Täysi-ikäiset nuorten ammattikoulussa, luokkatoverit iältään?
Pääsin Kotityö ja puhdistuspalvelu- alalle Tampereelle, opiskelu alkaa elokuussa 2017.
Nyt hieman "jännittää" onkohan luokkalaiseni pelkästään 15-vuotiaita. Luokallemme otettiin 10 opiskelijaa 32hakijasta.
Olen itse 21-vuotias nainen. Iältäni en kovinkaan vanha mutta jokainen ystävänikin on minua väh. 2-vuotta vanhempia. En usko että tulisin toimeen 15-vuotiaiden kanssa.
Siispä onko teidän luokallanne esim ollut minkäikäisiä opiskelijoita jos nuorisopuolella olette hakeneet?
Kommentit (24)
Vaihdoin alaa pari vuotta sitten ja opiskelin ihan tavan amiksessa. Meillä oli kolme parikymppistä, minä 35 ja yksi 50+nainen siellä teinien seassa. En oikein tutustunut keneenkään kun en edes halunnut, mutta tää 50+ nainen oli ihan kikattelemassa siellä lasten seassa :-D Yhdessä sitten morkkasivat mua kun en halunnut osallistua fb-ryhmiinsä.
Suoraan peruskoulusta tulleista 50+ -vuotiaaseen, ja kaikkea siltä väliltä. Näin kauppaoppilaitoksessa -80/90-luvun taitteessa.
Vajaa vuosikymmen myöhemmin ammattikorkeakoulussa olin 27-vuotiaana vanhimmasta päästä, suurin osa oli suoraan lukiosta tai ammattikoulusta tulleita.
Hyvin silti kummassakin tapauksessa tultiin kaikki juttuun.
No miten vanha olet?