Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä tilanteessa nainen päästäsit vieraan miehen hameesi alle

se ois ihanaa
15.06.2017 |

puutarhassa, isossa kahvilassa, puistossa, rannalla, jossain muualla? mikä tilanne voisi ajaa siihen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ottaa aurinkoa! Auringon lämmittävä tunne paljaalla iholla saa minut kiimaiseksi. Pilluni on tuolloin aina ihan paisunut ja kostunut - valmis antautumaan!!

Jos rannalla minua katseleva mies on riittävän aktiivinen tullakseen juttelemaan ja osoittautuu keskustellessaan seksikkääksi, paikka seksille löytyy ihan varmasti. Joten vastaan, että rannalla!

Vierailija
2/3 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RannallaAnnan kirjoitti:

Rakastan ottaa aurinkoa! Auringon lämmittävä tunne paljaalla iholla saa minut kiimaiseksi. Pilluni on tuolloin aina ihan paisunut ja kostunut - valmis antautumaan!!

Jos rannalla minua katseleva mies on riittävän aktiivinen tullakseen juttelemaan ja osoittautuu keskustellessaan seksikkääksi, paikka seksille löytyy ihan varmasti. Joten vastaan, että rannalla!

oletko lähipäivinä rannalla? meren / järven?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisinkuntietäisin kirjoitti:

RannallaAnnan kirjoitti:

oletko lähipäivinä rannalla? meren / järven?

Keski-Suomen järvien rannoilla kyllä, tänään viimeksi. Missä päin olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi