Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihhiiiii ! Käräytin naapurini kannabiksen käytöstä :D!!

Vierailija
16.06.2017 |

Poliisit kohta ovella! :DD

P.s tuo haju oksettava, ole ystävällinen ja polta muualla. -kiitos-

Kommentit (377)

Vierailija
121/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis parantaa syövän - kunhan se monopolisoidaan ensin

19.03.2013 18:15

GW Pharmaceuticals -yhtiö on jättänyt patenttihakemuksen syövän hoidosta kasviperäisillä kannabinoideilla samaan aikaan kun Yhdysvaltojen kansallinen syöpäinstituutti julkaisi sivuillaan uusia tutkimustuloksia, jotka vahvistavat aiempia käsityksiä kannabiksen syöpää parantavista ominaisuuksista.

Uutisoimme vuonna 2011, kuinka kannabiksen syöpää parantavista omaisuuksista on saatu lisää näyttöä ja kuinka USA:n liittovaltion syöpäinstituutti (NCI) sensuroi kotisivuillaan julkaistuja mainintoja kannabiksen käytöstä syövän parantamisessa.

Tuolloin liittovaltion närää herätti kohta, jossa todettiin lääkärien voivan määrätä kannabista myös syövän hoitoon, eikä pelkästään oireiden tai syöpähoitojen aiheuttamien haittavaikutusten lievittämiseen. USA:n liittovaltion kannabiskieltopolitiikkaa perustuu sille opille, että kannabiksella ei ole minkäänlaisia lääkinnällisiä vaikutuksia. Tunnetusti Obaman hallinto on käynyt lääkekannabispotilaiden kimppuun aivan yhtä kovalla kädellä kuin aikaisemmatkin presidentit.

Kannabiksen lääkekäytön luokittelusta väännetään USA:ssa kättä oikeudessa ja kongressissa.

Vuoden 2013 tammikuun 17. päivänä NCI:n kannabis ja syöpä -tiedostoa päivitettiin tuoreilla tuloksilla koe-eläin ja kudosviljelmätutkimuksista. Historiaa käsittelevälle sivulle lisättiin lista niistä osavaltioista, joissa kannabista saa laillisesti käyttää lääkkeenä lääkärin luvalla.

Sattumalta maaliskuun 7. päivä USA:n patenttivirasto, US Patent & Trade Office, otti vastaan GW Pharmaceuticals -lääkekehitysyhtiön lääketieteellisen patenttihakemuksen otsikolla ”fytokannabinoidit syövän hoidossa” (United States Patent Appilication 20130059018).

Kannabiksen syöpää parantavat ominaisuudet tulivat julki jo vuonna 1975 USA:n liittovaltion kustantamassa tutkimuksessa, jonka tarkoitus oli todistaa kannabiksen haitat. Tutkimus julkaistiin NCI:n julkaisusarjassa (Anticancer activity of cannabinoids. Journal of the National Cancer Institute, Vol. 55, No. 3, September 1975, pp.597-602).

Vuonna 2003 USA:n liittovaltio patentoi kannabiksen antioksidanttina ja hermosoluja suojaavana aineena (Cannabinoids as antioxidants and neuroprotectants, US Patent 6630507).

GW Pharmaceuticals kertoo kotisivuillaan, että ”yksi jännittävimmistä ja nopeiten kehittyvistä tutkimusaloista liittyy joidenkin kannabinoidien kykyyn ehkäistä tiettyjen syöpätyyppien ja kasvaimia ruokkivien verisuonien kasvua. Yhä kasvava määrä todistusaineistoa osoittaa kannabinoideilla, mukaan lukien sisäsyntyiset kannabinoidit, olevan syöpää parantavia ominaisuuksia”.

Kannabiksen lääkekäytön hyväksyminen näyttää kulkevan suuryhtiöiden sanelemaan tahtiin: GW Pharmaceuticals -yhtiön takana on länsimainen lääketeollisuus eli Bayer, Novartis, Otsuka, Almirall ja Neopharm. Patentin hyväksyminen merkitsisi yhtiön kehittämän Sativex-suusuihkeen käytön laajentamista syövän hoitoon. Tähän asti hyväksytty käyttökohde on ollut pääasiassa MS-taudin oireiden lievitys.

USA:n huumepolitiikan uskottavuus ja toisaalta tieteellisen tutkimuksen uskottavuus ovat kietoutuneet lääkeyhtiöiden etuihin lääkekannabiksen hyväksymisessä. Potilaan etu näyttää aina jäävän viimeiseksi.

Lähde: NBC News 12.3.2013, Global News Wire 12.3.2013 ja Toke Signals 15.3.2013

Eli kannabis haittaa henkilöitä joiden verisuonet ovat ahtautumassa, sillä kannabiksen takia ei uusia verisuonia voi syntyä ja elimistä alkaa kärsiä entistä pahemmasta happivajeesta.

Jos noin olisi, niin varmaan jokainen kannabiksen lääkekäyttäjä olisi jo kuollut happivajeeseen. Olet niin trololoo trolli...

Juhannustrolli. Jankutusta aamusta iltaan.

Ai nytkö se ei sitten kuitenkaan haittaa verisuonten kasvua vaikka juuri äsken niin teki.

Vierailija
122/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo Bob Marley-kortti :D miksi muka kuoli syöpään jos jne. Miksi koskaan tupakoimattomia ihmisiä kuolee keuhkosyöpiin? Eläissään juoneita maksasyöpiin? Kyseessä on kavala tauti ja jos Bobi ei pössyttelyllä pelastunut on siitä melko turha vetää päätelmiä :D kiitos nauruista.

Ajattelussasi on looginen virhe.

Kysehän ei ollut syöpien syistä, vaan siitä että kannabiksen väitettiin parantavan syövän ja silti kannabiksen käyttäjät voivat kuolla syöpään.

Tehdäänpä hölmö vertaus ja väitetään ettei humalassa voi hukkua.

Se että humalassa kuitenkin hukkuu, ei vaikuta siihen että ne jotka eivät ole humalassa voivat hukkua ihan muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo trollijankkaaja on palstalla tuttu ilmiö. Kun omat argumentit loppuu, alkaa viestistä toiseen toisen trolliksi nimittely. Sama levy pyörii, kuten trollijankkaaja itsekin sanoi, aamusta iltaan.

Vierailija
124/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis parantaa syövän - kunhan se monopolisoidaan ensin

19.03.2013 18:15

GW Pharmaceuticals -yhtiö on jättänyt patenttihakemuksen syövän hoidosta kasviperäisillä kannabinoideilla samaan aikaan kun Yhdysvaltojen kansallinen syöpäinstituutti julkaisi sivuillaan uusia tutkimustuloksia, jotka vahvistavat aiempia käsityksiä kannabiksen syöpää parantavista ominaisuuksista.

Uutisoimme vuonna 2011, kuinka kannabiksen syöpää parantavista omaisuuksista on saatu lisää näyttöä ja kuinka USA:n liittovaltion syöpäinstituutti (NCI) sensuroi kotisivuillaan julkaistuja mainintoja kannabiksen käytöstä syövän parantamisessa.

Tuolloin liittovaltion närää herätti kohta, jossa todettiin lääkärien voivan määrätä kannabista myös syövän hoitoon, eikä pelkästään oireiden tai syöpähoitojen aiheuttamien haittavaikutusten lievittämiseen. USA:n liittovaltion kannabiskieltopolitiikkaa perustuu sille opille, että kannabiksella ei ole minkäänlaisia lääkinnällisiä vaikutuksia. Tunnetusti Obaman hallinto on käynyt lääkekannabispotilaiden kimppuun aivan yhtä kovalla kädellä kuin aikaisemmatkin presidentit.

Kannabiksen lääkekäytön luokittelusta väännetään USA:ssa kättä oikeudessa ja kongressissa.

Vuoden 2013 tammikuun 17. päivänä NCI:n kannabis ja syöpä -tiedostoa päivitettiin tuoreilla tuloksilla koe-eläin ja kudosviljelmätutkimuksista. Historiaa käsittelevälle sivulle lisättiin lista niistä osavaltioista, joissa kannabista saa laillisesti käyttää lääkkeenä lääkärin luvalla.

Sattumalta maaliskuun 7. päivä USA:n patenttivirasto, US Patent & Trade Office, otti vastaan GW Pharmaceuticals -lääkekehitysyhtiön lääketieteellisen patenttihakemuksen otsikolla ”fytokannabinoidit syövän hoidossa” (United States Patent Appilication 20130059018).

Kannabiksen syöpää parantavat ominaisuudet tulivat julki jo vuonna 1975 USA:n liittovaltion kustantamassa tutkimuksessa, jonka tarkoitus oli todistaa kannabiksen haitat. Tutkimus julkaistiin NCI:n julkaisusarjassa (Anticancer activity of cannabinoids. Journal of the National Cancer Institute, Vol. 55, No. 3, September 1975, pp.597-602).

Vuonna 2003 USA:n liittovaltio patentoi kannabiksen antioksidanttina ja hermosoluja suojaavana aineena (Cannabinoids as antioxidants and neuroprotectants, US Patent 6630507).

GW Pharmaceuticals kertoo kotisivuillaan, että ”yksi jännittävimmistä ja nopeiten kehittyvistä tutkimusaloista liittyy joidenkin kannabinoidien kykyyn ehkäistä tiettyjen syöpätyyppien ja kasvaimia ruokkivien verisuonien kasvua. Yhä kasvava määrä todistusaineistoa osoittaa kannabinoideilla, mukaan lukien sisäsyntyiset kannabinoidit, olevan syöpää parantavia ominaisuuksia”.

Kannabiksen lääkekäytön hyväksyminen näyttää kulkevan suuryhtiöiden sanelemaan tahtiin: GW Pharmaceuticals -yhtiön takana on länsimainen lääketeollisuus eli Bayer, Novartis, Otsuka, Almirall ja Neopharm. Patentin hyväksyminen merkitsisi yhtiön kehittämän Sativex-suusuihkeen käytön laajentamista syövän hoitoon. Tähän asti hyväksytty käyttökohde on ollut pääasiassa MS-taudin oireiden lievitys.

USA:n huumepolitiikan uskottavuus ja toisaalta tieteellisen tutkimuksen uskottavuus ovat kietoutuneet lääkeyhtiöiden etuihin lääkekannabiksen hyväksymisessä. Potilaan etu näyttää aina jäävän viimeiseksi.

Lähde: NBC News 12.3.2013, Global News Wire 12.3.2013 ja Toke Signals 15.3.2013

Eli kannabis haittaa henkilöitä joiden verisuonet ovat ahtautumassa, sillä kannabiksen takia ei uusia verisuonia voi syntyä ja elimistä alkaa kärsiä entistä pahemmasta happivajeesta.

Selkeästi keksit taas noita juttujasi sitä mukaa kun niitä kirjoitat. "Galaktinen trolli" on sinulle paljon parempi nimi.

Te mainostatte asioita jotka eivät voi samaan aikaan olla mahdollisia.

Omituista ettette kykene huomaamaan asiaa.

Jos minä väittäisin että pöydälläni on kolikko jossa ylä- ja alapuoli ovat samaan aikaan yläpuolella, niin sehän olisi mahdotonta.

Epäilen että kannabiksen käyttö on heikentänyt ajattelukykyänne (ja kaikki ne muut aivoja pilaavat aineet joita olette jo käyttäneet).

Vierailija
125/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo trollijankkaaja on palstalla tuttu ilmiö. Kun omat argumentit loppuu, alkaa viestistä toiseen toisen trolliksi nimittely. Sama levy pyörii, kuten trollijankkaaja itsekin sanoi, aamusta iltaan.

No, onhan se selvä että kun on päätään tuhonnut ihan omalla päätöksellään, niin pärjääminen kärsii.

Ja kun ei asiaa voi itselleen myöntää, niin jotainhan sitä on tuonkin yritettävä, ettei joutuisi etsimään syytä itsestään.

Vierailija
126/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää käräytelkö ihmisiä kannabiksen käytöstä. Osalle ihmisistä kannabis voi olla ainoa kroonisiin kipuihin toimiva kipulääke tai unilääke. Lääkekannabista ei vielä nykyään määrätä kuin erittäin rajatuille tapauksille. On todella itsekästä omaksi huvikseen puuttua toisen elämään, ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa jo valmiiksi kärsivälle ihmiselle lisää kärsimystä.

Monella muuttuu mielipide siinä vaiheessa kun joutuu olemaan päivittäisissä kivuissa ja huomaa että lääkärin määräämät, lain sallimat kipulääkkeet eivät auta kunnolla, mutta aiheuttavat koukkua ja kovia vieroitusoireita.

Väität siis, että suurin osa kannabiksen käyttäjistä onkin kroonisia kipupotilaita.

No, onneksi on tulossa uusia erittäin tehokkaita ja turvallisia kipulääkkeitä.

Niin on tulossa, kunhan lääkeyhtiöt saavat patentoitua kannabispohjaiset lääkkeet.

Eihän kannabista kuulemma voi patentoida.

Vai ovatko hampparit kuitenkin valehdelleet tuossa huumepropagandassaan ja kuitenkin voidaan patentoida. Pelkkää huijausta siis koko propaganda.

No jotainhan siellä lääkeyhtiöissä on menossa kun innokkaasti tutkivat kannabista.

Sinun kannattaisi kokeilla ajattelua, ei se satu.

Vierailija
127/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se selvä että kun on päätään tuhonnut ihan omalla päätöksellään, niin pärjääminen kärsii.

Ja kun ei asiaa voi itselleen myöntää, niin jotainhan sitä on tuonkin yritettävä, ettei joutuisi etsimään syytä itsestään.

Harva ihminen tuo julki kovan juomisensa tuomat ongelmat. Kiitos sinulle rohkeudesta, olet esimerkki kaikille juopoille.

Vierailija
128/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin tuollaisia jankkaajia kutsutaan idiooteiksi.

Vierailija
129/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen tuo julki kovan juomisensa tuomat ongelmat. Kiitos sinulle rohkeudesta, olet esimerkki kaikille juopoille.

Elät taas oman kuplasi sisällä ja oletat siksi asioita jotka eivät ole todellisia.

Olen itse aina ollut täysin raitis.

Vierailija
130/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää käräytelkö ihmisiä kannabiksen käytöstä. Osalle ihmisistä kannabis voi olla ainoa kroonisiin kipuihin toimiva kipulääke tai unilääke. Lääkekannabista ei vielä nykyään määrätä kuin erittäin rajatuille tapauksille. On todella itsekästä omaksi huvikseen puuttua toisen elämään, ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa jo valmiiksi kärsivälle ihmiselle lisää kärsimystä.

Monella muuttuu mielipide siinä vaiheessa kun joutuu olemaan päivittäisissä kivuissa ja huomaa että lääkärin määräämät, lain sallimat kipulääkkeet eivät auta kunnolla, mutta aiheuttavat koukkua ja kovia vieroitusoireita.

Väität siis, että suurin osa kannabiksen käyttäjistä onkin kroonisia kipupotilaita.

No, onneksi on tulossa uusia erittäin tehokkaita ja turvallisia kipulääkkeitä.

Niin on tulossa, kunhan lääkeyhtiöt saavat patentoitua kannabispohjaiset lääkkeet.

Eihän kannabista kuulemma voi patentoida.

Vai ovatko hampparit kuitenkin valehdelleet tuossa huumepropagandassaan ja kuitenkin voidaan patentoida. Pelkkää huijausta siis koko propaganda.

No jotainhan siellä lääkeyhtiöissä on menossa kun innokkaasti tutkivat kannabista.

Sinun kannattaisi kokeilla ajattelua, ei se satu.

Nomuttakun hampparit ovat vuosikausia julistaneet netissä, etteivät firmat edes tutki ja väittivät etteivät tutki koska eivät voi patentoida. Valheellista huumevalistusta oli taas tuo hampparien propaganda.

Vierailija
131/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion perustaa kannabisviljelmän ja polttaa kannabista kipuihini. Tehokkaampi ja parempi kuin särkylääkkeet. Niin, ja olen 60 v. mummeli Keski-Suomesta. Ei ole onneksi naapureita lähellä.

Vierailija
132/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion perustaa kannabisviljelmän ja polttaa kannabista kipuihini. Tehokkaampi ja parempi kuin särkylääkkeet. Niin, ja olen 60 v. mummeli Keski-Suomesta. Ei ole onneksi naapureita lähellä.

Huonosti toimii särkyihin.

En suosittele.

Ja mistähän säryistä on edes kyse.

Vierailija
133/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin myös sossuille.

Minusta vanhempien ei pidä polttaa kannabista jos on lapsia. Onhan se toisaalta rikoskin yksin polttaa. Mutta jos lapsia on. Heitä ajeltuna, pelottavaa lapsen näkökulmasta.

Voi teitä nuoria, kun ette ymmärrä mitä se oikea vanhemmuus on!

Haluaisitko kertoa millaisia tuomioita käyttörikoksesta nykyään jaetaan?

Sakkoa, ja jos myyntiin tarkoitettu niin astetta vakavampi tuomio ja määrät vaikuttaa myös.

Jokaikinen kannabiksen polttaja jonka olen nähnyt, on jollain tavalla pihalla, vaikka kuinka todistelisivat muuta. Kerran juttelin satunnaisen polttajan kanssa, ja huomasin keskustelun aikana, että hänen näkökantansa oli niin moniulotteisia, ja tuli jänskä fiilis aina keskusteluista, myöhemmin kuulin että kaveri oli poltellut paljon aikanaan, kyllä siinä jotkut aivosolut tuhoutuu. Terve päihteetön ihminen on skarppi ja ajatusmaailmaltaan vakaa, terve.

- ulkopuolinen kirjoittaja

Hmm, jännä että mä olen suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa erinomaisin arvosanoin ja olen nykyään korkeassa virassa asiantuntijatehtävissä, vaikka polttelen silloin tällöin.

Vierailija
134/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Mä oon eri, mutta kyllä mulla kannabis auttaa päänsärkyihin.

T. tuo kaksi korkeakoulututkintoa suorittanut ja korkeassa asiantuntijavirassa oleva nainen

Vierailija
135/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin myös sossuille.

Minusta vanhempien ei pidä polttaa kannabista jos on lapsia. Onhan se toisaalta rikoskin yksin polttaa. Mutta jos lapsia on. Heitä ajeltuna, pelottavaa lapsen näkökulmasta.

Voi teitä nuoria, kun ette ymmärrä mitä se oikea vanhemmuus on!

Haluaisitko kertoa millaisia tuomioita käyttörikoksesta nykyään jaetaan?

Sakkoa, ja jos myyntiin tarkoitettu niin astetta vakavampi tuomio ja määrät vaikuttaa myös.

Jokaikinen kannabiksen polttaja jonka olen nähnyt, on jollain tavalla pihalla, vaikka kuinka todistelisivat muuta. Kerran juttelin satunnaisen polttajan kanssa, ja huomasin keskustelun aikana, että hänen näkökantansa oli niin moniulotteisia, ja tuli jänskä fiilis aina keskusteluista, myöhemmin kuulin että kaveri oli poltellut paljon aikanaan, kyllä siinä jotkut aivosolut tuhoutuu. Terve päihteetön ihminen on skarppi ja ajatusmaailmaltaan vakaa, terve.

- ulkopuolinen kirjoittaja

Hmm, jännä että mä olen suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa erinomaisin arvosanoin ja olen nykyään korkeassa virassa asiantuntijatehtävissä, vaikka polttelen silloin tällöin.

Minulla on kuusi tutkintoa ja olen kolmen alan tohtori.

Lisäksi toimin nykyisin erään valtion pääministerinä.

Ja tämä tietenkin siksi että olen aina pysynyt täysraittiina.

Vierailija
136/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

T. tuo kaksi korkeakoulututkintoa suorittanut ja korkeassa asiantuntijavirassa oleva nainen

Millaisiin päänsärkyihin?

Vierailija
137/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Ilkeisiin ja pahalta tuntuviin päänsärkyihin.

Ps. Miksi et usko että olen suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa ja että olen korkeassa asiantuntijavirassa? Kun kerran koet tarpeelliseksi pilkata sitä tuossa toisessa viestissä.

Vierailija
138/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Ps. Miksi et usko että olen suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa ja että olen korkeassa asiantuntijavirassa? Kun kerran koet tarpeelliseksi pilkata sitä tuossa toisessa viestissä.

Ilkeät ja pahalta tuntuvat päänsäryt voisivat kaivata paremman diagnoosin.

Ja kuka pilkkaa???

Pääministeriyteni on aivan yhtä hyvillä todisteilla varmennettu kuin sinunkin asemasi.

Vierailija
139/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Miten niin et suosittele? Ethän sinä tiedä asiasta mitään.

Oletko yksinkertainen?

Vierailija
140/377 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Älä välitä, GS on tainnut impata aivonsa jo aikoinaan.