Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aviomies ei vaan luovu kumeista! apua!

Vierailija
16.06.2017 |

miten mä saisin mun aviomiehen jättämään kumit pois? yhdessä ollaan oltu viisi-vuotta ja joista vajaa kolme naimissa. Aviomies laittaa sitkeästi joka seksikertaa ennen kumin päälle, on tehnyt näin ihan suhteen alkuvaiheista asti. Käytän itse ehkäisy kapselia mikä mielestäni riittää ihan hyvin yksin, kun kumpikaan meistä ei haluu lapsia. nyt seksi ei oikein tunnu enää millekkään, kun miehellä aina vaan kortsu monesti olen yrittäny saada miestäni uskomaan ettei hän tarvitse kortsuja, mutta sitkeesti hän vaan niitä ostaa ja laittaa päälleen ennen seksiä :( mitä teen, menee hermot?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua lapsia kanssasi eikä luota sinuun tai hänellä on sukupuolitauti.

Vierailija
2/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä johonkin helpommin höynäytettävään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi, että sinulla on noin vastuullinen mies, joka huolehtii siitä, ettet tule vahingossakaan raskaaksi.

Vierailija
4/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi saattaa olla joku krooninen sukupuolitauti, kuten aids tai hepatiitti, eikä hän halua tartuttaa sinua. Puhukaa avoimesti. Tuleeko mies turhan herkästi, voisiko se olla syynä kondoomiin? Ehkä hän ei luota kapselin ehkäisytehoon?

Vierailija
5/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiv

Vierailija
6/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meinasit siis kusettaa miehen isäksi. Onneksi mies on sinua viisaampi.

Vierailija
7/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tota en kyllä haluisi uskoa että hän ei luota tai hänellä on tauti. testeissä on kyllä käyty ja mies on kyl luottanu muhun isommissakin adsioissa :( ja kumpikaan meistä ei tosiaan halua lapsia joten se e ioo ongelma. ap.

Vierailija
8/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tota en kyllä haluisi uskoa että hän ei luota tai hänellä on tauti. testeissä on kyllä käyty ja mies on kyl luottanu muhun isommissakin adsioissa :( ja kumpikaan meistä ei tosiaan halua lapsia joten se e ioo ongelma. ap.

No, hän on varmaan sitten kyllä ihan perustellut sulle tuon kumin käytön, jos kerran luotto ja parisuhde muutenkin kohdillaan ja keskusteluyhteys pelaa. Miten hän on sen sulle perustellut?

Vierailija
9/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi sp-tauti. Tai käy läpsyttämässä paljaalla huoria, ja on sen verran huomaavainen ettei halua tartuttaa sinuun mitään jos vahingossa saa taudin.

Taudeista kyllä tulee mieleen tosiaan sellaiset, joita ei voi hoitaa, jos kondomi vuosikaudet käytössä- onko hän kertonut käyneensä hiv-testissä?

Vierailija
10/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies sanoo syyksi tälle kumin käytölle?

Vierailija
11/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi saattaa olla joku krooninen sukupuolitauti, kuten aids tai hepatiitti, eikä hän halua tartuttaa sinua. Puhukaa avoimesti. Tuleeko mies turhan herkästi, voisiko se olla syynä kondoomiin? Ehkä hän ei luota kapselin ehkäisytehoon?

ei oo tauteja, testattu on. monasti kyllä on puhuttu asiasta ja mies käyttää niitä kuumeja vaan siksi ettei halua lapsii eikä sterilisaatioon ole ikää kummallakaan. Ja oon ihan varma että hän kestäisi ilman kumia ihan tarpeeks kauan, kun hän muutenki kestää pitkään. oon kyllä yrittäny vakuutella että kapseli riittää ihanhyvin yksinäänm, mutta ei... :(ap.

Vierailija
12/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt hänen testiensä tulokset?

Vierailija
13/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies,yhdenkään naisen ehkäisyhaluihin ei ole luottamista kun mieli muuttuu lennossa ja tuskin vaivaudutaan edes kertomaan miehelle tätä "pikkujuttua".

Vierailija
14/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin järkevä mies! Löytäisinpä itsekin tuollaisen.

Vierailija
15/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mies ei halua kertoa sinulle syytä miksi hän ei kumeista halua luopua? Kuulostaa vähintääkin epäilyttävälle. Jos hän ei jostakin syystä luottaisi sinuun miksi hän ei sitä sinulle haluaisi sanoa?

Vierailija
16/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Sit ku mies jättää kumin pois niin kas kummaa ollaan ihmeesti äkkiä raskaana ja päätäntävalta omien jälkeläisten suhteen (hankkiako vaiko ei) on mennyttä. Juu, ei kiitos! Tässä suhteessa AP:n mies on aivan fantastisen viisas, mahtaneeko ollut lukenut tän av-palstan kauhutarinoita raskautuneista pirttihirmuista.

Vierailija
17/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykapseli ei ole mitenkään satavarma. Se voi pettää vaikka miten et haluaisi itsekään raskaaksi. Tottakai miehen pitää käyttää kumia lisäksi jos ei lapsia halua! Ei aborttiakaan aina ehdi tehdä ajoissa, tai sinä voit muuttaa mielesi.

Vierailija
18/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, ettei seksi kondomin kanssa "tunnu millekään" naisesta?

Vierailija
19/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Sit ku mies jättää kumin pois niin kas kummaa ollaan ihmeesti äkkiä raskaana ja päätäntävalta omien jälkeläisten suhteen (hankkiako vaiko ei) on mennyttä. Juu, ei kiitos! Tässä suhteessa AP:n mies on aivan fantastisen viisas, mahtaneeko ollut lukenut tän av-palstan kauhutarinoita raskautuneista pirttihirmuista.

Pöh. Minä olisin jo aikaa sitten jättänyt noin epäluuloisen miehen, kyllä luottamus pitää olla kunnossa (mieheni tiesi, että ehkäisyn pettäessä olisin tehnyt aivan ehdottomasti abortin, laitatti sitten piuhansa poikki paria vuotta myöhemmin kun ikä riitti, niin päästiin minun ehkäisystänikin). Mikä järki olla yhdessä jos ei voi luottaa tuollaisessa asiassa ollenkaan?

Vierailija
20/45 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Minä olisin jo aikaa sitten jättänyt noin epäluuloisen miehen, kyllä luottamus pitää olla kunnossa (mieheni tiesi, että ehkäisyn pettäessä olisin tehnyt aivan ehdottomasti abortin, laitatti sitten piuhansa poikki paria vuotta myöhemmin kun ikä riitti, niin päästiin minun ehkäisystänikin). Mikä järki olla yhdessä jos ei voi luottaa tuollaisessa asiassa ollenkaan?

Salli mun nauraa.Kuinka moni nainen tosipaikassa tekee sen abortin? Ei moni...eli kumilla jatketaan.