Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin aivan ihanan miehen netissä, mutta nyt pelkään, etten ole tarpeeksi älykäs hänelle

15.06.2017 |

Mies on tutkija, filosofian tohtori, alallaan tunnettu. Itse olen ihan tavallinen tallaaja, mutta kuitenkin hyvissä töissä ja menestynyt. En koe kuitenkaan olevani superälykäs, joka pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Etsiikö superälykkät superälykästä seuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla vielä tavattu livenä. Hän vaikuttaa tosi mukavalta näin viestitellen. Tietysti googletin hänet, kun olen varuillaan, kun on paljon feikkiprofiileja. Yllätyin, kun tajusin, että hän on alallaan huippuja. On julkaisuja jne...  Kait tässä tuli jonkilainen alemmuuskompleksi. No ei kait tässä auta muuta kuin mennä omana itsenä eteenpäin ja katsoa mitä tuleman pitää.  

Ole huoletta: humanistitohtorit tekee väikkäreitä mm. siitä, muistuttaako pilkku liiaksi pistettä, joten RELAX! Puhu sinä potuista ja tohtori puhukoon pilkuista sen pinnalla. Ja ne julkaisut :D:D

FT voi hyvin olla valmistunut matemaattis-luonnontieteellisestä

Joo ei ole humanisti. On väitellyt taloustieteestä. 

Samaa roskaa, usein pelkkää kvalitatiivista stiiknafuuliaa.

Vierailija
22/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla vielä tavattu livenä. Hän vaikuttaa tosi mukavalta näin viestitellen. Tietysti googletin hänet, kun olen varuillaan, kun on paljon feikkiprofiileja. Yllätyin, kun tajusin, että hän on alallaan huippuja. On julkaisuja jne...  Kait tässä tuli jonkilainen alemmuuskompleksi. No ei kait tässä auta muuta kuin mennä omana itsenä eteenpäin ja katsoa mitä tuleman pitää.  

Ole huoletta: humanistitohtorit tekee väikkäreitä mm. siitä, muistuttaako pilkku liiaksi pistettä, joten RELAX! Puhu sinä potuista ja tohtori puhukoon pilkuista sen pinnalla. Ja ne julkaisut :D:D

FT voi hyvin olla valmistunut matemaattis-luonnontieteellisestä

Joo ei ole humanisti. On väitellyt taloustieteestä. 

Pyydä häntä selittämään sinulle suhteellinen etu ja jatkokysymyksenä se, että miten tämä suhteellinen etu pitäisi tulkita silloin kun niin monet työt ovat siirtyneet Kiinaan tai johonkin vielä halvempaan maahan.

Tämä on hiukan epätavallinen, mutta täysin järkevä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL,

jos tapasitte netissä niin äly ei liene keskeisessä roolissa.

Vierailija
24/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL,

jos tapasitte netissä niin äly ei liene keskeisessä roolissa.

Noh, minä tapasin kihlattuni netissä ja hän oli eräillä alueilla itseäni älykkäämpi.

Vierailija
25/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko somalialainen tohtori?

Älä huoli, mitä olen sivusta katsellut menoa niin siellä on hiukan matalammat vaatimustasot tohtorikoulutettaville ja koneinsinööreille kuin täällä.

Etköhän yllä samalle tasolle jos osaat kirjoittaa etunimesi.

Vierailija
26/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 vuotta naimisissa tutkijatohtorin kanssa, enkä todellakaan ymmärrä miksi kuvittelet ihmisen julkaisuilla olevan jotain tekemistä hänen älykkyytensä kanssa. Tunnen monta todella tylsämielestä tutkijaa, jotka ovat julkaisseet vaikka mitä. Aloina mm. talous- ja lääketiede.

Itse olen parin rekryfirman palikkatestien mukaan älykkyydeltäni ylimmässä viidenneksessä, enkä ole julkaissut yhtään mitään. 

Vierailija
27/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänen julkaisunsa on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu. Pitää paljon luentoja seminaareissa. Siksi ajattelin, että on tavallista älykkäämpi. No itsellä vain alemmuuskompleksi. Kiitos näistä viesteistä, että ehkä onkin ihan normi kaveri, ja ihan turhaan mietin tätä älykkyyseroa etukäteen. 

Vierailija
28/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL,

jos tapasitte netissä niin äly ei liene keskeisessä roolissa.[/quot

Samaisessa netissä olen tavannut myös lääkäreitä ja toimitusjohtajia, mutta he eivät vaikuta niinkään älykkäältä kuin tämä yksi tyyppi. Juu, ja olen näidenkin tausta tarkistanut. 

Vierailija
29/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyseessä ole Suomen deittisivut.