Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäiset nuorten ammattikoulussa, luokkatoverit iältään?

15.06.2017 |

Pääsin Kotityö ja puhdistuspalvelu- alalle Tampereelle, opiskelu alkaa elokuussa 2017.

Nyt hieman "jännittää" onkohan luokkalaiseni pelkästään 15-vuotiaita. Luokallemme otettiin 10 opiskelijaa 32hakijasta.

Olen itse 21-vuotias nainen. Iältäni en kovinkaan vanha mutta jokainen ystävänikin on minua väh. 2-vuotta vanhempia. En usko että tulisin toimeen 15-vuotiaiden kanssa.

Siispä onko teidän luokallanne esim ollut minkäikäisiä opiskelijoita jos nuorisopuolella olette hakeneet?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itekki vielä ihan kakara

No miten vanha olet?

Vierailija
22/24 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkalaiset 40-16 vuotiaita 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin alaa pari vuotta sitten ja opiskelin ihan tavan amiksessa. Meillä oli kolme parikymppistä, minä 35 ja yksi 50+nainen siellä teinien seassa. En oikein tutustunut keneenkään kun en edes halunnut, mutta tää 50+ nainen oli ihan kikattelemassa siellä lasten seassa :-D Yhdessä sitten morkkasivat mua kun en halunnut osallistua fb-ryhmiinsä.

Vierailija
24/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan peruskoulusta tulleista 50+ -vuotiaaseen, ja kaikkea siltä väliltä. Näin kauppaoppilaitoksessa -80/90-luvun taitteessa.

Vajaa vuosikymmen myöhemmin ammattikorkeakoulussa olin 27-vuotiaana vanhimmasta päästä, suurin osa oli suoraan lukiosta tai ammattikoulusta tulleita.

Hyvin silti kummassakin tapauksessa tultiin kaikki juttuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän