missä tilanteessa nainen päästäsit vieraan miehen hameesi alle
puutarhassa, isossa kahvilassa, puistossa, rannalla, jossain muualla? mikä tilanne voisi ajaa siihen?
Kommentit (3)
RannallaAnnan kirjoitti:
Rakastan ottaa aurinkoa! Auringon lämmittävä tunne paljaalla iholla saa minut kiimaiseksi. Pilluni on tuolloin aina ihan paisunut ja kostunut - valmis antautumaan!!
Jos rannalla minua katseleva mies on riittävän aktiivinen tullakseen juttelemaan ja osoittautuu keskustellessaan seksikkääksi, paikka seksille löytyy ihan varmasti. Joten vastaan, että rannalla!
oletko lähipäivinä rannalla? meren / järven?
tulisinkuntietäisin kirjoitti:
RannallaAnnan kirjoitti:
Rakastan ottaa aurinkoa! Auringon lämmittävä tunne paljaalla iholla saa minut kiimaiseksi. Pilluni on tuolloin aina ihan paisunut ja kostunut - valmis antautumaan!!
Jos rannalla minua katseleva mies on riittävän aktiivinen tullakseen juttelemaan ja osoittautuu keskustellessaan seksikkääksi, paikka seksille löytyy ihan varmasti. Joten vastaan, että rannalla!
oletko lähipäivinä rannalla? meren / järven?
Keski-Suomen järvien rannoilla kyllä, tänään viimeksi. Missä päin olet?