Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut mahdollisuus olla kaikkien neljän isovanhempanne kanssa tekemisissä, kuka heistä on/oli teille läheisin?

Vierailija
15.06.2017 |

Vai olivatko kaikki aivan yhtä läheisiä? Vai eikö heistä kukaan ollut erityisen läheinen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki todella läheisiä, näimme viikoittain ja olimme usein myös yökylässä. Nykyään nähdään harvemmin, mutta läheisiä ollaan yhä. Itse olen 25 ja isovanhemmat 70-76-vuotiaita.

Vierailija
22/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäiti kuolemaansa saakka. Aikuisiällä äidinäiti ja isänisä. Äidinisääni välit olivat aina hyvät, mutteivät niin kovin läheiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti oli  läheisin.

Vierailija
24/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän vanhemmat. Äidin vanhemmat olen tavannut ja olivat mukavia ihmisiä mutta kuolivat kun olin lapsi.

Vierailija
25/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäiti. Olin molemmilla isoäideillä paljon lapsena ja äitini varmaan olisi halunnut että hänen äitinsä olisi ollut "tärkeämpi" meille, mutta hän sairasteli paljon ja jotenkin jäi etäisemmäksi. Kuoli kun olin parikymppinen. Isäni äiti eli vielä lähes 10v tuon jälkeen ja häntä muistelen vieläkin hyvin usein ja mm. näen unia hänestä 💖

Vierailija
26/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäiti

Vierailija
27/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut läheinen yhdenkään kanssa. Eniten tykkäsin siitä, joka lähti ekana (äidin isä). Nyt kun olen vanhempi oltais varmaan hyvissä väleissä.

Vierailija
28/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäiti.

Vierailija
29/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki isovanhempani ovat eronneet (erosivat jo ennen syntymääni) ja asuvat erillään eli minulla on aina ollut kaksi mummolaa ja kaksi vaarilaa, joten en luonnollisesti ole pystynyt tapaamaan kaikkia yhtä usein. Se on johtunut ihan jo ajan puutteestakin, mutta myös siitä, että osa heistä asuu kauempana kuin osa. Läheisimpiä ovat äidinäiti ja isänisä.

Vierailija
30/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän äiti, kemiat oli parhaimmat varmaankin, ei ole enää elossa. :)

Vierailija
31/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa sanoa, ehkä äidin isän kanssa läheisin, koska hän opetti meille lapsenlapsille paljon juttuja ja vietin heillä paljon aikaa lapsena. Kaikkien kanssa kyllä läheinen, olin yli 20 kun ensimmäinen kuoli.

Vierailija
32/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki isovanhemmat on vielä elossa. En ole kenenkään kanssa mitenkään erityisen läheinen, mutta varmaan läheisin on isän äiti :) Äidin isän kanssa tulen myös tosi hyvin toimeen.

Vierailija
33/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän isä. Näköjään ei yleisin vastaus.

Vierailija
34/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinisä.

Kyllä äidinäitikin on rakas, mutta kaikki me serkkutytöt oltiin "papan tyttöjä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän