Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin etten panosta seksielämään tässä avioliitossa enää yhtään ennen kuin lapset ovat muuttaneet kotoa

Vierailija
17.06.2017 |

En saata tuntea itseäni seksikkääksi kun joka päivä on niin paljon rasittavia lapsi- ja perhevelvollisuuksia hoidettavana, eikä mieskään tee mitään sen eteen että voisin tuntea itseni seksikkääksi joten päätin että kaikki panostukseni seksiin loppuu tähän, jos mitään muutosta ei tule vapaa-aikani määrään tai miehen toimintaan sen eteen, että saattaisin uskoa olevani seksikäs vaikka tilanne on mikä on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
2/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tehnyt samoin? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siinä tulee. Toki sekään ei riitä että vaan toinen yrittää.

Vierailija
4/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet varmaan ilmoittanut tämän tilanteen ja päätöksen myös miehellesi?

Vierailija
5/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erohan siinä tulee. Toki sekään ei riitä että vaan toinen yrittää.

Kyllä mies saa panna aina kun haluaa ja jos vähänkin osoittaisi pitävänsä minua seksikkäänä, mieleni tästä omasta panostuksestani voisi muuttua, mutta nyt elämäni ollessa tällaista en todellakaan jaksa ja mies vieläpä halusi perheen enemmän kuin minä, tai ainakin oli aloitteellisempi siinä. Ap

Vierailija
6/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pysty tällaista elämää elävänä ihan yksin kokemaan itseäni seksikkääksi jotta voisin panostaa seksiin tässä suhteessa. Miehen tulisi siis panostaa siihen, että saattaisin kokea itseni seksikkääksi jotta jaksaisin panostaa. Ap

Vierailija
7/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis pysty tällaista elämää elävänä ihan yksin kokemaan itseäni seksikkääksi jotta voisin panostaa seksiin tässä suhteessa. Miehen tulisi siis panostaa siihen, että saattaisin kokea itseni seksikkääksi jotta jaksaisin panostaa. Ap

Oletko sinä sanonut tämän miehellesi?

Vierailija
8/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset pitävät parisuhdetta ja siihen painostamista jopa tärkeämpinä,kuin lapsia.Siinä on ideaa.Perheet pysyy paremmin kasassa,kun vanhemmat ottavat aikaa toisilleen myös ilman lapsia ja haluavat nauttia toistensa seurasta.

En tajua Ap:n ideaa.Toki jos mies on vässykkä,niin sitten juttu on eri.Kysymys kuuluu,että miksi joku haluaa viettää elämänsä noin?Katkeruudessa parisuhteeseen nähden ja omaa elämänlaatuansa kunnioittamatta.En ikinä jaksaisi sellaista.

Vierailija
9/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla panostuksella? Tarvitseeko seksiin nyt hirveästi panostaa, sen kun harrastaa vaan? Miksi miehen velvollisuus olisi saada sinut tuntemaan itsesi seksikkääksi?

Vierailija
10/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems

Vierailija
11/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla panostuksella? Tarvitseeko seksiin nyt hirveästi panostaa, sen kun harrastaa vaan? Miksi miehen velvollisuus olisi saada sinut tuntemaan itsesi seksikkääksi?

Niin, mies saa panna jos ja kun haluaa. Tunnen itseni totaalisen epäseksikkääksi lasten kanssa ollessani ja kotitöitä tehdessäni jne., en pysty siis olemaan aloitteellinen ja panostamaan seksiin. Mies halusi perhettä enemmän joten hänen pitäisi panostaa enemmän nyt siihen että kestän tätä ja ottaa minua huomioon. Olen itse niin stressaantunut etten pysty. Ap

Vierailija
12/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin puolet suomalaisista vaimoista.

Vierailija
13/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen kannalta vaimo on panopuu ja siivouslaite. Mihin muuhun naista muka tarvitsee?

Vierailija
14/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä yhäreitä vaikka kuinka paljon

Vierailija
15/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä järki tuollaisessa olisi kun itsehän siinä jäisi kärsimään ilman seksiä ja hoitaisin asian kuntoon vaikka mikä olisi. Ennemmin selvittää asian puolison kanssa (ja jos asioita ei voi selvittää ollenkaan, niin mikä parisuhde se sellainen on, joku apinako se mies on kerta ei ymmärrä puhetta). 

Vierailija
16/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla liikaa aikaa ja energiaa kun vain syyttelet toisia osapuolia. Ei jatkoon.

Vierailija
17/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä järki tuollaisessa olisi kun itsehän siinä jäisi kärsimään ilman seksiä ja hoitaisin asian kuntoon vaikka mikä olisi. Ennemmin selvittää asian puolison kanssa (ja jos asioita ei voi selvittää ollenkaan, niin mikä parisuhde se sellainen on, joku apinako se mies on kerta ei ymmärrä puhetta). 

En ole ilman seksiä, masturboin kun haluan eikä sitten tarvitse stressata, olenko miehen miehestä seksikäs vai en. Ap

Vierailija
18/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä kans menty tuolla kaavalla monta vuotta. Niin kauan kun minä olen kodin monitoimikone ja työjuhta, on ihan turha kuvitella että olisin sängyssä mitään muuta kuin lahna. Ei vaan jaksa. Mutta en tiedä muuttuuko tilanne lasten kasvettua isoiksi. Tuskimpa se mielenkiinto miestä kohtaan palaa kun jätti koko urakan minulle vuosikymmeniksi välittämättä pätkääkään.

Vierailija
19/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ilman seksiä, masturboin kun haluan eikä sitten tarvitse stressata, olenko miehen miehestä seksikäs vai en. Ap

Siis mit vit? Tämän kommentin logiikka ei nyt aukea minulle. Olisikohan aika käydä jonkun ammattiauttajan juttusilla?

Vierailija
20/28 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha ? Ja mitä tekemistä sillä "itsensä seksikkääksi tuntemisella" on sen seksin harrastamisen kanssa ? Entäpä, jos tekisit itsekin jotain, etkä kaada kaikkea vastuuta miehen niskaan ? Ja mitäpä mies oikeastaan voisikaan asian eteen tehdä, muutakuin vongata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi