Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä uskon että maa on litteä!

Vierailija
15.06.2017 |

Mitä mieltä! Todisteet puhuvat puolestaan!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt on aika kaukaa haettua nykyään kun maapallosta on otettu jopa kuviakin avaruudesta, josta näkee selävästi että se on pallo.

Ne on NASAN. se on avaruusJÄRJESTÖ. En mä amtais SETAnkaan tehdä mulle munuaisensiirtoa, miksi uskoisin geografiaakaan jonkun järjestön antamien tietojen pohjalta?

Et ole koskaan lentokoneella itse matkustanut?

Vierailija
22/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestipä kauan että tämä provo saapui mammapalstalle. Jenkkipalstoilla tällä on provottu jo vuosia vatipäiden ja jonnejen toimesta.

Tylsää kun täällä ei ikinä mitään alku- tai omaperäistä.

Kyllä tämä on täälläkin ollut aikaisemmin, jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pudonnut reunalta?

Vierailija
24/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestipä kauan että tämä provo saapui mammapalstalle. Jenkkipalstoilla tällä on provottu jo vuosia vatipäiden ja jonnejen toimesta.

Tylsää kun täällä ei ikinä mitään alku- tai omaperäistä.

Eihän tämä ole kuin kolmas tai neljäs kerta kun tämä aihe on täällä...

Ja aina osa vetää otsankurttuun takoen näppäimistöä " EI MAA OLE LITTEÄ USKOKAA NYT! "

Vierailija
25/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä mussukoita.  Maapallon pyöreä muoto on keksitty ja todistettukin jo ennen ajanlaskun alkua, eikä NASA:n toimesta.

Mutta sinä väität maan olevan pyöreä ja toiset väittää sen olen ellipsi. Niin miksi joku ei saa väittää maan olevan litteä?

Joo kyllä ennen ajanlaskun alkua... Dinosauruksetko sen päätteli?

Vierailija
26/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt on aika kaukaa haettua nykyään kun maapallosta on otettu jopa kuviakin avaruudesta, josta näkee selävästi että se on pallo.

Ne on NASAN. se on avaruusJÄRJESTÖ. En mä amtais SETAnkaan tehdä mulle munuaisensiirtoa, miksi uskoisin geografiaakaan jonkun järjestön antamien tietojen pohjalta?

Et ole koskaan lentokoneella itse matkustanut?

Kyllä olen. Ikkunasta näkyy että horisontti on suora. Horisontti myös pysyy koko ajan silmien korkeudella, pallopinnallahan jossain vaiheessa pitäisi joutua katsomaan alaspäin.

Vierailija
27/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti perussuomalainen. Sovit hyvin yhteen kaikkien kiihkouskovaisten, räjähtelevistä lepakoita ja Nooan arkista hupattavien kreationistien joukkoon.

Vierailija
28/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What!

Vierailija
29/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen paskoja provoja tänään.

Vierailija
30/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tosikkoja täällä.

Vierailija
31/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maa olisi litteä, kissat olisivat jo pudottaneet kaikki irtonaiset esineet reunan yli.

Vierailija
32/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maa on litteä... miten selittäisitte vuorokaudenajat ja vuodenajat? Ei taitaisi toimia :D

Vierailija
33/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, aina joku pätemässä ''selittäkääpä sitten''.. KAIKKEA EI VOI SELITTÄÄ! Ihan vaan siksi, koska emme tiedä, mutta jos yhtään järki päässä liikkuu eikä niele kaikkea puhtaasti kurkustaan alas tajuaa, miten epäilyttäviä kaikki nämä NASA:t ja Area 51:det ovat pelkästään jo siitä, kun avaa uutismedian ja tutkailee hiukan maailmanmenoa.. Kukaan ei ole todistanut onko esim. avaruudesta otetut videonpätkät ja kuvat oikeita vai vääriä.

Vierailija
34/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naurattaa nää valtamedian fyysikot jotka selittää että pallo on, vaikkakin ei me ymmärretä kvanttimekaniikkaa eikä pimeää ainetta eikä pimeää energiaa, mutta varmasti on pallo!

Vierailija
35/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

REUNALLA - kaunis on maailma

Vierailija
36/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo asia ei ole uskon asia. voit niin halutessasi mennä avaruuteen ja katsoa omin silmin että maapallo on soikea. tosin tuo vaatii isoa määrää rahaa.

Vierailija
37/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo asia ei ole uskon asia. voit niin halutessasi mennä avaruuteen ja katsoa omin silmin että maapallo on soikea. tosin tuo vaatii isoa määrää rahaa.

Se miksi maa voi näyttää ellipsiltä ylhäältä katsottuna johtuu siitä miten ilmakehä vääristää näkymää valontaittuessa.

Vierailija
38/38 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maa on litteä... miten selittäisitte vuorokaudenajat ja vuodenajat? Ei taitaisi toimia :D

Täällä ei linkit pysy, mutta googlaa flat earth seasons