Kysy mitä tahansa mieheltä, jolla on 3 vakipanoa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että joku näistä naisista on sinuun ihastunut? Jos, eikö tunnu hyväksikäytöltä?
Oletko mustasukkainen naisten muusta seksistä? Miten hoidatte ehkäisyn ja sp-tautitestit?
Periaatteessa olen sitoutunein ensimmäiseen vaimooni, ja kaksi muuta vakituista panoani ymmärtävät tämän, joten eivät siitä syystä elättele turhia kuvitelmia. Vaimoni taas ymmärtää, että mies kaipaa seksiä häntä itseään nuoremmilta naisilta ja on hyväksynyt tämän.
Kieltämättä kyllähän mä vähän mustasukkainen olen. No itse en pahemmin kumeja käyttele, koska vievät tunnon peniksestä, joten naisten vastuullahan se ehkäisy on. Koska harrastan seksiä etupäässä vain tuttujen naisten kanssa, ei sp-testeissä tarvitse tätä nykyä niin usein käydä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hirveesti hommaa. Kyllästyttääkö paneminen koskaan? Jätätkö koskaan yhtään naista ilman joksikin aikaa, kun et jaksa? Vai pitääkö hoidella säännöllisesti kaikki, etteivät kyllästy. sinuun ja lähde lätkimään?
Itselläni on sen verran kovat nuo seksihalut, että ei kyllästytä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein haluat?
Tietävätkö naiset olevansa 'vakipanoja' vai luulevatko olevansa naisystäviä tai vaimoja?
Kyllä minä haluan useamman kerran päivän aikana. Naisten ei ainakaan pitäisi luulla yhtään mitään, mitä he eivät todellisuudessa ole.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö naiset toisistaan?
Tietävät, eivät tunne.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että joku näistä naisista on sinuun ihastunut? Jos, eikö tunnu hyväksikäytöltä?
Oletko mustasukkainen naisten muusta seksistä? Miten hoidatte ehkäisyn ja sp-tautitestit?Periaatteessa olen sitoutunein ensimmäiseen vaimooni, ja kaksi muuta vakituista panoani ymmärtävät tämän, joten eivät siitä syystä elättele turhia kuvitelmia. Vaimoni taas ymmärtää, että mies kaipaa seksiä häntä itseään nuoremmilta naisilta ja on hyväksynyt tämän.
Kieltämättä kyllähän mä vähän mustasukkainen olen. No itse en pahemmin kumeja käyttele, koska vievät tunnon peniksestä, joten naisten vastuullahan se ehkäisy on. Koska harrastan seksiä etupäässä vain tuttujen naisten kanssa, ei sp-testeissä tarvitse tätä nykyä niin usein käydä.
AP
Tämä paljasti provoksi. 19-vuotiaalla ei varmaan ole vientiä muiden jätkien kanssa ja klamydia ei tapahdu melkein koskaan... Se onkin käänne suosiossa kun kohta panosankarin kaikkien naisten munatorvet on tukossa!
Vierailija kirjoitti:
AP on seksiriippuvainen.
Kyllä ap on kuule ihan vaan trollipeikko Porvoon metsästä.
Suomessa vain monoavioisuus on sallittua. Hmm....
Oletko muuten narsisti?
Voihan tämä tottakin olla, mutta ei kovin mielenkiintoista sitten kuitenkaan. Ehkä tämä kiinnostaa miehiä, jotka haluaisivat samaan tilanteeseen.
jaetaan*