Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkipaikalla kuultua: "Sä voit kiipee sinne ylös".

Vierailija
15.06.2017 |

Tämän sanoi äiti lapselleen. Miten voi tehdä lapselleen sellaista! Seuraukset aika selviä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipaikat ovat yleensä kiipeilyä varten?

Vierailija
2/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teit lasun moisesta hunsvotti äidistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi hän kertoo lapselleen kuinka hienolle ja reippaalle lapsi näytti kun kiipes sinne ylös.

Sen jälkeen kysyy vielä loppu kaneetiksi lässyttäen: No niin ketä kiipes hienosti, ketä?

Vierailija
4/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, olipa hassua.

Vierailija
5/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi hän kertoo lapselleen kuinka hienolle ja reippaalle lapsi näytti kun kiipes sinne ylös.

Sen jälkeen kysyy vielä loppu kaneetiksi lässyttäen: No niin ketä kiipes hienosti, ketä?

Mitä on odotettavissa koulussa? Opettajille näppylöitä.

Vierailija
6/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäinen lapsi ja kuinka korkea teline? Jos aika nuori lapsi ja teline yli 2 metriä, niin samaa mieltä AP:n kanssa, miten äippä voi tehä tuollasta lapsellee. Sanotaanko että vast noin 4 v. lapsi voi kiipee noin korkee telinee päälle. Ja sitte olisin äippänä ylpee ku lapsi ois osannu kiipee.

Vierailija
7/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakielestä lipeävät pitää lähettää keskitysleirille. Tämä on vakava asia. I'm super cereal!

Vierailija
8/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne seuraukset olivat? Lapsi oli ylhäällä?

Vierailija
9/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinkohan me samassa leikkipuistossa?? Äiti kehotti tyttöä kiipeämään "siitä nurkasta" kaiteen yli torniin..mistä nyt ei varsinaisesti edes mene mitään kulkureittiä. No samapa tuo, ei ole minun ongelmani jos tulee selkä edellä alas, vaikka mietinkin kyllä että jos tippuu, että mitä sitten tulisi tehdä, kun itse olin aikuisista siinä lähimpänä.

Vierailija
10/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa on selvää, ettei ihminen osaa suomea lainkaan. Herää vain kysymys, että mitä kieltä hän sitten osaa.

Vierailija
11/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai ymmärtänyt aloituksen pointtia, mutta itse ihmettelen niitä vanhempia, jotka nostaa pieniä taaperoitaan korkeille telineille leikkipaikoissa ja pahimmillaan kääntävät selkänsä ja jäävät sinne alas hääräämään muuta. Jos lapsi ei itse osaa kiivetä siihen leikkikentän korkeimpaan härveliin, ei hänellä todennäköisesti ole taitoja siellä turvallisesti toimia.

Vierailija
12/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllytysäiti kirjoitti:

Oltiinkohan me samassa leikkipuistossa?? Äiti kehotti tyttöä kiipeämään "siitä nurkasta" kaiteen yli torniin..mistä nyt ei varsinaisesti edes mene mitään kulkureittiä. No samapa tuo, ei ole minun ongelmani jos tulee selkä edellä alas, vaikka mietinkin kyllä että jos tippuu, että mitä sitten tulisi tehdä, kun itse olin aikuisista siinä lähimpänä.

Tip tip.

Vierailija
13/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, olipa hassua.

Ei tuollaiset kielenr¤isk¤¤jat tajua, vaikka kirjoittaisi, että leikkipaikko on yleins kiipele vartiöikke.

Vierailija
14/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen huono puhekieli on valitettavaa - lapsi tuskin oppii milloinkaan omaa äidinkieltään kunnolla.

Vierailija
15/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi katolle keikkumaan ja katse älypuhelimeen. Näinhän se nykyään menee.

Vierailija
16/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava kun toistuu arjessa aamusta iltaan, lapsella on todella heikot eväät kouluun ja elämään.

Vierailija
17/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta kasvaa sellainen "ketä" kirjoittaa av:lle jokaiseen ketjuun tl;dr

Vierailija
18/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista olisi minun lapsuudessani jonkun suusta kuullut, häntä olisi kyllä tuijotettu todella kauan.

Vierailija
19/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Nyt on trollinaiheet todella vähissä, kun pitää kaivaa palstaklassikko "lapselle pitää puhua pelkkää kirjakieltä" naftaliinista.

0/5

Vierailija
20/71 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsille tarvitse puhua kirjakieltä. Slangi tai murre sopii oikein hyvin. Mutta alussa mainitun kaltainen tilanne saastuttaa myös muita perheitä. Omille lapsille joutuu sitten selittämään, miksi täti sanoi noin. Tai pahimmassa tapauksessa joku oppii väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan