Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin etten panosta seksielämään tässä avioliitossa enää yhtään ennen kuin lapset ovat muuttaneet kotoa

Vierailija
17.06.2017 |

En saata tuntea itseäni seksikkääksi kun joka päivä on niin paljon rasittavia lapsi- ja perhevelvollisuuksia hoidettavana, eikä mieskään tee mitään sen eteen että voisin tuntea itseni seksikkääksi joten päätin että kaikki panostukseni seksiin loppuu tähän, jos mitään muutosta ei tule vapaa-aikani määrään tai miehen toimintaan sen eteen, että saattaisin uskoa olevani seksikäs vaikka tilanne on mikä on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha ? Ja mitä tekemistä sillä "itsensä seksikkääksi tuntemisella" on sen seksin harrastamisen kanssa ? Entäpä, jos tekisit itsekin jotain, etkä kaada kaikkea vastuuta miehen niskaan ? Ja mitäpä mies oikeastaan voisikaan asian eteen tehdä, muutakuin vongata.

Ei ole aikaa koska perhe. Ei miehen tarvitse vongata, sen kun vaan panee halutessaan. Ap

Vierailija
22/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee ihan biologiaa, että nainen ei halua seksiä miehen kanssa joka on kykenemätön huolehtimaan jo olemassa olevasta perheestään. Jos koko kotityöurakka plus lapset kaikkine tarpeineen jää pelkästään naisen harteille, on kai aika selvää karttaa seksiä moisen lurjuksen kanssa. Symppaan ap:tä, vaikka itse en tästä seksin välttelystä mitään sen suurempaa numeroa tee.

T. 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan sopii ap:lle että ap:n mies myy ap:n ja oman omaisuutensa ja käyttää rahat yksimielisellä päätöksellä viinaan ja muihin naisiin.

Vierailija
24/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yksin lapsia ja kotia hoida mutta vapaa-aikaa on silti niin vähän, etten pysty yksin tuntemaan itseäni seksikkääksi jos mies ei mitään sen eteen tee. Ap

Vierailija
25/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan ei mies edes halua seksiä kuin ehkä kerran kuussa, vaikka ennen tätä päätöstä yritin kaksi vuotta aktivoida ja panostaa asiaan. Ap

Vierailija
26/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se kaikki aika joka minun on pakko käyttää lapsiin ja kotitöihin on mulle niin raskasta psyykkisesti etten jaksa panostaa seksiin - siis käyttäytyä miehen mieliksi tietyllä tavalla jotta seksiä saattaisi joskus olla - niinä hetkinä kun aika ei mene lapsiin tai kotitöihin. Tarvitsen niistä rasituksista palautumisaikaa keskittyä vain itseeni, en todellakaan miehen miellyttämiseen millään tavalla. Etenkin kun miestäkään ei kiinnosta miellyttää minua millään, ainakaan seksuaalisella tavalla. Ap

Vierailija
27/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako kukaan mitä ajan takaa? Ap

Vierailija
28/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako kukaan mitä ajan takaa? Ap