Mitkä ruuat aiheuttaa pahanhajuisia pieruja?
Söin eilen kananmunan sekä hernekeittoa..tänään tuntuu, että kuolen tähän kaasuun :( Haisee kuin mädäntynyt kananmuna
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ruisleipä. Aiheuttaa myös hirvittävät vatsanväänteet.
Ja ihmiset sitä syövät, vaikka se aiheuttaa vaivoja. Järjetöntä :)
Kaveri teki tästä aikanaan poikkitieteellistä tutkimustyötä - ja sen tuloksena ilmeni, että valkosipuli, simpukat, herkkusienet ja pähkinät yhdistettynä keskiolueeseen samalla aterialla saivat aikaan aikamoisen odöörin...
Terveisiä vaan Kallelle!
Kaali ja vihannekset, pavut, herneet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmiset sitä syövät, vaikka se aiheuttaa vaivoja. Järjetöntä :)
En syö, tai äärimmäisen harvoin. Juuri noista syistä. Mutta graavilohen kanssa se on hyvää.
Hehheh, eineslihapullat ja vastaavat. Jäätelö, ehkä pientä laktoosi-intoleranssia sitten. Papuruoat.
Valkosipuli, lanttu, tuore ruisleipä, huonosti kypsennetyt pavut.
Eineslihapullat, erityisesti Lidlin ruotsalaiset. Sipulikeittoaineksista tehdyt lihapullat/-mureke.
Kaali, ikävä kyllä sillä tykkään kaaliraasteesta ja coleslaw-salaatista.
Pavut ja herneet.
Kananmuna keitettynä (paistettuna ei niinkään).
Hesen ja mäkkärin antimet.
Olut.
No mä söin tänään aiemmin tuoreita Ruispaloja nyt on koko illan tullut sellaisia pitkiä, kananmunan hajuisia plöröpieruja joista jää sellainen mätänevää roskapussia muistuttava jälkiaromi. Toivottavasti tästä oli apua 😊
Ruisleivässä varmaan ruismallas ja hiiva aiheuttaa eniten vatsavaivoja. Kokeilkaa ruisleipää ilman mallasta ja hiivaa, eli se on tehty pelkästä ruisjauhosta, suolasta ja vedestä. On hyvää eikä turvota :)
Minulla viljat, nektariinit ja aprikoosit. Nyt kun nuo hedelmät saa tuoreena, niin olen kohdallani sen huomannut. Niin ihania kuin ne olisivatkin, mutta ei jos en halua lemuta, kuin joku märäntö 🤔
Makkara ja kaikki lihatuotteet. Rasvainen ruoka.