Mielipiteitä pian 36-vuotiaasta miehestä, joka käyttää huppareita?
Onko hän liian vanha käyttämään sellaisia? Vähentäisikö ne mielenkiintoasi häntä kohtaan?
Kommentit (31)
Hupparimies ov. kirjoitti:
Onko hän liian vanha käyttämään sellaisia? Vähentäisikö ne mielenkiintoasi häntä kohtaan?
Ei. Ja ei.
44-vuotias mieheni käyttää monesti huppareita. Ei nyt tietenkään juhlissa tai viihteellä mutta vapaa-ajalla ja töissäkin monesti (työ on sen verran rentoa että voi käyttää vähän mitä vaatteita haluaa). Minusta hän näyttää hyvältä huppareissa ja ne sopivat hänelle. Ei näytä teiniltä (tai että yrittäisi näyttää teiniltä tai nuorekkaalta), jos tässä nyt sitä haetaan? Hän ei ole mikään tiukkapipoinen bisnesmies vaan ihan rento, mukava ja sosiaalinen tapaus.
Minäkään en tiennyt että huppareissa on joku ikäraja. Ajattelin itse käyttää niitä hautaan asti.
Jos AP on ollut treffeillä Peter Vesterbackan kanssa, niin kannattaa katsoa myös hupparin taskuun. ...vaikka sanotaankin rakkauden olevan sokea...
M43 kirjoitti:
Minulla on parikin siistiä merkkibhupparia, vetskarimallia. Tykkään käyttää niitä päällysvaatteena kun takki on liian kuuma ja t-paidalla ei tarkene. Toimistolla sitä voisi käyttää ehkä perjantaisin. Hyvä tietää, että hupparin avulla saa karsittua nirppanokkaiset naiset pois.
Oot mies mun makuun....
Eniten minua inhottavat nuo jotka laittavat hupparin hupun päähänsä. Ymmärtäkää nyt että se huppu on vain pelkkä koriste eikä ole tarkoitettu oikeasti käytettäväksi kuten jonkun kylmän tai sataisen sään takin huppu.
Huppari näyttää lastenvaatteelta. Kyllähän nää huppariäijät tunkee esim. juttelemaan baarissa minulle päästä varpaisiin laittautuneelle naiselle. Vaihdan pari sanaa, poistun huppariäijän seurasta ja rupean tiirailemaan hyvin pukeutuneita miehiä. En voi sietää tyylittömiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Huppari näyttää lastenvaatteelta. Kyllähän nää huppariäijät tunkee esim. juttelemaan baarissa minulle päästä varpaisiin laittautuneelle naiselle. Vaihdan pari sanaa, poistun huppariäijän seurasta ja rupean tiirailemaan hyvin pukeutuneita miehiä. En voi sietää tyylittömiä miehiä.
Niinpä. Hupparimiehet voisivat mennä juttelemaan hupparinaisille. Jos on niin laiska, ettei viitsi panostaa ulkoiseen olemukseensa, ei voi laittautumista silloin myöskään naisilta vaatia. Laiskuutta, laiskuutta...
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää kotona ja vapaa-ajalla hupparia, töissä pikkutakkia. Harva ihminen on 24/7 edustuskamppeissa.
Sopii kehitysvammaiselle, ammattikoululaiselle tai kodittomalle.