Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto et oli pelottavaa äsken!

Vierailija
16.06.2017 |

Joku stna hullu tulee huutaa kesken lenkkii "hyi vitt# ! Hyi vitt# stna! Mä tapan sut kun näen sut seuraavalla kerralla!!!"

Olin sillee aluks et mitä helvettiä täs niiku tapahtuu? Vähän ihmeissään olin ku alkoi kuulua raivoamista/huutoa.. noo olin vaa sillee et ei varmaa oo ees meille tarkoitettu ja jatkoin matkaa... noo sitten ääni alkoi koventua takana ja joku saakelin sekopää tulee huutaa naamakarjuen kaikkee sekopäistä paskaa... sitten tulikin nämä uhkaukset. Ei siinä, mulla vielä pieni lapsi mukana, kyllähän tuo pieni säihkähti karjuvaa miestä kuten äitikin !!!!!

Kysyn vaan että miksi vitussa tuollaset saakelin sekopäät saa liikkua vapaana?? Mielisairaala kuuluisi olla tuon ukon paikka!!

Tapahtunut kouvolassa. EI OLE PROVO!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et tää maailma menee vaa sairaammaksi päivä päivältä enemmä. Tuollaiset hullut pitäisi laittaa hoitoon eikä antaa kulkea vapaana!

Vierailija
2/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja olen mies.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus poliisille.

Vierailija
4/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teit jo ilmoituksen poliisille? Av-ilmoitus ei ehkä riitä.

Vierailija
5/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syynä ihan vaan Kouvola?

Vierailija
6/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Mikä lienee porvoolainen.

Vierailija
7/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittanu poliisille

Vierailija
8/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKÄVÄ KYLLÄ EI OLE. Kyllä hieman pelotti. Suoraan sanottuna. Kyllähän tästä poliisille marssin.

Vierailija
9/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja olen mies.

Ap

Ja mitähän vittua sä selität??? Painu muualle trollaa. Ihan tiedoksi kaikille, olen nainen JA OIKEA AP.

Kiitos samoin trollaa muualla, juokseeko taapero pitkiäkin lenkkejä:D

Vierailija
10/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit soittanu poliisille

Ilmoitettu jo.

Vierailija
11/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IKÄVÄ KYLLÄ EI OLE. Kyllä hieman pelotti. Suoraan sanottuna. Kyllähän tästä poliisille marssin.

Ymmärsit kyllä väärin. Tarkoittaa, että se huutaja on porvoolainen, ei ap.

Vierailija
12/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne pelotti todella paljon! Ja en halua tuoda sukupuoltani esiin koska minulla ei ole sitä. Emme vaan voi jaotella ihmisiä naisiin tai miehiin.

T: AP

Vierailija
13/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssit aika ripeästi poliisille 9&10 vastaukset kaksi minuuttia väliä ja olet takaisin palstalla.

Vierailija
14/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja olen mies.

Ap

Ja mitähän vittua sä selität??? Painu muualle trollaa. Ihan tiedoksi kaikille, olen nainen JA OIKEA AP.

Kiitos samoin trollaa muualla, juokseeko taapero pitkiäkin lenkkejä:D

Öö.. oisko vaunut/rattaat mitää?? Käytä aivojas. Miksi mä kertoisin paikkakunnan nimen täällä jos sellaista ei olisi edes tapahtunut?? Kaikki ei asu tynnyrissä niiku sä vissii näytät asuvan.

Vierailija
15/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin, että meidän "hullujen" tukemiseen tarkoitetuista resursseista on viime aikoina leikattu todella paljon. Meidän terveydenhuollossa oli myös juuri YTt. Mulla vaihtui todella paljon henkilökuntaa samalla. Sairaalaan ei helposti pääse ja sinne on todella pitkät jonot. Ei auta myöskään tämä hieno lääkkeiden omavastuu uudistus. Mulla on kohta lääkkeet loppu eikä rahaa maksaa sitä 50€ summaa. Toivottavasti en itsekin ole seuraavana raivoamassa jollekin raukalle psykooseissani. No, onneksi en juuri pääse liikkumaan kodin ulkopuolelle.

PS. kai ilmoitit poliisille?

Vierailija
16/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas akresiivinen trolli.

Vierailija
17/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuit vaan lapsinesi tuon tyypin tielle. Väärä jalka, väärä päivä ja väärät lääkkeet. Pitää tuo silti saada pois huutamasta ja tsekata tilanne, et varmaan ole ainoa kohde. Kai poliisi selvittää, se on nykyajan jalkautuva sosiaalityöntekijä ikävä kyllä.

Vierailija
18/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän omasta kotilähiöstäni samanlaisen tyypin. Keski-ikäinen mies ja kulkee ympäriinsä huutaen isoon ääneen kirouksia ja uhkauksia. Tai teki sitä vuosikausia, nyt muutamaan vuoteen ei ole näkynyt. Se on pelottavaa. Ja ei siitä koskaan tiedä, jääkö siihen huutamiseen vai mitä tapahtuu. Tee ilmoitus ap, jospa poliisi puuttuisi asiaan.

Vierailija
19/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän omasta kotilähiöstäni samanlaisen tyypin. Keski-ikäinen mies ja kulkee ympäriinsä huutaen isoon ääneen kirouksia ja uhkauksia. Tai teki sitä vuosikausia, nyt muutamaan vuoteen ei ole näkynyt. Se on pelottavaa. Ja ei siitä koskaan tiedä, jääkö siihen huutamiseen vai mitä tapahtuu. Tee ilmoitus ap, jospa poliisi puuttuisi asiaan.

Joo miekii mietin ihan samaa, et entäs oikeest hyökkää päälle tai jotain muuta kamalaa. Veikkaan et koko äijä oli ihan umpihullu mielisairas. Eihän sitä koskaan tiiä millo tulee puukosta tai mitää. Nooo se paskapää ois kyl siinä vaihees saanu maistaa koiran hampaista. Kyllähän se hyökkää päälle jos joku uhkaavaks alkaa.

Vierailija
20/27 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että et koskaan enää tapaa tuota miestä mutta on asiallista ilmoittaa poliisille että missä ko tyyppi liikkuu, koska hän voi tehdä jotakin jollekin toiselle.   Jos nämä jättävät lääkkeensä ottamatta niin he näkevät aivan jotakin hulluja kuvia ja ovat ihan sekaisin.  Nimim. tietoa on.   Eli olisi asiallista etttä ko henkilö saataisiin sairaalaan ja lääkitys kohdalleen.   Muutama vuosi sitten Kouvolassa juuri tapahtui hirveitä eli omalla pihallansa ollut talon rouva puukotetiin kuoliaaksi juuri tällaisen henkilön toimesta.    Kysymys ei ole mistään pikkuasiasta. -  Eli pyydänkin ilmoittamaan ko henkilön liikkumisesta poliisiin.  Sinä voit kieltää että tietojasi ilmoitetaan minnekään eikä mitään rikosilmoitusta tarvitse tehdä, vain ilmoitus häritsevän henkilön liikkumisesta määrätyllä alueella.