Mulla on ihan karmea salaisuus, please haukkukaa mut :(
Olen 42-vuotias perheenäiti. Olen jostain ihmeen syystä kehitellyt pakkomielteen 23- vuotiaaseen mallityttöön.
En ole ikinä tavannut häntä, mutta hän on entisen ihastukseni ex-tyttöystävä. Käyn stalkkaamassa hänen sometilejään vajaa kymmenen kertaa päivässä ja välillä käyn hänen työpaikkansa lähellä, jotta näkisin hänet.
Ihan sairasta, tiedän. Please haukkukaa vapaasti, jotta pääsisin eroon tästä. Eniten satutan itseäni (olen vähän ylipainoinen) kun katselen kateellisena hänen täydellistä kroppaansa ja kasvoja.
Kommentit (34)
Itsehän olen salaa lätkässä yhteen 55-vuotiaaseen naiseen ja suorastaan jumaloin häntä...somessakin. Mutta mä en kyllä livenä menisi häntä mihinkään seuraamaan todellakaan; mieluusti ihan avoimesti sopisin jonkun tapaamisen hänen kanssaan edes jonkun tekosyyn varjolla.
T. Kolmekymppinen nainen
#22 jatkaa: mäkin haluaisin olla niinkuin hän, pukeutua kuten hän jne. Haluaisin samanlaisen upean muodokkaan ja rintavan vartalon kuin hänellä on. Tosin hänen kasvonpiirteensä ovat sen verran erilaiset, ettei minusta mitenkään saisi hänen näköistään. Hiuksemmekin ovat aika erilaiset, sillä se hänen kampauksensa ei sopisi omille kasvonpiirteilleni; mulla on vain pitkä tasapaksu tukka. Mutta olen siis todella ihastunut häneen ja kiinnostunut samanaikaisesti ja pidän häntä suunnilleen idolinani. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan pahat peräpukamat ja syömishäiriö. Ota pätkis, nosta jalat sohvalle ja ole onnellinen kalkkuna.
Syömishäiriötä ei valitettavasti ole kun ruoka maistuu vähän liiankin hyvin..
Ap
"Valitettavasti"?
Mikä on se kauhea rikos, johon olet syyllistynyt? Minulle jäi epäselväksi.
Olet selvästi nälkäinen joten syö pizzaa ja kebabia niin tulee kroppa rantakuntoon :)
Vierailija kirjoitti:
Yritä päästä eroon pakkomielteestäsi, koska olet stalkkeri. Uskoisin että ajan kanssa tilanne vain pahenisi. Mahdollisesti alkaisit jäljittelemään samaa ulkonäköä, kotona "viattomasti" kuvittelisit olevasi hän ja ajan kanssa kaikki vaan pahenisi. En ole ikinä kuullut stalkkerin näkökulmaa mihinkään! Minusta tämä on jännää!! :D hau hau kiva kalkkuna! :)
Tämä oli hyvä pointti, että voisin alkaa matkimaan hänen ulkonäköään. Nelikymppinen, joka yrittää näyttää kaksikymppiseltä. Kohta mulla on huulet täytetty, hirveät ripsipidennykset, tönkkökulmakarvat ja kilo meikkiä naamassa 😃
Ap
#22 edelleen: minulla tuo tilanne siis eroaa siten, että olen myös erittäin ihastunut ko. leidiin. :)
Vierailija kirjoitti:
No se, että stalkkaan hänen someprofiilejaan monta kertaa päivässä, ihan sairasta. Rikollista ei ole, mutta sairasta..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi nälkäinen joten syö pizzaa ja kebabia niin tulee kroppa rantakuntoon :)
Päinvastoin. Ap:n pitäisi nyt hankkia personal trainer jotta saisi kroppansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se, että stalkkaan hänen someprofiilejaan monta kertaa päivässä, ihan sairasta. Rikollista ei ole, mutta sairasta..
Ap
Ihmiset laittavat someen vain sellaista, mitä haluavat muiden näkevän. Ei some-tilin seuraaminen ole mikään oikeudenloukkaus. Jos yrität salakatsella toisen kotia, se on eri asia.
Et ole syyllistynyt mihinkään.
Minä puolestani olen kehittänyt pakkomielteen miespuolisen tutun vaimoon, stalkkaan naista jatkuvasti netissä kaikin mahdollisin tavoin, vaikka vähän nolottaa. Surkuhupaisaa asiassa on, että epäilen hänen myös stalkkaavan minua.
Ap:lle, kannattaa lopettaa somessa roikkuminen ja keskittyä enemmän itseen ja omaan elämään ja tehdä siitä mahdollisimman mukavaa. Somessa elämästä, ja takapuolista, pyritään antamaan mahdollisimman siloiteltu, ja jopa valheellinen, kuva. Yritän itsekin alkaa noudattaa omaa neuvoani. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani olen kehittänyt pakkomielteen miespuolisen tutun vaimoon, stalkkaan naista jatkuvasti netissä kaikin mahdollisin tavoin, vaikka vähän nolottaa. Surkuhupaisaa asiassa on, että epäilen hänen myös stalkkaavan minua.
Ap:lle, kannattaa lopettaa somessa roikkuminen ja keskittyä enemmän itseen ja omaan elämään ja tehdä siitä mahdollisimman mukavaa. Somessa elämästä, ja takapuolista, pyritään antamaan mahdollisimman siloiteltu, ja jopa valheellinen, kuva. Yritän itsekin alkaa noudattaa omaa neuvoani. :)
Hauska tavata kollega :D
Osaatko itse selittää, miksi juuri tämä nainen? Mistä epäilet, että hän stalkkaisi myös sinua? Miten tästä voi jäädä kiinni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tavata kollega :D
Osaatko itse selittää, miksi juuri tämä nainen? Mistä epäilet, että hän stalkkaisi myös sinua? Miten tästä voi jäädä kiinni?
Ap
Hei hei. :)
Ei kai julkisten tilien katselusta voi oikeastaan millään jäädä kiinni. Fb ja instagramkin voi käsittääkseni suositella kaveriksi tilin kyttääjää, mutta niin voi tapahtua muutenkin jos on yhteisiä tuttuja, seurattavia tai tykkäyksiä. Kyseinen henkilö tuntuu kovin usein olevan samoissa paikoissa kuin minäkin ja merkitseviä katseita on vaihdettu, vaikka ei toisiamme tunnetakaan.
Yritä päästä eroon pakkomielteestäsi, koska olet stalkkeri. Uskoisin että ajan kanssa tilanne vain pahenisi. Mahdollisesti alkaisit jäljittelemään samaa ulkonäköä, kotona "viattomasti" kuvittelisit olevasi hän ja ajan kanssa kaikki vaan pahenisi. En ole ikinä kuullut stalkkerin näkökulmaa mihinkään! Minusta tämä on jännää!! :D hau hau kiva kalkkuna! :)