Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robotit alkavat tekemään pikaruokaloiden työntekijöiden työt

Vierailija
16.06.2017 |

http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005258046.html

Siinä taas yksi iso työllistäjä joka häviää, mistä noille ihmisille töitä? Ei mistään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä johda josssain vaiheessa tuontatovälineiden ja sitä myötä niiden avulla tuotetun hyödyn kollektivisointiin. Koska vallassa oleva järjestelmä ei kykene tarjoamaan riittävän laajalle porukalla toimeentuloa lopputulemana on vääjäämättä sosialismin kaltainen yhteiskuntajärjestelmä. Toisin sanoen kapitalismi toimii niin kauan kuin se pystyy pitämään kriittisen väkimassa tyytyväisenä.

Vierailija
42/45 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua.

En usko, että robotti sylkee niiden ihmisten hampurilaisiin, jotka eivät halua suolakurkkua.

Tämä minullekin tuli ensimmäisenä mieleen: ei tarvitse enää pelätä sylkeä tai muutakaan ihmiseritettä ruuassaan.

Joku ne robotit huoltaa ja laittaa toimintaan ja ohjelmoi ja kuljettaa työpisteisiin samoin kuin ruoka-aineet. Siinä on työsarkaa ihmisille jatkossa.

Kannattaa miettiä miten itse on käyttäytynyt jos tulee pelko että joku sylkee ruokaasi

Minä olen yläkoulun opettaja. Siinä on joillekin syytä kylliksi riippumatta siitä, olenko kiva vai en. Tosin en käy koskaan hampurilaisia syömässä, koska se majoneesin määrä ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua.

En usko, että robotti sylkee niiden ihmisten hampurilaisiin, jotka eivät halua suolakurkkua.

Tämä minullekin tuli ensimmäisenä mieleen: ei tarvitse enää pelätä sylkeä tai muutakaan ihmiseritettä ruuassaan.

Joku ne robotit huoltaa ja laittaa toimintaan ja ohjelmoi ja kuljettaa työpisteisiin samoin kuin ruoka-aineet. Siinä on työsarkaa ihmisille jatkossa.

Kannattaa miettiä miten itse on käyttäytynyt jos tulee pelko että joku sylkee ruokaasi

Minä olen yläkoulun opettaja. Siinä on joillekin syytä kylliksi riippumatta siitä, olenko kiva vai en. Tosin en käy koskaan hampurilaisia syömässä, koska se majoneesin määrä ällöttää.

Miten se, että olet opettanut jotain tyyppiä peruskoulussa, voi johtaa siihen että se vuosien päästä sylkisi sun ruokaas? Varmaat oot sit mahtava opettaja...

Vierailija
44/45 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset, jotka kauhistelevat tätä eivät kuitenkaan tajua kyseenalaistaa kapitalismia, josta tämä koko asia johtuu

Vierailija
45/45 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmiskunta voidaan ensin korvata roboteilla, jonka jälkeen robotit toteavat itsensä tarpeettomiksi ja katkaisevat virran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan