Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi hankkia kuukautisrannekkeen?

Vierailija
16.06.2017 |

Siis sellainen ranneke, minkä voi laittaa käteen kuukautisten ajaksi. Voiko niitä ostaa jostain vai teettekö te sen itse? Minkälainen sen pitäisi olla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi hankkia kuukautisrannekkeen?

Siis sellainen ranneke, minkä voi laittaa käteen kuukautisten ajaksi. Voiko niitä ostaa jostain vai teettekö te sen itse? Minkälainen sen pitäisi olla?

Tee itse sellainen kuukautiskaulakoru, eli kirjoitat A4:lle että "minulla on kuukautiset" ja ripustat sen vaikka villalangalla kaulaasi.

Vierailija
22/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hopeinen ketju jossa pisara ja M. Tilasin netistä. Jos olen onnettuumuudessa osaavat ottaa tamponin pois ja mies tietää myös siitä ettei kannata lähestyä ;)

Moni fiksu käyttää noita, pisara & M on kansainvälinen tunnus.

Jos tää on totta, niin mun pitäis varmaan nyt osallistua tuohon "mindfuck" -ketjuun. En oo koskaan kuullutkaan mistään kuukautisrannekkeista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koomaan joudutte ettekä pysty huolehtimaan hygieniastanne, niin eiköhän löyhkä paljasta varsin pian, että sisällä on tamponi tai kuppi. Oletteko muuten ihan varmoja, että sairaalassa henkilökunta tunnistaa rannekkeenne viestin. Kas, kun diabetes on ihan eri juttu ja rannekekin on tunnettu. Kuukautiset eivät sen sijaan ole sairaus.

Vierailija
24/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hopeinen ketju jossa pisara ja M. Tilasin netistä. Jos olen onnettuumuudessa osaavat ottaa tamponin pois ja mies tietää myös siitä ettei kannata lähestyä ;)

Moni fiksu käyttää noita, pisara & M on kansainvälinen tunnus.

Miksei mies saa lähestyä?