Hausjärvelle muutto
Moikka ! Muutamme perheen kanssa hausjärvelle tänä kesänä pääkaupunki seudulta. Lapsia on kaksi poika 17 vuotias/-00 ja tyttö 18/-99. Lapsukaiset siirtyvät vaskivuoren lukiosta oitin lukioon ja stressaavat sinne menoa, koska ajattelevat, että eivät sopeudu joukkoon. Tottuneet olemaan isossa lukiossa ja mitä olen ymmärtänyt niin oitin lukio on nähtävästi yli puolet pienempi? Emme tunne ketään sieltä päin , joten koko perheelle iso muutos. Poikamme vaihtaa riihimäen pallo seuraan ja tyttö lopettaa harrastuksen. Onko kellään kokemusta oitin lukiosta ja millainen kyseinen paikka on? Lapsemme on todella sosiaalisia, mutta pelkäävät ,että heitä aletaan syrjimään kun eivät ole samanlaisia kun he maalaiset?. Mitä kannattaa sanoa lapsillemme? Onko kyseisessä lukiossa koulukiusausta?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KELLÄ SITTEN TÄÄL ON SE ROLEXI???? VAI OLIKS SE VALHETTA
Älä huuda.. :( tulee suru ku joku huutaa
HUUDAN KU KUKAAN EI VASTAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on oitin lukiossa 4 poikaa jotka käyttää kalliita vaatteita ja kaks lähti justiinsa pois kun abeja.
Terveisin oitin -99 opiskelija
2jäi? Keitä ovat? Onks tyttöi yhtää?
Luuleks et tytöis kukaa on XDDDDDDDDD
mistä minä sen tietäisin? voi naisetki olla rikkaitXD urpo
Voi herranen aika älkää valittako. Hyvä se lukio on aina välillä. (Kokemusta on -97 entinen oitin opiskelija)
Vierailija kirjoitti:
Voi herranen aika älkää valittako. Hyvä se lukio on aina välillä. (Kokemusta on -97 entinen oitin opiskelija)
seikka on saletti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä muuten teet tiedolla kellä siellä hausjärvel vai mikä oitti olikaan, on rolex?
Vierailija kirjoitti:
Mun isillä oli rantarolex :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sieltä pari kusipää poikaa löytyy , mutta kyllä benjamin niittenkaa varmaan mielellään tutustuu. Vaikuttaa aika kermaperseeltä jos on 17 ja käyttää rolexia?? Taitaapi olla teidän perheellä rahan kanssa hyvät tulot.
HUUTO NAURUA XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä muuten teet tiedolla kellä siellä hausjärvel vai mikä oitti olikaan, on rolex?
No haluun tietää kellä se on ja että tunnenko sen
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sieltä pari kusipää poikaa löytyy , mutta kyllä benjamin niittenkaa varmaan mielellään tutustuu. Vaikuttaa aika kermaperseeltä jos on 17 ja käyttää rolexia?? Taitaapi olla teidän perheellä rahan kanssa hyvät tulot.
Mistä edes tiedät millaisia poikia ovat? oletko päässyt tutustumaan? epäilen hieman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluun tietää kellä se on ja että tunnenko sen
isälläs
Voi että lopettakaa tää XDD... Kyllä kaikki tietää kellä on rolexi oitin lukiosta :DDDD ja kuka se on!!
Vierailija kirjoitti:
Voi että lopettakaa tää XDD... Kyllä kaikki tietää kellä on rolexi oitin lukiosta :DDDD ja kuka se on!!
Näimpä... tietäjät tietää. (-98 abi)
Ei mun tietääkseeni kellään oitin lukiolaisel ole rolexia?? vai olenko missanut jotain XD?
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tietääkseeni kellään oitin lukiolaisel ole rolexia?? vai olenko missanut jotain XD?
Kyllä yhdellä pojalla löytyy
Ei kyllä rolexilla hausjärvellä voi kehuskella jos on maatila ja lehmä karja niin sit voi jo kehuskella !!
Kukkaruukku kirjoitti:
Eikä myöskään voida jättää lapsiamme asumaan yksin Helsinkiin, koska siitä ei tule mitään. Minun mielestä he ovat liian nuoria. Lukion lopetettuaan saavat muuttaa omilleen, mutta ei tässä vaiheessa. Yksi iso syy muuttamisen kannalta oli luonto ja rauhallinen asuin alue vaikutti tuo Hausjärvi.
No mikset sinä jäänyt lasten kanssa Helsinkiin pariksi vuodeksi? Ihan älytöntä raahata teinit tuossa vaiheessa jonnekin maaseudulle. Olisitte voineet ostaa jonkun pienen kämpän, jossa olisitte asuneet lasten kanssa kun he ovat vielä lukiossa ja käyneet viikonloppuisin miehen luona visiitillä. Ja sitten kun isompi on jo opiskelija ja nuorempi vielä lukiossa, olisit uskaltanut varmaan jo jättää heidät kahdestaan asumaan ja olisit voinut muuttaa miehen luokse.
Taitaapi olla Benjamin odotettu poika oitin lukiossa. Kerranki jotain komeeta poikaa sinnekkin XD Voidaan jakaa vuoronumeroita et kaikki pystyy juttelee ja tutustuu siihen. Hausjärven tyttö :)
Vierailija kirjoitti:
Kukkaruukku kirjoitti:
Eikä myöskään voida jättää lapsiamme asumaan yksin Helsinkiin, koska siitä ei tule mitään. Minun mielestä he ovat liian nuoria. Lukion lopetettuaan saavat muuttaa omilleen, mutta ei tässä vaiheessa. Yksi iso syy muuttamisen kannalta oli luonto ja rauhallinen asuin alue vaikutti tuo Hausjärvi.
No mikset sinä jäänyt lasten kanssa Helsinkiin pariksi vuodeksi? Ihan älytöntä raahata teinit tuossa vaiheessa jonnekin maaseudulle. Olisitte voineet ostaa jonkun pienen kämpän, jossa olisitte asuneet lasten kanssa kun he ovat vielä lukiossa ja käyneet viikonloppuisin miehen luona visiitillä. Ja sitten kun isompi on jo opiskelija ja nuorempi vielä lukiossa, olisit uskaltanut varmaan jo jättää heidät kahdestaan asumaan ja olisit voinut muuttaa miehen luokse.
Mun mielestä toikaan ei oo hyvä ratkasu. Perheen pitää asua yhdessä. Eikä erikseen ? Jättäisitkö omat lapset helsinkiin opiskelemaan. Siinä iässä tekee vasta kaikkea tyhmää.
Onpa mukavaa että saadaan Hausjärvelle uusia kasvoja! Tervetuloa! Benjamin vaikuttaa pojalta johon kaikki tytöt täällä ihastuvat ja Emilia taas - no tavalliselta teiniltä, joka sulautuu helposti joukkoon blogeineen ja shoppailuineen. Vihjasin Emiliasta omalle tyttärelleni Katriinalle ja hän hykerteli tyytyväisenä. Bloggareita ei ole kylällä ole kuulema koskaan liikaa!
Luuleks et tytöis kukaa on XDDDDDDDDD