Eikö se että haluaa uuden parisuhteen ole muka hyvä syy miksi haluaa laihtua?
Nykyään lihavalla on vaan niin huonot parisuhdemarkkinat.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Huonoilla markkinoilla olet käynyt, jos ulkonäkö on siellä ainoa kriteeri.
Ei tietenkään ole ainoa kriteeri mutta kyllä ulkonäkö jotakin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet out markkinoilla vain unissasi, jos luulet ettei läskit rataise
Kuka on sanonut että se ei ole hyvä syy? Mikä tahansa mikä motivoi laihtumaan on ihan hyvä syy.
Sanoisin niin päin, että nykyään lihavalla on paremmat markkinat. Enää lihavuus ei ole tabu ja anna friikin leimaa, miehet uskaltavat jo sanoa ääneen jos tykkää muhkummasta, on kaiken maailman feedereitä ja kokonaisia sivustoja, jossa hehkutetaan lihavia naisia ja annetaan heille huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeni onkin paremmilta markkinoilta. Koeta nyt vain elää tämän tiedon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ratkaisee jos haluaa tasokkaan ja varakkaan yms miehen. Olen minä nytkin naimisissa mutta mieheni ei ole mikään tasokas ja olisihan se kiva saada parempi.
Jotenkin silti tuntuu, etten haluaisikaan noiden kriteerien parisuhdemarkkinoille. En haluaisi myöskään miestä hankkimalla silikonit tai hiustenpidennykset tai pakaraimplantaatit.
Ei kannata, koska sitten kun parisuhde saavutettu, alkaa lihominen. Kannattaa laihduttaa ihan oman itsensä ja terveytensä vuoksi ja pitää terveitä elintapoja loppuelämän projektina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole ainoa kriteeri mutta kyllä ulkonäkö jotakin vaikuttaa.
Tottakai vaikuttaa. Muutenkin idioottimaista väittää, että paino kertoisi vain ulkonäöstä.
Kyllä se on ihan hyvä syy ja jos itse pidät hoikkuutta edellytyksenä että sinusta tykätään niin sehän kertoo vaan siitä että itse tykkäät itsestäsi hoikkana enemmän. Silloinhan kannattaa laihduttaa itsensäkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset miehet jahtaavat hoikkavartaloisia naisia ja kokevat tulleensa huijatuksi kun papin aamenen jälkeen vaimo lihoo 30 kg.
Hyvä opetus siitä, että kannattaisi tutkia mitä siellä naisen korvien välissä liikkuu. Mutta kun ei. Halutaan mennä naimisiin hyvien tissien ja perseen kanssa.
Kurjaa, kun naiset yrittävät matkia ylipainoisia miehiä, joita on Suomessa 66 prosenttia miehistä. :(
PS Se kumpu mahan edessä EI ole lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset miehet jahtaavat hoikkavartaloisia naisia ja kokevat tulleensa huijatuksi kun papin aamenen jälkeen vaimo lihoo 30 kg.
Hyvä opetus siitä, että kannattaisi tutkia mitä siellä naisen korvien välissä liikkuu. Mutta kun ei. Halutaan mennä naimisiin hyvien tissien ja perseen kanssa.
Itse luulen, et on ennemmin niinpäin, et ne itsestään huolta pitävät on muutenkin tasapainoisempia ja onnellisempaa seuraa kuin se osa lihavista, jotka syyttävät muita ongelmistaan ja pakottaa miehensäkin ryystämään jotain kaalisoppaa ku "mulla ei ole itsekuria" Pieni kilojen kertyminen lienee ihan sallittua pitkän suhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuollainen lihominen on yhdenlaista huijausta ja ihan aiheellinen pettymyksen aiheuttaja, oli osapuoli kumpi hyvänsä. Mun kaveria harmittaa kovasti et mies on lihonut koin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeni onkin paremmilta markkinoilta. Koeta nyt vain elää tämän tiedon kanssa.
No ei se sun puoliso ole ainakaan järkeä priorisoinut pariaan valitessaan. Niin älytön kommentti tuo eka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luulen, et on ennemmin niinpäin, et ne itsestään huolta pitävät on muutenkin tasapainoisempia ja onnellisempaa seuraa kuin se osa lihavista, jotka syyttävät muita ongelmistaan ja pakottaa miehensäkin ryystämään jotain kaalisoppaa ku "mulla ei ole itsekuria" Pieni kilojen kertyminen lienee ihan sallittua pitkän suhteen aikana.
Ei se hoikkuus kerro siitä, että ihminen pitäisi itsestään huolta.
On se hyvä syy. Kaikki syyt on hyviä, jos ne saa ihmisen laihduttamaan läskit pois.
Ne pitäisi sitten pitää poissa suhteen aikanakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hoikkuus kerro siitä, että ihminen pitäisi itsestään huolta.
Mutta liikalihavuus kertoo, ettei ihminen pidä itsestään huolta.
No jokainen toki voi olla mitä mieltä tahansa, mutta omasta mielestäni terveys on ainoa pätevä syy laihtua - kaikkein viimeisimpänä tulee ne muiden mieltymykset ja mielipiteet. Koska jos niihin lähtee mukaan, kaikki joutuisivat jollain tavalla pomppimaan ulkonäköasioissa muiden pillin mukaan...kaikista kun löytyy jotain, mistä joku muu ei pidä ja yllättävän moneen asiaan voi itse vaikuttaa, eli ei kelpaa (teko)syyksi se, että emmää tälle mitään voi.