Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten talvi voi yllättää Helsinkiläiset joka vuosi...
29.03.2006 |
Ei ymmärrä. Joka vuosi on lehdissä isot otsikot että talvi yllätti pääkaupungin.
Luulisi jo että pikkuhiljaa opitte että talvi tulee tänne joka vuosi.
Kommentit (4)
Olis vaan paljon tylsempi lööppi, jos sanottaisiin " Helsingissä satoi lunta"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sisältö jutuissa on se, että junaliikenne on takkuillut, teillä onollut peräänajoja koska on ollut tosi huono keli. Liikenneruuhkissa on takuulla mukana yhtä paljon ulkokuntalaisia kuin helsinkiläisiä, katsos iso osa käy helsingissä töissä muualta.
Alue: Aihe vapaa
Vierailija: