Mistä saa 500€ lainaa ilman korkoa (ainakaan isoa sellaista)?
Luottotiedot kunnossa mutta tuli yllättävä onnettomuus ja nyt tarvitsisin 500€ lainaa että pystyn maksamaan vuokran. Kertokaa, mistä oikeasti saa lainaa niin ettei tarvitse maksaa hirveää korkoa tai jopa niin että maksu onnistuisi pienemmissä erissä?
Kommentit (15)
Sukulaiselta tai jos tosiaan olet hyvä asiakas, pankista.
Olen sairauslomalla onnettomuden takia ja tulo on kelan asumistuki ja sairaspäiväraha. En luultavasti saa pankista mitään?
ap
Jos luottotiedot tosiaan kunnossa, kysy pankista. Pikavipit yms. lainat on ihan vihoviimeisiä jos haluat ne luottotiedot pitää jatkossakin.
Onhan noita kaikenlaisia esim. Everyday laina. Jos maksaa kerralla pois nii ei kai tuu korkoa yhtään.. kannattaa selailla netistä kaikenlaisia sieltä löytyy ☺
Hae luottokorttia pankista. Ei niitä kiinnosta se, mistä sinun tulosi koostuvat vaan se, kuinka paljon säännölliset tulosi ovat. Otat sitten luoton ylärajaksi vaikka sen 500 euroa.
Todennäköisesti voit hakea luottokorttia verkossa.
Älä ota mitään pikavippejä. Ne tulee aina lopulta kalliimmaksi. Sitä paitsi niihin halvimpiinkin joudut kuitenkin toimittamaan tulotietojasi, joten miksi et ottaisi mieluummin rehellistä luottokorttia omasta pankistasi.
Bank Norwegianista luottokortti heti nettihakemuksella. Maksuaikaa vähintään kuukausi ennen kuin alkaa korko mennä.
Vivukselta koroton ja kuluton ensilaina, mutta pitää maksaa kerralla pois (tosin maksua voi lykätä loputtomiin maksamalla pienen summan siirtomaksua).
Jos sulla on maksusuunnitelma valmiina, niin mitäpä jos kysyisit vuokranantajalta?
Kyllä minä olen aina valmis kaunista naista auttamaan pikku summalla ;) M31
Jos on siis vuokranmaksuun menossa raha, voit kysyä vuokranantajalta että kävisikö hänelle että maksat myöhässä/osissa sen kuun vuokran ja selität koko tilanteen. Tämä tosin edellyttää että vuokranantaja on yksityinen ja olette edes jonkinlaisissa väleissä.
Itse olen joskus saanut lisäaikaa muutaman kuukauden vuokran maksuun, kun kysyin nätisti ja ehdotin että voin tehdä jotain hommia ilmaiseksi. Vahdinkin vuoden aikana n. 10 kertaa hänen lapsiaan että pääsee miehensä kanssa rentoutumaan ja kuukauden kesällä heidän koiraansa kun lähti ulkomaille.
Alle tonnin laina pitäisi olla melko helppo saada omasta pankista jonne tulosi tulevat. Jos onnettomuus on syynä, soita jo heti huomenaamuna sosiaalityöntekijälle, koska voi olla jäämässä lomille juuri ennen jussia. Sossulta se korko voi olla pankkia parempi.
Ainakin Suomilimiitin kautta saa lainaa 500 euroa täysin kuluttomasti minun mielestä jopa 45 päivän maksuajalla.
Luottokortti pankista?