Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki persut eivät ole juntteja

Vierailija
16.06.2017 |

Olen ison yhtiön johtoryhmässä, koulutettu (akat. jatkotutkinto) ja kannatan persuja. Niin tekee moni muukin organisaatiossamme, toki ns syntymärikkaat ovat kokkareita. Mutta monimeistä jotka itse ponnistelivattiendä koulutuksella ja ahkeruudella tähän, äänestävät persuja. Ja joo pidän Halla-ahosta!

Mistä johtuu imago että persuttajat ovat työttömiä syrjäyryneitä juntteja?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stadilainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei akateemisuus poista sitä etteikö ole juntti. Tiedän työpaikalta useita korkeakoukutettuja juntteja. Juntin määritelmä löytyy paremmin siitä mikä on syntymäkunta.

Junttius ei ole maantieteellinen määritelmä.[/quote

Kyllä se vaan on. Jos olet syntynyt kättärillä tai naikkarilla et ole juntti.

Minä olen syntynyt naikkarilla ja olen juntti. Mutta en äänestä persuja. - nro 13

Vierailija
22/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30-vuotias kätilö ja Perussuomalaiset -puolueen jäsen. Varmaan nyt Halla-ahon valinnan jälkeen Persut ajavat eniten keskituloisten ja eläkeläisten etuja, ei siis rikkaiden, mutta ei myöskään niiden, jotka välttelevät työntekoa, etua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän nuo persuista loikanneet ovat juntteja, katsokaan nyt jotain Sampo Terhoa ja Jussi Niinistöä. Pukeutuvat mauttomasti ja örveltävät miten sattuu. Perussuomalaisiin jäi ainoastaan tyylikkäitä herrasmiehiä kuten Hakkarainen ja Eerola.

Vierailija
24/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki juntit ovat persuja.

Vau mikä oivallus! -Tosin jos olisit älykkäämpi, olisit ymmärtänyt sen sisältyvän otsikkoon.

Mutta hei hienoo, et sait näyttää omasta mielestä hyvälle!

Ei teitä järjen jättiläisiksi voi sanoa.

Vierailija
25/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama tilanne päällä. Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu 34-vuotias nainen. Toimin kansainvälisissä taloushallinnon johtotehtävissä merkittävässä yrityksessä. Aion äänestää Halla-ahoa ensi vaaleissa ja kannatan parisuhteessa tapahtuvien raiskausten dekriminalisointia. Asun Kauniaisissa kalliilla alueella.

Outoa koska Halliksen tavaramerkki on juuri raiskausuhkailut.

Ideana on että naimisissa olevat persumiehet saisivat raiskata vapaasti poliittisesti eri mieltä olevia.

Itse asiassa feministien Isra Lehtinenhän näitä raiskausuhkauksia ja toivomuksia loitsui.

Erotettiin feministeistä.

Vierailija
26/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64-vuotias pankkiiri ja liikemies Halikosta, äänestän Halla-ahoa.

Vierailija
27/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias perijätär ja veropakolainen Monacosta, äänestän Halla-ahoa.

Vierailija
28/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 27- sekä 28-vuotias DI-pariskunta, jotka kannattavat myös persuja. Minä hoitovapaalla, mies asiantuntijatöissä. 

Jos ajattelee että Iltalehden yms. suoli24:n palstoilla spämmäävät trollit ovat ainoita persujen kannattajia niin ei ihme, että kuvittelee kaikkien persujen olevan juntteja. Toki jos näiden em. perusteella muodostaa mielipiteensä persuista niin täytyy olla varsin yksinkertainen. 

Ja sama havainto myös täällä isosta kansainvälisestä organisaatiosta: eniten kannatetaan joko kokoomusta, persuja tai myös vihreitä. Persuja ja vihreitä kannattavat ovat yleensä itse raivanneet tiensä korkeaan asemaan kouluttautumalla ja tekemällä nuoresta asti ahkerasti töitä. Kokoomuksen kannattajat ovat keskimäärin useammin rikkaista perheistä, joissa vanhemmat maksaneet kalliit valmennuskurssit, ostaneet asunnot opiskelupaikkakunnilta, vanhempien tuttavan kautta saatu jalka oven väliin jne.

Hanki se työpaikka ensin. Kaltaisellesi voi löytyä jotain sopivaa työllisyystuilla kustannettua harjoittelua. Iltaisin voit sitten esiintyä eri henkilöinä keskustelupalstoilla. : D

Vierailija
29/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 64-vuotias pankkiiri ja liikemies Halikosta, äänestän Halla-ahoa.

Ei pidä paikkaansa, sinähän muutit Ruotsiin.

Vierailija
30/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama tilanne päällä. Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu 34-vuotias nainen. Toimin kansainvälisissä taloushallinnon johtotehtävissä merkittävässä yrityksessä. Aion äänestää Halla-ahoa ensi vaaleissa ja kannatan parisuhteessa tapahtuvien raiskausten dekriminalisointia. Asun Kauniaisissa kalliilla alueella.

Miksi kannatat oikeutta raiskata aviopuolisonsa? Kannatatko myös oikeutta pahoinpidellä aviopuolisonsa? Väkivaltaahan molemmat ovat.

Vierailija
31/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. siksi on vaarallista haukkua persuja tai kannatus on pian niin kova, että kaikilla on ongelma.i

Vierailija
32/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kannatat oikeutta raiskata aviopuolisonsa? Kannatatko myös oikeutta pahoinpidellä aviopuolisonsa? Väkivaltaahan molemmat ovat.

Persut ovat naisvihamielinen puolue ja niiden kuuluu kannattaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Oletko koskaan kuullut millaisia viestejä persut lähettävät naisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän