Mistä voi hankkia kuukautisrannekkeen?
Siis sellainen ranneke, minkä voi laittaa käteen kuukautisten ajaksi. Voiko niitä ostaa jostain vai teettekö te sen itse? Minkälainen sen pitäisi olla?
Kommentit (24)
Minä olen virkannut omani. Punainen rannekeosa ja kiinnitin vielä siihen punaisen napin koristeeksi.
Ai siis että pitäisi sitä menkkojen aikana? Ei kai kukaan... Mut siis oikeesti vai?
Itse kiinnitän kuukautisrannekkeeseen amuleteiksi ne tamppoonikorut, joita en just sillä hetkellä käytä tamppoonissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis että pitäisi sitä menkkojen aikana? Ei kai kukaan... Mut siis oikeesti vai?
No tietenkin oikeesti!
Jos vaikka joutuu onnettomuuteen ja vajoaa koomaan niin onhan sen henkilökunnan tajuttava että tamppooni / kuukuppi pitää vaihtaa!
Mulla on hopeinen ketju jossa pisara ja M. Tilasin netistä. Jos olen onnettuumuudessa osaavat ottaa tamponin pois ja mies tietää myös siitä ettei kannata lähestyä ;)
Moni fiksu käyttää noita, pisara & M on kansainvälinen tunnus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin oikeesti!
Jos vaikka joutuu onnettomuuteen ja vajoaa koomaan niin onhan sen henkilökunnan tajuttava että tamppooni / kuukuppi pitää vaihtaa!
No mitähän helvettiä...
Jos joudun onnettomuuteen jonka seurauksena en voi itse huolehtia kuukupistani, se kuukuppi on todennäköisesti pienin huoleni sillä hetkellä.
Sisään jäänyt tamponi voi aiheuttaa hengenvaarallisen tilan. Rannekkeita käyttää moni, mutta asiasta ei puhuta, koska "noloa".
Vierailija kirjoitti:
Se, kun et oikeasti tiedä onko tää läppää vai ei...
Ihan samaa mietin :D
Hahahhaaa :D Ottaako joku tämä ihan tosissaan? Mutta hyvin keksitty ap :) Voisihan noita rannekoruja joku yhtiö alkaa valmistaa. Kansainvälinen kuukautisranneke :D Teksti "Menstruatio" ja perään punainen pisara.
Mulla on sellainen ranneke, joka mittaa kierron vaiheen suoraan ranteesta ja muuttaa väriä vaiheen mukaan.
Ai että älkää iskekö, nyt ei sovi?