Päätin etten panosta seksielämään tässä avioliitossa enää yhtään ennen kuin lapset ovat muuttaneet kotoa
En saata tuntea itseäni seksikkääksi kun joka päivä on niin paljon rasittavia lapsi- ja perhevelvollisuuksia hoidettavana, eikä mieskään tee mitään sen eteen että voisin tuntea itseni seksikkääksi joten päätin että kaikki panostukseni seksiin loppuu tähän, jos mitään muutosta ei tule vapaa-aikani määrään tai miehen toimintaan sen eteen, että saattaisin uskoa olevani seksikäs vaikka tilanne on mikä on.
Kommentit (28)
Lienee ihan biologiaa, että nainen ei halua seksiä miehen kanssa joka on kykenemätön huolehtimaan jo olemassa olevasta perheestään. Jos koko kotityöurakka plus lapset kaikkine tarpeineen jää pelkästään naisen harteille, on kai aika selvää karttaa seksiä moisen lurjuksen kanssa. Symppaan ap:tä, vaikka itse en tästä seksin välttelystä mitään sen suurempaa numeroa tee.
T. 19
No se varmaan sopii ap:lle että ap:n mies myy ap:n ja oman omaisuutensa ja käyttää rahat yksimielisellä päätöksellä viinaan ja muihin naisiin.
En minä yksin lapsia ja kotia hoida mutta vapaa-aikaa on silti niin vähän, etten pysty yksin tuntemaan itseäni seksikkääksi jos mies ei mitään sen eteen tee. Ap
Niin tosiaan ei mies edes halua seksiä kuin ehkä kerran kuussa, vaikka ennen tätä päätöstä yritin kaksi vuotta aktivoida ja panostaa asiaan. Ap
Ja siis se kaikki aika joka minun on pakko käyttää lapsiin ja kotitöihin on mulle niin raskasta psyykkisesti etten jaksa panostaa seksiin - siis käyttäytyä miehen mieliksi tietyllä tavalla jotta seksiä saattaisi joskus olla - niinä hetkinä kun aika ei mene lapsiin tai kotitöihin. Tarvitsen niistä rasituksista palautumisaikaa keskittyä vain itseeni, en todellakaan miehen miellyttämiseen millään tavalla. Etenkin kun miestäkään ei kiinnosta miellyttää minua millään, ainakaan seksuaalisella tavalla. Ap
Tajuaako kukaan mitä ajan takaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako kukaan mitä ajan takaa? Ap
Tajuaa.
Oikein hyvää YH tulevaisuutta vaan.
Ei ole aikaa koska perhe. Ei miehen tarvitse vongata, sen kun vaan panee halutessaan. Ap