonäön avulla ihailua ja seksuaalista valtaa yhtä paljon kuin naiset, niin varmaan miehetkin siihen panostaisivat.
Voi kuinka typerä kommentti. Et elä tässä maailmassa. Kyllä niillä komeilla miehillä on ihailijoita ja varmaan paljon erilaista valtaa. Esim. Christiano Ronaldo ja George Clooney.
Ulkomailla miehet ovat aina panostaneet ulkonäköön ja vaatteisiin.
Jostain syystä vain ja ainoastaan Suomessa miehillä on käsitys että me naiset saamme kiihkokohtauksen kun näemme kaljamahaisen miehen, jonka tukka on mallia "leikkasin itse kynsisaksilla", asu Prismasta ja ainoa parfyymi on eau à la Koff sekä eilen syödyn pizzan valkosipulilemahdukset hiessä.
Paljastan nyt suuren suuren salaisuuden: tuollainen tyyppi ei todellakaan saa naisen "mehuja" liikkeelle!
Miehillä valtaa tuo menestys ja varallisuus. CR ja GC ovat hyviä esimerkkejä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna naisena olo oli helppoa. Olen aina saanut haluamani työpaikat (jos mies esimiehenä) ja muutenkin kaikkea muuta mukavaa extraa elämääni. Vaikkapa alennuksia ja asioita ilmaiseksi. Myös parit sakot olen saanut välteltyä.
Nykyään suhteessa en käytä samaa taktiikkaa, vaikka periaatteessa voisin. Lasken sen kuitenkin alhaiseksi tavaksi toimia, sillä rakastan kumppaniani enkä haluaisi hänen toimivan samanlailla (erittäin komea mies).
Koen, että hyvännänöiset naiset joka tapauksessa saavat kaiken helpommin kuin vähemmän viehättävät kanssasisarensa. Julma maailma, kun ulkonäkö on niin merkittävässä roolissa.
Pukeudun naisellisesti ja tykkään muutenkin korostaa naisellisuuttani (sopiva meikki, hiukset auki, vartaloani imartelevat vaatteet...). Miksi söisin naisellisuuteni lökäpöksyissä? Kyllä mieheni ansaitsee seksikkään "edustusvaimon" rinnalleen. Niin myös kaikki muutkin miehet. En itsekään haluaisi nuhjaista hälläväliä-miestä.
Kuulostaa vähän surulliselta, että sinulla se naisellisuus ja seksikkyys on kiinni pelkästä ulkokuoresta. Minulla nuo lähtevät omasta sisäisestä kokemuksestani, joka heijastuu ulospäin riippumatta siitä mitä minulla sattuu olemaan päälläni tai onko naamani pakkeloitu viimeisen päälle. En ole koskaan ollut mikään kedon kaunein kukkanen enkä siis vedä onneksi puoleeni tissi-perse-miehiä, vaan minusta on aina kiinnostuttu nimenomaan sen takia, millainen olen sisimmältä olemukseltani ja persoonaltani. Seuraa ei ole koskaan tarvinnut hakemalla hakea ulkonäön kautta ja puolisonikin olen saanut ilman, että toteutan jotain "seksikkään edustusvaimon" - LOL! :'D - roolia. Ammatillisesti olen edellyt urallani ihan vain niiden ammatillisten kykyjeni perusteella, en joillain työhön liittymättömillä sekundäärisillä avuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa kategoriassa ärsyttää myös se, että naisille vakuutellaan että seksi voi olla hyvää ja tyydyttävää myös ilman orgasmia. Onko kukaan koskaan sanonut näin miehelle? Tämäkin kertoo lähinnä siitä, että naisen seksuaalisuutta katsotaan yleisesti miehen halujen ja tarpeiden kautta.
Tuo nyt on vain naisten lohduttelua, kun monella naisella on vaikeuksia saada orgasmia. Miehillä kyseinen ongelmna on paljon harvinaisempi, joten miksi miehille pitäisi moista soopaa syöttää? Kyllähän naiset kaipaavat päänsilittelyä muissakin asioissa "Lihavat naiset ovat seksikkäitä", "Nainen pystyy kaikkeen mihin mieskin pystyy" jne.
Ei se ole mitään lohduttelua, vaan naisen seksuaalisuuden ja tarpeiden mitätöintiä.
Voi kuinka typerä kommentti. Et elä tässä maailmassa. Kyllä niillä komeilla miehillä on ihailijoita ja varmaan paljon erilaista valtaa. Esim. Christiano Ronaldo ja George Clooney.
Ulkomailla miehet ovat aina panostaneet ulkonäköön ja vaatteisiin.
Jostain syystä vain ja ainoastaan Suomessa miehillä on käsitys että me naiset saamme kiihkokohtauksen kun näemme kaljamahaisen miehen, jonka tukka on mallia "leikkasin itse kynsisaksilla", asu Prismasta ja ainoa parfyymi on eau à la Koff sekä eilen syödyn pizzan valkosipulilemahdukset hiessä.
Paljastan nyt suuren suuren salaisuuden: tuollainen tyyppi ei todellakaan saa naisen "mehuja" liikkeelle!