Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä oikeutat/perustelet itsellesi alkoholinjuomisesi

Vierailija
15.06.2017 |

Teetkö ensin esimerkiksi kovasti (koti)töitä jotta saat hyvällä omatunnolla juoda?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä et mä haluun. Tarvitseeko yksinkertaista asiaa tehdä sen monimutkaisemmmaksi?

Vierailija
2/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kulttuurissa se on sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aikuinen ihminen ja jos tekee mieli juoda ja hetki on sopiva niin juon. Mitä muuta siihen muka tarvii?

Vierailija
4/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään. Kenelle mun sitä tarvitsee perustella?

Vierailija
5/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että tekee mieli juoda. Ei ole mitään tarvetta perustella sitä muille ihmisille tai "korvata" sitä jollain kotitöiden tekemisellä, ei mun juomisesta ole kellekään mitään haittaa.

Vierailija
6/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään perustele,alkoholi ei ole mulle mikään kirous.Juon jos haluan ja tilanteeseen sopii.Miksi pitää perustella?

Toki jos esim.mökillä urakoi,niin voi olla kiva juoda sen jälkeen esim.siideri,mutta en siksi tee hommia.Outoa jos pitää siivota,että voi ottaa alkoholia tai että siivous olisi mielekkäämpää.

Vierailija
7/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa otan olusen saunan jälkeen jos muistan. Jossain juhlissa otan ruuan kanssa lasin punaviiniä, viimeksi tällainen hetki oli 2010 kaverin häissä. Perusteluiksi vaikka vaihtelunhalu vesien ja limujen lisäksi.

Vierailija
8/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo edes tajunnut että mun pitäisi se perustella tai oikeuttaa ittelleni.

Otan alkomahoolia silloin kun huvittaa, sen kummempia syvällisyyksiä tuumimatta. Joko töiden päälle tai ilman töitä :D

Vierailija
9/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti, jolla ei ole vielä tarpeeksi hyviä syitä lopettaa.

Vierailija
10/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se buustaa hyvin muita oloja. Toimii erityisen hienosti pajan tai pamien kanssa sekaisin.

Vierailija
11/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: en ole keksinyt riittävän hyviä syitä olla juomatta. Siitä tulee hetkeksi hyvä mieli tässä kamalassa maailmassa, lähipiiri ei kärsi koska sellaista ei ole.