Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hausjärvelle muutto

kukkaruukku
16.06.2017 |

Moikka ! Muutamme perheen kanssa hausjärvelle tänä kesänä pääkaupunki seudulta. Lapsia on kaksi poika 17 vuotias/-00 ja tyttö 18/-99. Lapsukaiset siirtyvät vaskivuoren lukiosta oitin lukioon ja stressaavat sinne menoa, koska ajattelevat, että eivät sopeudu joukkoon. Tottuneet olemaan isossa lukiossa ja mitä olen ymmärtänyt niin oitin lukio on nähtävästi yli puolet pienempi? Emme tunne ketään sieltä päin , joten koko perheelle iso muutos. Poikamme vaihtaa riihimäen pallo seuraan ja tyttö lopettaa harrastuksen. Onko kellään kokemusta oitin lukiosta ja millainen kyseinen paikka on? Lapsemme on todella sosiaalisia, mutta pelkäävät ,että heitä aletaan syrjimään kun eivät ole samanlaisia kun he maalaiset?. Mitä kannattaa sanoa lapsillemme? Onko kyseisessä lukiossa koulukiusausta?

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on aika paha huumeongelma, joten ainakaan diilaamaan ei kannata ryhtyä, saa ripeästi paikallisilta avustusta nivelien liikkuvuuden parantamiseen.

Ei miksi mainitsit asiasta. Nyt pelottaa entistä enemmän lapsieni puolesta !

Vierailija
222/225 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS ONKO TÄLLÄ ROLEKSI -99 POJALLA JOKU?? kun ei saa selvää XD

ei ole :D

Mistä tiedät? Jos oot sen kaveri niin sano ja kaikki uskoo sitte.

sanon mitä?

No et jos oot sen kaveri? Niin onko hänellä jonkun kanssa juttua tai onko varattu niin kaikki saa selvennyksen. Eikä helvetti soikoon enään jankkaa tästä paskasta aiheesta. Anteeksi kielen käyttöni

no mitäs se mulle kuuluu? XD tai kellekkää muulle.. eiköhän se ole ihan hänen oma asiansa?

Mut oot sen kaveri??

Nii? Ei mun tarvi puuttuu muitten asioihin XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS ONKO TÄLLÄ ROLEKSI -99 POJALLA JOKU?? kun ei saa selvää XD

ei ole :D

Mistä tiedät? Jos oot sen kaveri niin sano ja kaikki uskoo sitte.

sanon mitä?

No et jos oot sen kaveri? Niin onko hänellä jonkun kanssa juttua tai onko varattu niin kaikki saa selvennyksen. Eikä helvetti soikoon enään jankkaa tästä paskasta aiheesta. Anteeksi kielen käyttöni

no mitäs se mulle kuuluu? XD tai kellekkää muulle.. eiköhän se ole ihan hänen oma asiansa?

Mut oot sen kaveri??

Nii? Ei mun tarvi puuttuu muitten asioihin XD

No nyt sen säätö tietää et sil ei oo ketää . Eli ei myös sitäkään

Vierailija
224/225 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaruukku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on aika paha huumeongelma, joten ainakaan diilaamaan ei kannata ryhtyä, saa ripeästi paikallisilta avustusta nivelien liikkuvuuden parantamiseen.

Ei miksi mainitsit asiasta. Nyt pelottaa entistä enemmän lapsieni puolesta !

Jos ei ne myy, ei ongelmia tule. Ei siellä taviskäyttäjiä hakata, mutta bileet on aika pilvisiä.

Vierailija
225/225 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällanen trolli on voinut saada 15 sivua vastauksia???

Yksikään täysjärkinen ihminen ei tosissaan kirjoita tuollaista viestiä noin tarkoilla yksityiskohdilla, josta kyseiset lapset tunnistaisi 110 prosenttisen varmasti jokainen Oitin lukion oppilas.

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme