Oletko koskaan sanonut suutuspäissäsi kenellekään, että tapan sinut?
Kommentit (13)
Olen. No en ainakaan toteuttanut sitä, joten ihan suht hyvät seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Olen. No en ainakaan toteuttanut sitä, joten ihan suht hyvät seuraukset.
Eli hän jolle sen sanoit, on edelleen ystäväsi?
En todellakaan. Tuollaisella asialla ei uhkailla jos kyse ei tosiaan ole siitä, että voisi hyvin toetuttaa uhkauksensa. Esimerkiksi jos joku tappaisi lapseni, voisin tuntea noin.
Pitäisin umpihulluna tyyppiä, joka käyttäytyisi noin tavallisessa tai pahemmassakin riitatilanteessa.
Jos aikuisena sanoo vielä jollekin, että tapan sinut, oli vihainen tai ei, niin kannattaisi jo tehdä jotain.
En tietenkään. Jos sanoisin jotain tuollaista, olisi syytä varata aika psykiatrille. Normaali ihminen ei sano noin edes suutuspäissään.
En, äitini tosin tykkäsi usein sanoa mulle noin kun olin pieni
t. 35v mt-kuntoutuja
Vierailija kirjoitti:
En. Ex aina sano mulle, että tappaa mut jos en tapa itteeni. Hullu kun oli...
Mistä hänen hulluus johtui?
Tiedän yhden, joka on sanonut, mutta sillä onkin Asperger, joten se selittää sen.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Tuollaisella asialla ei uhkailla jos kyse ei tosiaan ole siitä, että voisi hyvin toetuttaa uhkauksensa. Esimerkiksi jos joku tappaisi lapseni, voisin tuntea noin.
Pitäisin umpihulluna tyyppiä, joka käyttäytyisi noin tavallisessa tai pahemmassakin riitatilanteessa.
Minä en ole ikinä edes suunnitellut tappavani pieniä eläimiä saati tehnyt niin, ja olen aina ollut erittäin empaattinen ja hoivaviettinen. Mutta jos minua vaikka petetään ja minulle valehdellaan törkeästi, saatan raivoissani huutaa tappamisesta. Ei silloin ole järjissään, vaan raivostunut. Koskaan en ajattele asiaa sen pidemmälle, eli tuolla "uhkauksella" ei ole todellisuudessa mitään arvoa enkä moista ikinä toteuta.
Omaa kuolemaani voin ajatella ja usein ajattelenkin, mutta siinä menee raja.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista. En ole psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Entä millaiset seuraukset tällä oli?
Olen. Seurauksensa MURHA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä edes suunnitellut tappavani pieniä eläimiä saati tehnyt niin, ja olen aina ollut erittäin empaattinen ja hoivaviettinen. Mutta jos minua vaikka petetään ja minulle valehdellaan törkeästi, saatan raivoissani huutaa tappamisesta. Ei silloin ole järjissään, vaan raivostunut. Koskaan en ajattele asiaa sen pidemmälle, eli tuolla "uhkauksella" ei ole todellisuudessa mitään arvoa enkä moista ikinä toteuta.
Omaa kuolemaani voin ajatella ja usein ajattelenkin, mutta siinä menee raja.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista. En ole psykopaatti.
Niin ja tavallisissa riidoissa ei käy edes mielessä tuollaiset asiat. Kyllä siihen tarvitaan todella paha loukkaus, jotta raivostun pahasti.
En.