aviomies ei vaan luovu kumeista! apua!
miten mä saisin mun aviomiehen jättämään kumit pois? yhdessä ollaan oltu viisi-vuotta ja joista vajaa kolme naimissa. Aviomies laittaa sitkeästi joka seksikertaa ennen kumin päälle, on tehnyt näin ihan suhteen alkuvaiheista asti. Käytän itse ehkäisy kapselia mikä mielestäni riittää ihan hyvin yksin, kun kumpikaan meistä ei haluu lapsia. nyt seksi ei oikein tunnu enää millekkään, kun miehellä aina vaan kortsu monesti olen yrittäny saada miestäni uskomaan ettei hän tarvitse kortsuja, mutta sitkeesti hän vaan niitä ostaa ja laittaa päälleen ennen seksiä :( mitä teen, menee hermot?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten mä saisin mun aviomiehen jättämään kumit pois? yhdessä ollaan oltu viisi-vuotta ja joista vajaa kolme naimissa. Aviomies laittaa sitkeästi joka seksikertaa ennen kumin päälle, on tehnyt näin ihan suhteen alkuvaiheista asti. Käytän itse ehkäisy kapselia mikä mielestäni riittää ihan hyvin yksin, kun kumpikaan meistä ei haluu lapsia. nyt seksi ei oikein tunnu enää millekkään, kun miehellä aina vaan kortsu monesti olen yrittäny saada miestäni uskomaan ettei hän tarvitse kortsuja, mutta sitkeesti hän vaan niitä ostaa ja laittaa päälleen ennen seksiä :( mitä teen, menee hermot?
Sillä on HIV, mutta ei kerro.
Sitten kun nainen on yllättäen paksuna syytellään miestä miksei käyttänyt kumia.
Vierailija kirjoitti:
Onko todella niin, ettei seksi kondomin kanssa "tunnu millekään" naisesta?
Minusta se tuntuu paremmalle kuin ilman kondomia. Ja spermat menevät kätevästi roskikseen eivätkä loput valu ulos housuihini. Mutta yksilöitähän me ollaan, joistakin naisista tuntuu paremmalle ilman kondomia ja joistakin kondomin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen velamies, enkä koskaan luottaisi vain yhteen ehkäisymenetelmään. Kun saan vasektomian, aion siltikin kierron hedelmällisinä päivinä ruikkia rinnoille tai kasvoille. Paranoidia ehkä, mutta tuo on pieni vaiva siitä, että välttää katastrofin.
Joten jos et kerran lapsia halua ja ikä riittää, hakeudu sterilisaatioon. Ilman kumia on parempi panna, siinä olet oikeassa.
Yäk. Laittaisin sut ruikkimaan vaan ihan omalle naamallesi.
Voit ottaa lastin myös kurkkuusi tai peppuusi. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Onko todella niin, ettei seksi kondomin kanssa "tunnu millekään" naisesta?
ei mulla ainakaan tunnu, paljaalla oisi oikeasti parempi tuntuma. Olen varma,että miehenkin melestä olisi, jos hän vain tahtoisi edes kokeilla. ei suostu ilman kumia silti vaikken vaadi laukeamaan sisään. ap.
Yäk. Laittaisin sut ruikkimaan vaan ihan omalle naamallesi.