Mielipiteitä pian 36-vuotiaasta miehestä, joka käyttää huppareita?
Onko hän liian vanha käyttämään sellaisia? Vähentäisikö ne mielenkiintoasi häntä kohtaan?
Kommentit (31)
Olen 50-vuotias ja olen naimisissa 50-vuotiaan huppareita käyttävän miehen kanssa. Haluaako joku järkyttyä?
Ap:n mielestä koirankusetus ja lenkkeily onnistuu hienosti puvuntakissa.
Minulle tulevat mieleen kehitysvammaiset, esimerkiksi se Kurikan nimipäivät -bändi.
M31
Minä olen 33 v. nainen ja käytän silloin tällöin hupparia. En ole ikinä ajatellut, että siitä pitäisi olla jotain mieltä.
Jos pukeutuu siisteihin vaatteisiin eikä mauttomasti niin mikäs siinä. Riippuu kyllä kans hupparin mallista
Ajattelin itsekin ennen noin, mutta sitten tajusin, että mitä sillä on väliä? Juon, olen työtön. Ei kukaan tasokas nainen minusta muutenkaan kiinnostu, joten voin pukeutua miten haluan. Toki välillä pukeudun asiallisemminkin.
Tärkeintä olisi nyt tietää, kuinka vanha tämä hupparin pitäjä on nyt, eikä kohta.
Hupparimies ov. kirjoitti:
Onko hän liian vanha käyttämään sellaisia? Vähentäisikö ne mielenkiintoasi häntä kohtaan?
Enpä ole muiden vaatteita käytännöt. Mutta tämänkaltaiset idioottikyselyt tällä palstalla nostaa vitutuskäyrän korkealle.
Minulla on parikin siistiä merkkibhupparia, vetskarimallia. Tykkään käyttää niitä päällysvaatteena kun takki on liian kuuma ja t-paidalla ei tarkene. Toimistolla sitä voisi käyttää ehkä perjantaisin. Hyvä tietää, että hupparin avulla saa karsittua nirppanokkaiset naiset pois.
Hupparimiehet ja räppikäppi"miehet", ne on samaa porukkaa. Lätkäjuntteja jotka kuuntelee jotain gangstauhoilua isoista kuulokkeista.
Ei kai kukaan oikea nainen niihin koskekaan.
Kunhan vaatteet ovat tilaisuuteen sopivat eivätkä liian teinidesignia (lähinnä tulee mieleen keski-ikää lähestyvät naiset teinipissisvermeissä, mutta onhan niitä miehiäkin jotka pukeutuvat kuin 16-vuotiaat) niin ei väliksi. Toki huppari esim parempaan ravintolaan tai vaikka lakkiaisjuhlaan mennessä on huono asia, mutta esim vapaa-ajalla tai jopa työpaikalla jos ei ole asiakastapaamisia ja toimiston kulttuuri sen suo (esim monet it-alan firmat) huppari on ihan ok.
Kyllä vähentää, en siis edes katsoisi. Teinipoikien hommia. Toki urheilu tms asia erikseen. En ottaisi miestä, joka on sellaisissa töissä jossa voi olla huppari päällä.