Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mind Fuckit, jotka tajusit aivan liian myöhään?

Vierailija
15.06.2017 |

Minulla myös tämä kuuluisa N-Y-T - Nyt, eli ne kirjaimet eivät ole sattumalta juuri N-Y-T

Kommentit (343)

181/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun tajuaa, että mitä nainen halusi, kun se kosketti sinua leveästi hymyillen ja itse vain toljotti, että häh:D

Aaaaaargh!

Vierailija
182/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videovuokraamo Makuunin nimi. Makuuni, todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaapa Mobilat samalla tavalla!

Vierailija
184/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vieläkään tajua pikaruokaloiden ketsuppiastioiden avautumis/suurentumis/expansoitumis systeemiä.

Tää jos opetettaisiin ihmisille, niin säästäisi pikaruokalatkin jonkin verran vuodessa....

Ei vaatisi kuin sen yhden printtilapun sinne ohjeistukseksi ketsuppipaikan ylle...

Se että ne on tehty Dixie cup-menetelmällä. ei tarkoita sitä että niiden olisi ajateltu olevan tarpeen avautua käyttäjää varten. Jos avautumista arvioitaisiin tarpeelliseksi, olisi ne kupit voitu tehdä valmiiksi avonaisemmiksi.

Avautuminen johtuu siis valmistusmenetelmästä ja ne tehdään pyöreästä kiekosta taittelemalla.

http://www.smithsonianmag.com/arts-culture/the-unnatural-history-of-the…

http://www.google.com.gt/patents/US1308793

TÄMÄ!!!

Vierailija
185/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että uunin alla oleva lokero on tarkoitettu ruuan lämpimänä pitämiseen jos jotain ei mahtunut samalla kertaa valmistamaan.

Suomessa on vähemmän tällaisia uuneja, jenkeissä yleisempää. Suomessa se kolo on ihan peltien säilyttämistä varten.

Juuri näin. Minulla oli omakotitalossani hella, jonka alaosa oli sellainen, jota pystyi lämmittämään, olikohan 70 asteeseen. En enää muista uunin merkkiä, olisikohan ollut Husqvarna. Taloni rakennettiin 1984, jolloin myös uuni oli hankittu.

Joo, vanhoissa uuneissa ehkä todellakin. Ihmettelin itse (asumme 2016 valmistuneessa asunnossa) tuon uutisen nähtyäni, että miten helvetissä tuonne 5 cm rakoon muka ruoka mahtuu, kun sinne just ja just saa säilytykseen folio/leivinpaperi/elmukelmurullat. Edes mikään uuninpelti ei mee sinne. Ehkä joku pari lättyä, pannari ja pitsa vois olla siellä säilytyksessä, mutta miks ihmeessä sinne laittaisin ne? :D

Vierailija
186/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta pari vuotta sitten, että Olvin logossa lukee Olvi. Luulin aiemmin logoa (olut)tynnyriksi.

Mulla kesti taas vuosikausia tajuta Koffin logo. Vasta kun se muutamia vuosia sitten uudistui, näin että siinä oli kaksi hevosta ja kruunu. Logo oli ennen epäselvempi, ja luulin että se oli vain joku olio.

En juo olutta, joten en ole koskaan kiinnittänyt huomiota Koffin logoon. Kiitos valaisusta!

Vierailija
187/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh aina näissä ketjuissa on ne samat jutut... Aakkoslaulu ja Tuiki tähtönen samalla sävelellä, toi sata kertaa väännetty n-y-t, maailma (maa + ilma)... Varmaan melkein kaikilla on nämä. Mut oli täällä virkistävää vaihteluakin. Itelläki löytys näitä varmaa monia, ku alkais kaivamaan kunnolla.

Vierailija
188/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mind fuck on sama kuin kompa? Tosi noloa käyttää tuollaista englanninkielistä feikkitermiä. *myötähäpeä*

t. englannin kääntäjä

Tosi noloa käyttää englantia, miksi? Ihan varmasti sama asia voidaan sanoa selvällä suomen kielellä, mutta ap nyt halusi vaan esittää.

Vierailija
189/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette ole tajunnut än yy tee nyttiä, niin mitä olette ajatelleet sen sitten tarkoittavan?

Ei ne ole ajatelleet mitään. Se on vaan ollut joku random hokema, vähän niinkuin YY, KAA, KOO, NYT. Jostain syystä he eivät ole tajunneet, että siinä hoetaan sanan NYT kirjaimia. Sitten he tajuavat sen joskus myöhemmin.

Jotenkin hämmästyttävää että näin voi olla, mutta pakko kai se on uskoa kun niin moni siitä kertoo.  

Yy kaa koo ei ole random hokema, vaan tulee tietenkin sanoista yksi kaksi kolme. :)

Vierailija
190/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäkauppa Dinsko. Ajattelin aina että se lausutaan niin kuin kirjoitetaan, eli dinsko. Kesti kauan tajuta että se tulee ruotsin kielestä Din Sko ("din skuu") = sinun kenkäsi.

Vierailija
191/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Miljoonasateen Marraskuun ensimmäistä kertaa vuonna 1987, mutta meni lähes 30 vuotta ennen kuin tajusin, mistä siinä puhuttiin, kun päähenkilö juopotteli kapakassa sylissään dinosauriin luu.

Vierailija
192/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin Miljoonasateen Marraskuun ensimmäistä kertaa vuonna 1987, mutta meni lähes 30 vuotta ennen kuin tajusin, mistä siinä puhuttiin, kun päähenkilö juopotteli kapakassa sylissään dinosauriin luu.

Jaa. Mistä siinä sitten puhutaan? "Dinosauris" on ilmeisesti kuitenkin sama kuin dinosaurus?

Vierailija
193/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkäkauppa Dinsko. Ajattelin aina että se lausutaan niin kuin kirjoitetaan, eli dinsko. Kesti kauan tajuta että se tulee ruotsin kielestä Din Sko ("din skuu") = sinun kenkäsi.

Kenkäkauppa ANDIAMO = AND-I-AM-0 = ja minä olen nolla.

Vierailija
194/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenkäkauppa ANDIAMO = AND-I-AM-0 = ja minä olen nolla.

XD jackpot XD

Vierailija
195/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkulttuurikeskus Piipoo. Viedäänpä varsinkin englanninkieliset turistit sinne! Let's pee and poo!

Matkaeväiksi joku herkullinen megapussi ja vaikka wiener nougatia. Megapussy and wiener nougat aka seminal fluid... GO FINLAND!

Vierailija
196/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vieläkään tajua pikaruokaloiden ketsuppiastioiden avautumis/suurentumis/expansoitumis systeemiä.

No mä en tajua miksi niitä pitäis avata. Ei mulla mene sitä ketsuppia niin paljon enkä tunne ketään jolla menisi

Vierailija
197/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin(mme) aivan liian myöhään että kokoomus ei olekkaan työväenpuolue joka ajaa työväen asioita.

Tajusin(mme) aivan liian myöhään että hallitus onkin vain teatteria ja saunassa on sovittu piiitkälle tulevaisuuteen.

Vierailija
198/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mind fuck jota en pysty käsittämään. Miksi energiahallinnan alan firma on valinnut nimekseen Enegia? Kuulostaa silkalta hyvin, hyvin häiritsevältä kirjoitusvirheeltä.

Vierailija
199/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että NRJ ja Energy ovat kaksi eri radiokanavaa, kunnes tajusin että NRJ tulee sanasta energy... Mietin aina pienenä autossa miksi ruudulla lukee NRJ kun radiokanava oli mainoksen mukaan enerzii (Energy). Sitten pyysin aina vaihtamaan "Energylle" tai yritin itse etsiä sitä kun sain vaihdella kanavia :D Huoh. 

Vierailija
200/343 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta tänä vuonna että valokuva muodostuu sanoista valo ja kuva. Kuva on siis tullut jotenkin valon avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi