Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palveluammatissa työskentelevä, kerro törkein/pöyristyttävin/uskomattomin asia, jonka asiakas on tehnyt tai sanonut.

Vierailija
16.06.2017 |

Itse en työskentele palvelualalla. Aina välillä kuitenkin näkee aivan uskomatonta käytöstä muilta asiakkailta. Alalla työskentelevillä näitä kokemuksia on todennäköisesti paljon enemmän. Jakakaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin liikkeen aikaisemmin kuin aiemmin muuttuneiden aukiolojen johdosta. Yksi miespuolinen kanta-asiakas oli tulossa liikkeeseen (näin ikkunan raosta kun kuulin auton äänen ja kurkkasin), mutta liike tosiaan jo suljettu. Mitä mies tekee? No jää odottamaan ulkopuolelle!

Olin ollut yksin töissä, enkä uskaltanut poistua ennen kuin asiakas oli varmasti lähtenyt. Tunnin odotin hiljaa pimeässä takahuoneessa ennen kuin näin hänen poistuvan autolla. Siis oikeasti tunnin. Mietin monta kertaa kehtaanko soittaa poliisille vai kelle, jos mies ei vain poistu. Onneksi lopulta lähti ja uskalsin luikahtaa autolle ja kotiin.

Seuraavana päivänä kyseinen asiakas tuli liikkeeseen ja kertoi odotelleensa minua, kun näki että mun auto oli edelleen parkkipaikalla. Valehtelin lähteneeni kaverin kyydissä aiemmin.. todennäköisesti erittäin läpinäkyvä vale.

Ei tämä asiakas kuitenkaan onneksi enää jäänyt odottelemaan eikä käynyt liikkeessäkään niin usein. Oli kai ollut minuun ihastunut ja luullut asiakaspalvelun ja tavallisen asiakkaan kanssa jutustelun olevan vastakaikua. Mutta mistä sitä voi olla itse varma mitä toinen aikoo, jos tuolleen tekee, ei ihan normaalia toimintaa ole.

Vierailija
22/30 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kotimaista designia joka on myös valmistettu Suomessa. Huippulaatuista käsityötä siis. Tekijät ovat ammattilaisia ja palkka jonka he työstään saa on tosi pieni (vaikkei hinnasta aina uskoisi).

Moni nainen astuu sisään liikkeeseen "hakemaan ideoita". Samalla haukutaan hinnat, aukioloajat, sijainti, you name it. Todellisuudessa nämä äänekkäät ideavarkaat ovat juuri heitä jotka eivät osaa pitää työkalua oikeinpäin kädessä.

Pahimmalta tuntuu kun töitä haukutaan avoimesti (tekijän kuullen). Tämä on päivittäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla opiskleuaikana iltakassana yhdessä kaupassa ja otin humalaiselta kaljat pois, niin hänpä sukkelana miehenä yht'äkkiä työnsi kaljaisen muovipussin päähäni.

Hiukset ihan vanhassa kaljassa.

Lähti kyllä kauppiaan toimesta viivana ulos, mutta olisi pitänyt ilmoittaa poliisille.

Vierailija
24/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua puolustaa huonoa käytöstä, mutta ottakaa huomioon että noi huutajat voi olla usein mt-potilaita. Tai kyseessä voi olla myös alzheimer, se kun voi alkaa jo viisikymppisenä tai nuorempanakin. Sen oireina on usein agressiivisuus ja kirosanoja tulee vaikka niitä ei ole ennen käytetty. Tuota käytöstä on myös usein vaikea hallita...

t. omaishoitaja

Vierailija
25/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun aletaan asiakkaita haukkumaan, voitais tehdä toinen ketju huonoista asiakaspalvelijoista. Molemmista on kokemusta vaikka molemmissa rooleissa olen toiminut asiallisesti. Asiakas on kuitenkin aina väärässä (vaikka olisi oikeassakin ja täysin asiallinen) ja palautteen jälkeen saa vielä huonompaa palvelua. 

Vierailija
26/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaanottovirkailijana yhdessä ison ketjun hotellissa.

Asiakkaan mielestä hotellihuoneen taulutelevisio oli väärässä kohtaa ja minun olisi pitänyt siirtää se. Kun kerroin ystävällisesti, että se ei valitettavasti onnistu, niin olin maailman paskin ihminen sen jälkeen.

Vierailija
27/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs keski-ikäinen nainen tuli kauppaan ja etsi kalan kuvaa itse tekemäänsä onnittelukorttiin. Esittelin muutaman tuotteen, niitä oli todella vähän, kaikki oli vääränlaisia, vääränkokoisia, vääränvärisiä. Asiakkaan pinna alkoi kiristyä joka tuotteen jälkeen ja kirosanoja tuli vähän väliä. Sanoin että myymälän perällä taitaa olla vielä yksi tuote, jaksatko sen vielä katsoa. "No käypä kuule hakemassa, s...na..pe....le niin katotaan se  pe...leen kalankuva". Oli siinä naurussa pitelemistä, mutta olisi varmaan tullut silmille jos olisin nauranut :D

Vierailija
28/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä riittää. Tein joskus opiskelun ohessa kassatyötä eräässä kioskiketjussa. Asiakas valitsi arpaa ja osoitti minkä halusi, varmistin kysymällä, että tämäkö? Asiakas alkoi vittuilla, että joo se etkö älyä yhdestä kerrasta, kun sanotaan. Anteeksi, kun kysyin ja varmistin!! Olin vasta aloittanut työt ja en osannut heti tehdä tietynlaista ravikuponkia ja kysyin työkaverilta apua. Asiakas pyöritteli silmiä ja sanoi, että älä ole noin blondi, kun et hiustenkaan väriltäsi oikeasti ole. Jotkut asiakkaat ei oo varmaan koskaan itse olleet aloittelevia omassa työssään...Sitten on näitä tuhahtelijoita ja silmien pyörittelijöitä, jos jonot kasvaa vähänkään liian pitkiksi pahimpaan ruuhka-aikaan, kun yksin pyörität koko kioskia. Ja näitä raivoavia, kun et pysty lain mukaan myymään heille yhdeksän jälkeen alkoholia. Anteeksi, kun en tee sitä kiusallaan vaan menetän myyntiluvat jos teen pikku poikkeuksen sinun kohdallasi! Mut ihanat asiakkaat kyllä sitten pelastaa ja saa unohtamaan tällaiset törpöt <3

Vierailija
29/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin asiakkaista on mielenkiintoinen tapa raivostua, jos heille antaa vaihtoehtoja.

Asiakas: "Hampurilainen juustolla"

Myyjä: "Laitetaanko cheddaria, edamia vai koskenlaskijaa?"

Asiakas: "NO VIT*U JUUSTOA"

Okei...

Perustuu tositapahtumiin.

Tuo on tuttua että ärsyyntyy liian monista vaihtoehdoista. Itsekin joskus tuskastun kun pitää väsyneenä valita, mutta en tietenkään huuda enkä kiroile. Usein väsyneenä riittää kun saisi jotain syötävää, laadulla ei niin väliä. Subway esimerkiksi on äärimmäisen rasittava ruokapaikka kun joka ainekset pitää erikseen luetella. Kerran löysin jostain lehdestä alennuskupongin sinne ja ajattelin että nyt on helppoa tilata kun ojennan vain kupongin jossa on tuotteen kuva ja saan sen. Mitä vielä, alkoi kysymysten tulva "mikä leipä, paahdetaanko, mikä kastike jne". Mitä virkaa sillä kupongilla on jos kuitenkin pitää luetella kaikki erikseen?

Vierailija
30/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työharjoittelussa Kansaneläkelaitoksessa ja voi sitä kohtelua... Lähes joka ainoa päivä joku tuli siihen tiskille vain ja ainostaan pilkkaamaan minua. Luojan kiitos olin niin häkeltynyt noissa tilanteissa, että itku tuli vasta muutama minuutti sen jälkeen, kun asiakas oli lähtenyt.

Heti ensimmäisenä päivänä joku alkoholilta haiseva täti visiittinsä jälkeen pysähtyi infotiskille maireasti hymyillen kertomaan, että hänen nuoruudessaan ei minun kaltaisia pikku h*oria päästetty mihinkään töihin. Toisena päivänä eräs mies alkoi huutaa aulassa, että onko hänen pakko puhua tuolle lesbolle, että saa asiansa hoidettua.

Kun aamulla menin omalla avaimella sisään, asiakkaat yritti väkisin tunkea samalla ovenavauksella ja sai kuunnella kaiken maailman ärjyntää ja haukkumista, kun yritti selittää kohteliaasti, että toimisto aukeaa vasta vartin päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi