Onko kaupassa korin ottaminen noloa, jos sen sisällön olisikin saanut käsissä?
Joskus kannan käsissä koska etukäteen luulen etten ota paljoa, sitten saatan huomata että kori olisi auttanut. Joskus taas kun olen ottanut korin, olenkin ostanut niin vähän että koria ei olisi tarvittu.
Mitä mieltä?
Kommentit (34)
Paljonkos on ap:lla ikää? Ei ole oikeat ongelmat elämässä ainakaan vielä kohdanneet...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se vähän elämänhallinnan puutteesta, jos varaa korin vaikka ei tarvitse.
No en oikein tiedä. Voihan sitä automaattisesti ottaa korin kaupassakäynnin ajaksi, vaikka ostoksia olisi vain huulirasva ja banaaneja. Mitä siitä!
Niin, tässä palataan juuri siihen elämänhallinnan puutteeseen, joka ikävä kyllä lisääntyy. ÄLÄ OTA KORIA JOS ON HUULIRASVAA JA BAANEJA.
Mikä on baani
Ei mikään, se on baane.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko niihin automaattikassoihin saa viedä? Ei ilmeisesti kärryjä kuitenkaan.
Niin paljon kun onnistut sille tasolle tavaroita kasaamaan.
Otan nykyään aina korin, koska aiemmin jätin ottamatta kun lähdin paria tuotetta hakemaan, mutta matkalla keksinkin kaikkea muuta mitä tarvitsin. Eipä tuon korin kantaminen turhaan haittaa, mitään, mutta on perseestä jättää tavaroita ostamatta kun ei mahdu enää syliin.
Ei. Sekään ei ole noloa, vaikka olisi kori, etkä osta mitään. Se kertoo vain siitä, ettet ole löytäny etsimääsi ja sama jos on muutama tuote, se voi kertoa siitä, että sulla oli alunperin tarkoitus ostaa jotain, mitä et löytänyt. Sekä punnitseminen yms. on helpompaa, vaikka olisi vain yksi tuote korissa ja ostaa toisen. Noloa on jättää tuote jonnekin lattialle odottamaan, jos tarvitsee kahta kättä johonkin muuhun. Tai näin ainakin normaalijärkinen aikuinen ajattelee.
On ollut kärry ja siinä hiiva. Selvisin.
Uskomatonta mutta totta: sen korin saa hakea jopa KESKEN kauppareissun. Minä haen useinkin. Olen ostavinani vain pari juttua, mutta sorrunkin paineen alla ostelemaan sitä sun tätä ja haen korin kesken kiertelyn. Ohoh!
Miksi joku haluaa tehdä arjestaan hankalaa kantamalla käsissään ostoksia vaikka tarjolla on koreja ja kärryjä? Oman elämänsä hankaloittaminen on typerää ja noloa, ei kauppakorin käyttö.
Jos ap on aikuinen ihminen, en totisesti ymmärrä nolostelua. Teininä olin itsekin täynnä noloutta milloin mistäkin (tosin en kyllä ostoskoreista), mutta aikuisena olen oppinut, että muita kiinnostavat minun korini/kärryni yhtä paljon kuin minua muiden eli ei yhtään. Jos joku nyt kyylää, so what, sillä ei ole muuta elämää, omapa on ongelmansa.
Nolompaa on olla ottamatta koria, henkilökunta ja kameravalvonnassa työskentelevät joutuvat turhaan seuraamaan asiakasta, joka pyörittelee tavaroita käsissään ja kainaloissaan ja laittaa osan taskuunkin, kun ei käsiin mahdu.
Miten huono itsetunto on näillä ihmisillä, jotka noloilee kaikkea? Ei ketään normaalia ihmistä kiinnosta onko sulla kori vai ei, onko se tyhjä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on olla ottamatta koria, henkilökunta ja kameravalvonnassa työskentelevät joutuvat turhaan seuraamaan asiakasta, joka pyörittelee tavaroita käsissään ja kainaloissaan ja laittaa osan taskuunkin, kun ei käsiin mahdu.
Tämä on hyvä perustelu, itse ajattelen juuri noin. On selkeää henkilökunnan nähdä, mitä asiakas on hyllystä ottanut, kun kaikki on (hygienisemmin myös) korissa.
Ja ennen maksua tavarat ovat kaupan omaisuutta. Jos asiakas ei viimekädessä otakkaan tuotetta, on tuote pyörinyt jonkun ällöä likaista anorakkia vasten tai tissihiessä.
Käyttäkää sitä koria.
Jos vähän syvällisemmin ajattelet asiaa... lopputulos on:
- EI KETÄÄN LOPPUPELEISSÄ KIINNOSTA KANNATKO OSTOKSET KORISSA VAI KÄSISSÄ -
Niin, ei tartte enää miettiä, onko se noloa vai ei.
Sulla on ongelma.Mietit ihan liikaa asioita joilla ei ole mitään merkitystä.