Äiti yritti polttaa 3 lastaan elävältä, huoli oli ainoastaan koirista ja kuka hoitaa hevoset jos hän kuolee
Aivan kauhea tapaus. Luin molemmat uutiset ja nainen on kylmäverisesti yrittänyt murhapolttaa lapsensa.
Miten nuo lapset voivat tuosta selvitä ja kasvaa normaaleiksi aikuisisksi ja luottaa enää kehenkään ? Äidin kuuluisi olla lapsensa tuki ja turva. Toivottavasti näiden lasten ei tarvitse nähdä äitiään enää koskaan.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika ei halua olla enään äitinsä kanssa tekemisissä.
Alkakaa nyt haukkumaan sitä poikaa saatana. Miksi helvetissä olisi äitinsä kanssa tekemisissä tuon jälkeen?
totesin vaan että poika ei halua olla äitinsä kanssa tekemisissä. En syytä häntä, fiksu poika ja pelasti siskon ja veljen. Äitinsäkin . Olisi saanut palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikös se täti jonkun runonveisun laittanut jotensakin, että hänen kyyneliä ja huonoa oloa ei kukaan huomaa, mutta jos hän tekee virheitä, se kyllä huomataan. Monikohan äiti on ajettu sellaiseen nurkkaan perhe-elämässä, että äidiltä vain vaaditaan kokoajan kaikkea, mutta mitään hän ei saa vastineeksi, äijien touhuja monesti katsellaan läpi sormien, mutta naisen olisi jaksettava. Mitähän apua tämäkin täti olis saanut jostain terveydenhuollosta, "ota vaan nappeja tai pistetäänpä sosiaalitantat hajottamaan perhe, voi, voi kesä tulossa Mielenterveyavut on kesälomalla". Asiat ei monestikaan ole niin yksiselitteisiä kuin näissä nettikeskusteluissa yksisilmäisesti nähdään.
Sekö oikeuttaa tappamaan lapsensa? Ei normaalille ihmiselle käy tuollainen edes mielessä vaikka olisi kuinka väsynyt ja ahdistunut. Vaikuttaa että tuo olisi tapa kostaa miehelle kun vie lapsikin mukana. Itsekästä ja kamalaa.
Helppohan tuo on terveenä sanoa, mutta katsotaanpas siinä vaiheessa jos/kun mielenterveytesi alkaa pettää...
Isää tässä ei tarvitse syytellä ollenkaan. Nainen on valehtelija.
Nainen ollut yrittäjä, Tölt Hestar niminen yritys...
Ilmeisesti siis velkaantunut pahasti?
Mutta mitäs sitten? Ei muutakun talo myyntiin ja pussin nyörit tiukalle. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että rahan takia menetetään mielenterveys ja tehdään itsemurhia saati poltetaan koko omaisuus ja yritetään vielä viattomatkin viedä mukana.
Kylä ne asiat aina järjestyy mut on osattava hakee apua ja tehtävä iso elämänmuutos ja laitettava arvot uusiks.
Vierailija kirjoitti:
Selvisihän tuossa jutussa että perheellä oli talousongelmia joista isä ei ollut tietoinen. Se fakta vain jostain syystä jää pienelle huomiolle. Tajuan tämän kuvion todella hyvin sillä kasvoin tälläisen äidin kanssa jonka piti näyttää sukulaisille ja kavereille että on millä mällätä ja tuhosi perheen talouden isäni tietämättä. Isäni teki sellaisia töitä että oli pitkiä aikoja poissa kotona joten hän ei tajunnut mitä kotona tapahtui ja me sisarukseni kanssa olimme liian kiireisiua omissa teinijutuissamme ettei tullut mieleen että iskälle pitäis kertoa millaiseksi elämä äidin kanssa oli muuttunut. Hän esimerkiksi pisti minut maksamaan omat lukiokirjani peitellääkseen rahaongelmia, ostin kaikki vaatteet yms. itse sillä kävin lukion ohessa töissä. Isäni luuli että laitoi kaikki tienaamani rahat säästöön. Sitten tuli se päivä kun äiti tiesi että ongelmat tulevat esiin ja hävisi vain yks päivä. asuin silloin jo omillani mutta sisarukseni 15v oli yksin kotona melkein viikon tietämättä mihin äiti on hävinnyt ennenkuin isä tuli reissuhommista. Silloin ei ollut kännyköitä ja isä sellaisissa hommissa ettei sinne sillälailla vain soitettu. Isälle sillätavalla sitten yllätyksenä tuli että talo on menossa persiin alta ja uutena tietona hälle tuli myös että olin vuosia vielä kotona asuessani maksanut sekä lukiojutut että kaikki muut omat menot. Siitä tuli ero sillä kun äiti vihdoin löytyi niin hän ei halunnut keskustella, ei selvittää asioita ja kertoi vain kuinka kamalia me kaikki olimme. Mun isä kuoli sydänkohtaukseen nelikymppisenä vuosi tapahtuneen jälkeen kun yritti hoidella asioita. Oli luottanut raha-asiat äidin hoiviin ja sieltä ilmestyi koko ajan uutta materiaalia. Hän myös yritti hyvittää minulle niitä teinivuosia sillä äiti oli valehdellut isälleni kaikenlaisia juttuja minusta peitelläkseen sitä että maksoin omat opiskeluni ja menoni. Hän koki tuon spesiaalisti ahdistavana asiana sillä hän oli kuvitellut että kaikki ne ylityöt ja sellaiset menivät meidän perheen hyvinvointiin. Tuosta on nyt aikaa. Näiden vuosien aikana olen tavannut paljon kohtalotovereita. Voitte miettiä miltä tuntuu lukea esim. blogeja joissa ostetaan kalliita vaatteita ja sisustusta ja matkustellaan yms. vaikka perhe on selkeästi normituloinen. En näe sitä terveenä ja ottaa päähän kun niiden kautta muut perheenäidit kadehtivat ja rientävät kokeilemaan josko vaikka Klarnalta heruis rahaa johonkin kivaan. Suomalainen nainen ei mun silmissä osaa käyttää rahaa ja velat usein tehdään miehen piikkiin koska itse ei sitä luottoa kotiäitinä saa. Sitten retostellaan kun eksällä meni luottotiedot ja itse on niin hyvä rahankäyttäjä. Mun äiti pähkinänkuoressa ja monen muun. Eihän tämän jutun äiti ole edes ainoa joka on yrittänyt tappaa lapsensa rahajuttujen takia...Aina homman nimi on sama, nainen hoitaa talousjutut, mies tekee paljon töitä ja luottaa. En koskaan vois tehdä tätä omille lapsilleni tai miehelleni. Mun sympatiat ei ole tämän äidin puolella enkä usko mihinkään psykoosiin.
Mitä opimme tästä? Jokaisen kannattaa on perillä omista raha-asioistaan ja osallistuu perheensä talousasioiden hoitamiseen, vaikka kuinka tekisi töitä. Ei kannata sokeasti ulkoistaa itseään.
En viittaa tällä sinun lapsuuteesi tai tämän äidin tekoon, johon isällä ei ollut osaa eikä arpaa. Tässä tapauksessahan isä nimenomaan hoiti omat raha-asiansa. Vaan jos näin kerran on yleisemminkin, niin kannattaisi alkaa osallistua.
Hirveä juttu! Lapsiparat! Itseä ärsyttää suunnattomasti selittelyjen määrä. Yritetään selittää muiden syyksi tapahtumat. Ainoa syyllinen tässä on tämä äiti. Kammottava ihminen!
Hän tarkoituksella yritti tappaa lapsensa. Olisihan itsemurhan voinut toisinkin toteuttaa, mutta päätti viedä lapset ja koirat mukanaan. Siksi vain ohjeet hevosten hoidosta, koska muuta ei pitänyt jäjelle jäädä. Mielessään varmaan syytti miestään aiheettomasti omasta surkeudestaan ja tuotti ehkä suurta mielihyvää ajatella, miten mies menettää kaiken. Ja ymmärtäjiä löytyy!
Kyllähän tuokin nainen olisi päässyt pois tilanteestaan tappamatta lapsiaan, mutta voi häpeä, kun olisi oma surkeus tullut kaikkien tietoon.
Tulee mieleen tapaus, jossa useamman lapsen äiti päätti päästä eroon miehestään, ei eroamalla kuten normaalit ihmiset vaan suunnitelemalla ja toteuttamalla murhan, josta sai elinkautisen. Nyt kertoo tarinaansa siitä, miten luuli toimivansa itsepuolustukseksi. Joo, todellista itsevarjelua houkutella mies metsään ja ampua kuoliaaksi ja esittää sen jälkeen surevaa leskeä. Onneksi kärysi siitä! Mutta pääsi kuiten äitienpäivänä (!) TS:iin sanomaan oman näkemyksensä siitä, miten luuli muka toimivansa itsepuolustuksekseen ykskaks yllättäen eikä toimittaja katsonut aiheelliseksi edes korjata asiaa, koska tuomio puhui puolestaan. Elinkautisenhan siitä sai.
Perheen poika on todellinen sankari! Harva osaisi toimia yhtä hyvin vastaavassa tilanteessa. Onneksi sisarukset pelastuivat, olisi ollut järkyttävää, jos äiti olisi pelastunut ja lapset ei.
Jotkut kykenevät tappamaan muita ihmisiä, jopa omia lapsiaan, mutta turha väittää, ettei apua saisi tai vaihtoehtoja olisi. Puuttuuko empatiakyky vai mistä johtuu? Onneksi kuitenkin aika harva siihen pystyy. Toivottavasti kärsivät loppuelämänsä teoistaan, jotka edes yrittävät!
Siis mistä te ootte saanut tietoonne että isä on alkoholisti?Mä en oikeasti ole löytänyt semmosta tietoa mistään.Ainoastaan että isä oli töissä siihen aikaan.
Ai niin,naisen tekemään rikokseen täytyy aina löytyä syy miehestä.
Ja jos mies nyt oliskin ollut pullon seurassa viihtyvä,niin aika leveesti elävä perhe siihen nähden.Tuleeko teillä mieleen,että ehkä mies joi omaan pahaan oloonsa.Ei nimittäin tuollaisiin tekoihin pystyvä nainen ole varmaan paras mahdollinen kumppani miehellekään,kuten ei toistekaan päin.
Niin siis se mies kertoi päivästään ja että otti alkoholia lauantaina...ja se on siis sama kuin alkoholisti.Hoho hoijaa.Mäkin otin eilen alkoholia,olin työkavereitten tapaamisessa,neljä kaljaa.En vaan tiennyt että olen alkoholisti,hyvä tietää näin 58-vuotiaana.
Mikä tää vaatekuttu nyt on?Onko oikeudessa joku määräys että täytyy pukeutua hyvin vaatimattomasti.
Amerikassa miehilläkin on puku tykötarpeineen vaikka ois mikä murhaaja.
Eläinhullut ei oo aina ollenkaan niin hyviä ihmisten kanssa. Se on alunperin syynäkin eläinhulluudelle, että ihmisistä huolehtiminen ei nappaa eikä tule muiden kanssa toimeen.
Minä123456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikös se täti jonkun runonveisun laittanut jotensakin, että hänen kyyneliä ja huonoa oloa ei kukaan huomaa, mutta jos hän tekee virheitä, se kyllä huomataan. Monikohan äiti on ajettu sellaiseen nurkkaan perhe-elämässä, että äidiltä vain vaaditaan kokoajan kaikkea, mutta mitään hän ei saa vastineeksi, äijien touhuja monesti katsellaan läpi sormien, mutta naisen olisi jaksettava. Mitähän apua tämäkin täti olis saanut jostain terveydenhuollosta, "ota vaan nappeja tai pistetäänpä sosiaalitantat hajottamaan perhe, voi, voi kesä tulossa Mielenterveyavut on kesälomalla". Asiat ei monestikaan ole niin yksiselitteisiä kuin näissä nettikeskusteluissa yksisilmäisesti nähdään.
Sekö oikeuttaa tappamaan lapsensa? Ei normaalille ihmiselle käy tuollainen edes mielessä vaikka olisi kuinka väsynyt ja ahdistunut. Vaikuttaa että tuo olisi tapa kostaa miehelle kun vie lapsikin mukana. Itsekästä ja kamalaa.
Helppohan tuo on terveenä sanoa, mutta katsotaanpas siinä vaiheessa jos/kun mielenterveytesi alkaa pettää...
Äärimmäisen harva pahastikaan mieleltään sairastunut yrittää tappaa lapsensa. Joten on hyvin hyvin epätodennäköistä, että kukaan tähän ketjuun kirjoittaneista moiseen ryhtyy, vaikka sairastuisikin. Joten tuo mantra "katsotaanpas sitten kun itse sairastut" on aika turha. Laajennetut itsarit on hyvin harvinaisia. Vain promillen sadasosa sairastuneista yrittää laajennettua itsemurhaa. Hyvin harva tappaa edes itsensä.
https://www.instagram.com/p/BQP7nMAAdlT/ katsokaa nyt näitä pikkuisia jotka olivat varmaan ihan hädässä :( hehän ulisivat ja vinkuivat ennen kuolemaa eli kyllä heihin sattui ja pelkäsivät. Miksei tuo kusipää päästänyt ulos niitä? Luojan kiitos lapset kuitenkin selvisivät.
Ongelma voi olla myös siinä, ettei äiti ole hakeutunut avun piirin. Jos häpeä ja leimaantumisen pelko on ollut niin kova, ettei ole mennyt. Silloin on hyvin vaikeaa ehkäistä tällaisia tapauksia, eihän kukaan mene kotoa etsimään, mahtaisiko joku tarvita apua.
Toinen vaihtoehto, että mielen järkkyminen on sekoittanut todellisuuden tajua, ettei ole edes tullut mieleenkään mikään avun hankkiminen.
Ei mikään eikä kukaan instanssi voi auttaa sellaista, joka ei apua pyydä tai sen tarvetta myönnä. Kellään ei edes välttämättä ole ollut tietoa äidin tilasta.
Kristallipallo tarvitsisi olla, että tietäisi ihmisten aikeet...
Tämä äippä olisi tarvinnut apua ja opastusta rahankäyttöön.Ei lottovoittajatkaan lopeta työntekoa ja ala törsätä rahaa ylettömästi pitkiin kaukomatkoihin ja herraties minne,ainakaan järkevät. Mutta kun perintöä alkaa ropista niin kaikki heti haisemaan. Sitten kun omat loppuu,aletaan käyttää muiden rahoja. Miestä turha syyttää. Jos kaikki naiset kenen ukko satunnaisesti(tai vaikka jatkuvasti) ryyppäisi,päättäisi polttaa lapset,niin tää ihmiskunta olisi jo kuollut sukupuuttoon.Ja kun lukee noita twitteri yms.niin "harrastukset" alkaa tyyliin ravit,hevoset jne. Sitten tulee konien nimiä,jalkapalloa jääkiekkoa,koiria yms. Lapset on siellä loppupuolella.....
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi kaikki selvisivät."
Kaksi koiraa paloi elävältä. Ihmiset eivät loppujen lopuksi tunnu eläimistä paljon välittävän. Arvo määritellään sen mukaan, mitä jokin merkitsee itselle. Loogisempaa olisi määritellä se esimerkiksi epäitsekkäästi siten, kuka aiheuttaa eniten tuhoa maapallolle tms.
Koirat eivät palaneet elävältä. Ne kuolivat häkämyrkytykseen, mikä on ehkä maailman iisein tapa kuolla, ilokaasumyrkytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisihän tuossa jutussa että perheellä oli talousongelmia joista isä ei ollut tietoinen. Se fakta vain jostain syystä jää pienelle huomiolle. Tajuan tämän kuvion todella hyvin sillä kasvoin tälläisen äidin kanssa jonka piti näyttää sukulaisille ja kavereille että on millä mällätä ja tuhosi perheen talouden isäni tietämättä. Isäni teki sellaisia töitä että oli pitkiä aikoja poissa kotona joten hän ei tajunnut mitä kotona tapahtui ja me sisarukseni kanssa olimme liian kiireisiua omissa teinijutuissamme ettei tullut mieleen että iskälle pitäis kertoa millaiseksi elämä äidin kanssa oli muuttunut. Hän esimerkiksi pisti minut maksamaan omat lukiokirjani peitellääkseen rahaongelmia, ostin kaikki vaatteet yms. itse sillä kävin lukion ohessa töissä. Isäni luuli että laitoi kaikki tienaamani rahat säästöön. Sitten tuli se päivä kun äiti tiesi että ongelmat tulevat esiin ja hävisi vain yks päivä. asuin silloin jo omillani mutta sisarukseni 15v oli yksin kotona melkein viikon tietämättä mihin äiti on hävinnyt ennenkuin isä tuli reissuhommista. Silloin ei ollut kännyköitä ja isä sellaisissa hommissa ettei sinne sillälailla vain soitettu. Isälle sillätavalla sitten yllätyksenä tuli että talo on menossa persiin alta ja uutena tietona hälle tuli myös että olin vuosia vielä kotona asuessani maksanut sekä lukiojutut että kaikki muut omat menot. Siitä tuli ero sillä kun äiti vihdoin löytyi niin hän ei halunnut keskustella, ei selvittää asioita ja kertoi vain kuinka kamalia me kaikki olimme. Mun isä kuoli sydänkohtaukseen nelikymppisenä vuosi tapahtuneen jälkeen kun yritti hoidella asioita. Oli luottanut raha-asiat äidin hoiviin ja sieltä ilmestyi koko ajan uutta materiaalia. Hän myös yritti hyvittää minulle niitä teinivuosia sillä äiti oli valehdellut isälleni kaikenlaisia juttuja minusta peitelläkseen sitä että maksoin omat opiskeluni ja menoni. Hän koki tuon spesiaalisti ahdistavana asiana sillä hän oli kuvitellut että kaikki ne ylityöt ja sellaiset menivät meidän perheen hyvinvointiin. Tuosta on nyt aikaa. Näiden vuosien aikana olen tavannut paljon kohtalotovereita. Voitte miettiä miltä tuntuu lukea esim. blogeja joissa ostetaan kalliita vaatteita ja sisustusta ja matkustellaan yms. vaikka perhe on selkeästi normituloinen. En näe sitä terveenä ja ottaa päähän kun niiden kautta muut perheenäidit kadehtivat ja rientävät kokeilemaan josko vaikka Klarnalta heruis rahaa johonkin kivaan. Suomalainen nainen ei mun silmissä osaa käyttää rahaa ja velat usein tehdään miehen piikkiin koska itse ei sitä luottoa kotiäitinä saa. Sitten retostellaan kun eksällä meni luottotiedot ja itse on niin hyvä rahankäyttäjä. Mun äiti pähkinänkuoressa ja monen muun. Eihän tämän jutun äiti ole edes ainoa joka on yrittänyt tappaa lapsensa rahajuttujen takia...Aina homman nimi on sama, nainen hoitaa talousjutut, mies tekee paljon töitä ja luottaa. En koskaan vois tehdä tätä omille lapsilleni tai miehelleni. Mun sympatiat ei ole tämän äidin puolella enkä usko mihinkään psykoosiin.
Mitä opimme tästä? Jokaisen kannattaa on perillä omista raha-asioistaan ja osallistuu perheensä talousasioiden hoitamiseen, vaikka kuinka tekisi töitä. Ei kannata sokeasti ulkoistaa itseään.
En viittaa tällä sinun lapsuuteesi tai tämän äidin tekoon, johon isällä ei ollut osaa eikä arpaa. Tässä tapauksessahan isä nimenomaan hoiti omat raha-asiansa. Vaan jos näin kerran on yleisemminkin, niin kannattaisi alkaa osallistua.
Niin tietenkin kannattaisi osallistua. Isäni oli kuitenkin sellaisessa työssä jossa niihin aikoihin oli ulkomaailman ulottumattomissa viikkoja. Nykyään asia on toinen. Sitten on vielä sellainen asia että avioliitossa on pystyttävä luottamaan puolisoon. Se että luottaa ei ole ongelma vaan pettäminen kaikella tasolla. Pettäjä ei mitenkään voi syyttää toista osapuolta siitä että tämä luottaa häneen. Pettäminen tavalla tai toisella on pettäjän vika. Asiat voi aina hoitaa suoraan kasvotusten. Olen itse nainen mutta viime vuosina huomannut kuinka naiset ovat yhteistuumin nousseet barrikaadeille miehiä vastaan nimenomaan huijaus-osastolla. On oikein huijata koska mies on sitä ja tätä ja muut naiset komppaavat sivusta ja oikeuttavat näin omat tekonsa.
Minulla on kaksi poikaa jotka ovat kaksikymppisiä ja joutuvat JO NYT näkemään sen puolen jossa tyttöystävä olettaa että voi taloudellisesti hyväksikäyttää poikaystävää. Enkä puhu mistään treffien maksamisesta. Meillä on pojat ohjeistettu että treffit maksaa poika tiettyyn pisteeseen asti mutta kenenkään muun kuluja ei makseta eikä lainata rahaa, varsinkaan kun ei ole yhteistaloutta. Niiltä tyttöystäviltä kun ei niitä lainoja koskaan saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen ollut saanut mittavan perinnön ja tuhlannut kaiken uhkapeliin miehensä tietämättä! Siis kai jopa miljoonaluokan perintö.
Perheellä on Suomessa tosi hyvin pärjännyt ravihevonen.
Hevostalli.fin palstalla tästä oli juttua...
Surullinen tapahtuma kyllä
Mittavan perinnön ainakin,olisko sentään miljoonaluokkaa. Mutta jos aina on saanut mitä haluaa eikä käsitä että raha ei kasva puussa niin äkkiäkös ne pistää menemään. Sulkeutunut ihminen. Hevoset kaikkein tärkeintä elämässä. "Peto on irti" mut se ei sit ollutkaan se hevonen...
Päättäjät eivät välitä kirjoitti:
Kiitos hallitukselle ja kiitos onnelle ettei kukaan palanut.
Taloudelliset ongelmat ajavat tähän kun ihmiset elävät vain menestyäkseen ja elämä matala-alan palkka hommissa on sellaista että tyytyäkseen siihen on juotava ja juotava..
Ei sitä jatkuvaa rahapulaa kestä kukaan terve.
Töitä pitäisi tehdä mutta olisiko kunnon palkka mitään? Sellainen että ihminen saisi edes vähän säästöön ja ei tarvitsisi pelätä ja juoda että riittääkö ne rahat jos tulee yllättävä sairastuminen tai tarve hankkia jotain tärkeää.
Täytyy sanoa että juomalla lähtee huolet seuraavasta päivästä ja hetkestä. Eikä alkoholi ole kovinkaan kallista jos vertaa harrastuksiin tai muihin mitä parempituloiset tekevät.
Uskon että tuo äiti ajatteli aidosti että parempi että lapset kuolevat kuin yrittävät ponnistaa rahattomasta lähtökohdsta. Tavallaan totta mutta ei ketään saisi tappaa. Varattomuudesta on paha ponnistaa mihinkään. Usein vain joutuu köyhyyskierteeseen ja lopulta ajautuu päihteiden käyttöön, kun ei elämästä saa mitään muuta sillä elintasolla irti. Kiitos hallitukselle vaan.
Tämä pariskunta ei ole ikinä köyhää nähnytkään,ei ainakaan tämä ihastuttava murhakanditaattiäiti. Ja tuskimpa isän "juominen" ollut hälyttävää. Lähtenyt töihin ennen viittä aamulla.Ja kun naiselta rahat(omat ja muiden) loppuneet niin päättänyt lähteä lasten kanssa lomalle ja lopettaa postin jakelun ettei kaikki"lävähdä" sillä aikaa miehen naamaa päin. Millä rahalla oli taas lähdössä matkalle kun talous kuralla. Kun on käynyt perintörahat tuhlaamassa ympäri palloa niin paras pistää mökki tuleen ja lapset,koirat,pupu ja kilpikonna samalla. Siinä meni isältä ja lapsilta koti,irtaimisto,vaatteet,muistot ja elämä. Mutta onneksi lapset jäivät henkiin.Kiitos reippaiden lasten.Äidille elinkautinen kolmesta murhan yrityksestä,tuhotyöstä,eläinten rääkkäyksestä ja perheelle tuottamistaan henkisistä ruumiillisista ja aineellisista kärsimyksistä.Jos yhtään maassa oikeutta on.
Minä123456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja missä on sanonut että hänellä oli mielenterveysongelmia? Mutta joutuispa Niuvanniemeen eikä ikinä pääsisi pois. Niin törkeä teko oli. Että sinne vaan muiden sekopäiden sekaan.....
Pääasia että lapset pelastui, poika pelasti äitinsä tietenkin ja onhan se uskomatonta että oma äiti yrittää polttaa lapset.