Kaikki persut eivät ole juntteja
Olen ison yhtiön johtoryhmässä, koulutettu (akat. jatkotutkinto) ja kannatan persuja. Niin tekee moni muukin organisaatiossamme, toki ns syntymärikkaat ovat kokkareita. Mutta monimeistä jotka itse ponnistelivattiendä koulutuksella ja ahkeruudella tähän, äänestävät persuja. Ja joo pidän Halla-ahosta!
Mistä johtuu imago että persuttajat ovat työttömiä syrjäyryneitä juntteja?
Kommentit (32)
Mä luulin että tää on joku teukkavitsi ja otsikon jälkeen jatkuu.. mutta kaikki juntit ovat persuja.
Ei akateemisuus poista sitä etteikö ole juntti. Tiedän työpaikalta useita korkeakoukutettuja juntteja. Juntin määritelmä löytyy paremmin siitä mikä on syntymäkunta.
Halla-aho on sanonut että häntä äänestävät ovat erittäin hyvin toimeentulevia ja siksi perussuomalaisten on lopetettava vähävaraisten kosiskelu. Köyhät eivät Halla-ahon mukaan äänestä tai jos äänestää niin vassareita. Muutenkin Halla-ahon talouspoliittiset linjaukset vetoavat juuri äärimmäisen rikkaisiin, etenkin Halla-ahon tavoitteet työttömyys- ja sosiaaliturvan poistosta vetoavat moniin rikkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei akateemisuus poista sitä etteikö ole juntti. Tiedän työpaikalta useita korkeakoukutettuja juntteja. Juntin määritelmä löytyy paremmin siitä mikä on syntymäkunta.
Junttius ei ole maantieteellinen määritelmä.
Ap, ymmärrän kyllä, että aspergerin syndrooman takia et pysty lopettamaan ajoissa näiden samanlaisten aloitusten tekemistä. On ihan hyvä, että purat vihaasi netissä etkä kadulla, mutta tätä saman asian jatkuvaa jankkaamista ei kukaan jaksa.
Persuja äänestävät ovat juntteja, riippumatta asuinpaikasta, koulutuksesta ja tulotasosta. Havainto perustuu persujen ja niiden kannattajien käytökseen sosiaalisessa mediassa viimeiseen seitsemään vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on sanonut että häntä äänestävät ovat erittäin hyvin toimeentulevia ja siksi perussuomalaisten on lopetettava vähävaraisten kosiskelu. Köyhät eivät Halla-ahon mukaan äänestä tai jos äänestää niin vassareita. Muutenkin Halla-ahon talouspoliittiset linjaukset vetoavat juuri äärimmäisen rikkaisiin, etenkin Halla-ahon tavoitteet työttömyys- ja sosiaaliturvan poistosta vetoavat moniin rikkaisiin.
Björn Wahlroosin unelma.
Soini vetosi köyhiin turuilla ja toreilla lässyttämällä mökin mummoista. Halla-aho todellakin ajaa meidän huipputuloisten etuja tosissaan, ei mitään vasemmistolaita jargonia työttömien, sairaiden ja köyhien ihmisarvosta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki juntit ovat persuja.
Ei. Minä olen juntti enkä ole ikinä äänestänyt persuja.
Näköjään jatkotutkintoon ei kuulunut se että tarkistaisi miltä kirjoitus näyttää ennen lähetysnapin painamista.
Täällä 27- sekä 28-vuotias DI-pariskunta, jotka kannattavat myös persuja. Minä hoitovapaalla, mies asiantuntijatöissä.
Jos ajattelee että Iltalehden yms. suoli24:n palstoilla spämmäävät trollit ovat ainoita persujen kannattajia niin ei ihme, että kuvittelee kaikkien persujen olevan juntteja. Toki jos näiden em. perusteella muodostaa mielipiteensä persuista niin täytyy olla varsin yksinkertainen.
Ja sama havainto myös täällä isosta kansainvälisestä organisaatiosta: eniten kannatetaan joko kokoomusta, persuja tai myös vihreitä. Persuja ja vihreitä kannattavat ovat yleensä itse raivanneet tiensä korkeaan asemaan kouluttautumalla ja tekemällä nuoresta asti ahkerasti töitä. Kokoomuksen kannattajat ovat keskimäärin useammin rikkaista perheistä, joissa vanhemmat maksaneet kalliit valmennuskurssit, ostaneet asunnot opiskelupaikkakunnilta, vanhempien tuttavan kautta saatu jalka oven väliin jne.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama tilanne päällä. Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu 34-vuotias nainen. Toimin kansainvälisissä taloushallinnon johtotehtävissä merkittävässä yrityksessä. Aion äänestää Halla-ahoa ensi vaaleissa ja kannatan parisuhteessa tapahtuvien raiskausten dekriminalisointia. Asun Kauniaisissa kalliilla alueella.
deja vu is strong in you
stadilainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttius ei ole maantieteellinen määritelmä.[/quote
Kyllä se vaan on. Jos olet syntynyt kättärillä tai naikkarilla et ole juntti.
Aika yliampuvaa. Minä olen asiantuntijana persuuden ytimessä Espoossa eikä kukaan töissä äänestä persuja, kokoomusta ja rkp:ta kyllä.
Persut eivät nyt taida tajuta että hommaforum ei heijasta koko Suomen kansaa.
Mutta ei kai sillä väliä kun puheenjohtaja meinaa ohjata puoluetta sähköpostitse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama tilanne päällä. Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu 34-vuotias nainen. Toimin kansainvälisissä taloushallinnon johtotehtävissä merkittävässä yrityksessä. Aion äänestää Halla-ahoa ensi vaaleissa ja kannatan parisuhteessa tapahtuvien raiskausten dekriminalisointia. Asun Kauniaisissa kalliilla alueella.
:D
Kuka se kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse!
Ajatus junttilaumasta ei ole kaukaa haettu, kun kuunteli viime viikon puoluekokouksen osanottajien mölinää. Ei se kovin sivistyneeltä kuulostanut. Mutta joo, on siellä varmaan ihan fiksujakin tyyppejä, mutta ne taisivat jäädä vähemmistöön. Eivät ymmärtäneet edes kiitospuhetta pitää 20 vuota puoluetta johtaneelle Soinille. Että niin sivistyneitä, Halla-ahokin peräti tohtoriksi väitellyt, mutta käytös kuin peräkylän pöljällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minä olen juntti enkä ole ikinä äänestänyt persuja.
Minäkin olen juntti ja koin kyllä aika loukkaavana, että joku leimaa minut perusksi junttiuteni takia :(
Libertaari Kalma-Aho haluaa Suomesta valtion, jossa "jokainen pärjätköön omillaan" ja jossa lakina on omankäden oikeus.