Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikitön kesä?

Vierailija
16.06.2017 |

Kannattaako meikitön kesä? Olen tuttavieni kannustuksesta harkinnut ihon "elvyttämistä" meikittömällä kesällä. Onko sillä mitään vaikutusta ihon kuntoon? Kokemuksia kehiin!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkää meikittömistä. Sinulle voi tulla vielä kuuma kesä! :)

Vierailija
2/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää meikittömistä. Sinulle voi tulla vielä kuuma kesä! :)

Miehet pitävät taidokkaasti tehdystä meikistä, jota eivät tajua meikiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön on hyvä. Voitat pakkelinaamat mennen tullen. Ota meikittömyys tavaksi.

Vierailija
4/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten hyvä iho, mutta aikuisiällä sairastettu vesirokko on jättänyt naamaan muutamia arpia.. Tuntuu, että ne pitäisi piilottaa. Mutta en ole varma, kiinnittääkö kukaan muu niihin mitään huomiota..

Vierailija
5/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kevyt meikki vain töissä, mutta muuten  vapaa-ajalla aina meikittömänä. Töistä tullessa pesen ihan heti kasvoni. Viikonloppuisin en koskasan meikkaa, ainoastaan ripsaria voin käyttää. Ihoani on kyllä aina kehuttu. 

Vierailija
6/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrohionta, arnica voide ja e-vitamiini saattaa vaikuttaa arpiin, mutta tuskin niitä kukaan jää tuijottamaan. Mun tuntemani miehet tykkää kaikki vähemmästä meikistä. Käytän itse kestoväriä ripsissä koska hikoillessa ripsari valuu.

Vierailija
7/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten hyvä iho, mutta aikuisiällä sairastettu vesirokko on jättänyt naamaan muutamia arpia.. Tuntuu, että ne pitäisi piilottaa. Mutta en ole varma, kiinnittääkö kukaan muu niihin mitään huomiota..

Ei niitä kukaan huomaa, omia "virheitä" tuijottaa aina lähempää ja kriittisemmin. Meikitön kesä kuulostaa tosi hyvältä, aurinko tekee iholle hyvää! Muista kuitenkin hyvä aurinkorasva ja muuten ihosta huolehtiminen pesemällä ja kosteuttamalla.

Vierailija
8/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän kesän läpi ilman meikkivoidetta ja puuteria. Laitan kyllä kulmat, silmämeikin ja huulipunan. Aurinkorasvaa kuluu...

Vierailija
9/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa, ei ikinä irtoripsiä.

Vierailija
10/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä meikin tunteensa iholla ja meikkaan vain, jos on ihan pakko tilaisuuden luonteen takia. Minua pidetään luonnonkauniina ja ikäistäni nuoremman näköisenä.

Vierailija
11/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävytetty päivävoide aurinkosuojalla, ripsipidennykset ja sipaisu poskipunaa - näillä pärjää hienosti!

Vierailija
12/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön naapurintyttö. Siinä olisi sitä jotain minun makuuni! :)

Vierailija
13/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin teitä, joilla on niin hyvä iho (tai niin hyvä itsetunto), että pystytte liikkumaan esim. kaupungilla ilman meikkiä. Minäkin halua! Tuntuu vain, että oma naama muistuttaa lähinnä kuun pimeää puolta.. Kotona ja lomilla olen aina meikittä ja tuntuu siltä, että iho kiittää. Pelkään vain, että vastaantulijat eivät. 

Vierailija
14/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako meikitön kesä? Olen tuttavieni kannustuksesta harkinnut ihon "elvyttämistä" meikittömällä kesällä. Onko sillä mitään vaikutusta ihon kuntoon? Kokemuksia kehiin!

Tekeehän se hyvää iholle, ei iho rakasta paksua meikkikerrosta. 

Tärkeintä iholle on kuitenkin juoda vettä paljon, terveellinen ruokavalio ja säännöllinen ihonhoito.

Itse käytän kesällä vain ripriväriä, kevyesti puuteria t-alueella ja huulipunaa joskus. toisaalta ihoni on kalvakka suomalainen ja tekisi mieli laittaa meikkivoidetta piristämään ihoa sekä tuomaan eloa kasvoille!

Vierailija
15/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidäthän ihon puhtaudesta huolta kotona ollessa meikittä.

Vierailija
16/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikitön on hyvä. Voitat pakkelinaamat mennen tullen. Ota meikittömyys tavaksi.

Jos siinä saa samalla tällaisen ^ asennevamman, ni mieti vielä kannattaako...

Vierailija
17/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut noin 40 vuotta lähes päivittäin, eikä mun ihossa ole mitään vikaa. Ei ole epäpuhtauksia eikä finnejä, ryppyjä sen verran kuin viisikymppisellä luonnollisesti on. Ei meikkaaminen ihoa pilaa, kunhan pitää huolta ihonpuhdistuksesta ja käyttää puhtaita ja laadukkaita tuotteita ja meikkivälineitä.

Vierailija
18/18 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan niin hyvin että luullaan luonnonkauniiksi, mitä en todellakaan ole :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi