Olenko ainoa, joka ei tykkää tuosta aurinkoisesta säästä?
Ahdistaa kun aurinko paahtaa. On liian kuuma ja liian kirkas. Haluaisin vain olla sisällä viileässä ja varjossa. Mutta tylsää, kun on loma ja olisi kiva käydä paikoissa, ei vaan voi kun paistaa. Kun on pilvinen sää, tai sade, niin ulkoilen paljon. Samaten pakkasella myös. Mutta vaikka ei ole vielä edes helle, niin ahdistaa kuumuus ja paahtava porotus. Olenko ainoa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olet. Eiks 8 kuukautta talvea riittänyt sulle? Muuta Grönlantiin.
Etkö kestä eriävää mielipidettä? Yhtä hyvin joku voisi kehottaa sinua muuttamaan Afrikkaan. t. hellettä rakastava-ohis
Meitsivain kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
Et ole. Itse en niinkään vihaa aurinkoa mutta se aiheuttaa kutiavaa ja kivuliasta laikukasta ihottumaa, ja jos sitä erehtyy raapimaan, iho repeää ja vuotaa verta. Hyh.... aurinkorasvoista ei ole ollut hyötyä, kuljen siis pitkissä housuissa ja nahkatakissa, pääkin pitää suojata, muuten päänahkakin kutiaa.
Mitähän alapeukutettavaa tässäkin nyt oli? Ettekö tienneet että auringollekin voi olla allerginen? Tai siis sen uv-säteilylle.
Jep, ja reaktio voi tulla myös yhdessä joidenkin lääkkeiden kanssa
Myös minä en välitä lämpimästä. Lämmönsäätelyni meni rikki, kun sain aivovamman. Minulla on talvellakin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun on +20 niin alkaa toi kamala ruikutus, kun on niin kuuma ja mä en kestä ja jaksa.....
Anna muiden valittaa ja keskity sinä nauttimiseen. Itse varmaankin valitat pakkasesta?
Vierailija kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
Et ole. Itse en niinkään vihaa aurinkoa mutta se aiheuttaa kutiavaa ja kivuliasta laikukasta ihottumaa, ja jos sitä erehtyy raapimaan, iho repeää ja vuotaa verta. Hyh.... aurinkorasvoista ei ole ollut hyötyä, kuljen siis pitkissä housuissa ja nahkatakissa, pääkin pitää suojata, muuten päänahkakin kutiaa.
Mitähän alapeukutettavaa tässäkin nyt oli? Ettekö tienneet että auringollekin voi olla allerginen? Tai siis sen uv-säteilylle.
Jep, ja reaktio voi tulla myös yhdessä joidenkin lääkkeiden kanssa
No, ei kyllä heinixin kanssa voisi, ainoa lääke jota syön ja vain siitepölyn takia.
Rusketusta ainakin voi hankkia ilman aurinkoako
Kaikki nauttii käristyskupolista. Kaikki.
Ah haa. Nyt selveni.