Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä naista?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 60 cm korkea Ikean lipasto ja tykkään juoda kahvia kevytmaidolla. Välillä käyn kävelyllä. Asuinalueellani on metsä. Haluaisiko joku seurustella kanssani? Eikös tuossa nyt ole kaikki oleellinen tieto potentiaalisille kumppaneille?

Oikeastihan tämä oli kyllä parempi Tinder-teksti kuin 99% naisista.

Vierailija
62/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olen muka sovinistinen?

Ap

Sinulle on jo selitetty, muttet vieläkään tajua. Noilla eväin kannattaa luopua parisuhteen etsinnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kölö kirjoitti:

Voisko ongelma olla että etsit naista? Mua ainakin ahdistaa mies, joka etsii naista ja tulee iskemään mua.

Voisit lopettaa etsimisen ja nauttia elämästä ja tehdä sitä mitä tykkäät. Sellasten asioiden kautta voit tutustua samanhenkisiisn ihmisiin ja ehkä jopa löytyy sen naisen.

Hoh hoijaa. Aina, kun nainen antaa asioiden "tapahtua omalla painollaan", mies on tehnyt ihan hitosti töitä. Tuolla ehdottomallasi strategialla mies jää takuulla yksin.

Vierailija
64/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sillä tunteellisuudella että ymmärrän siis myös sitäkin puolta ja naisten ajatuksia.

Ap

No miten se käytännössä ilmenee, että ymmärrät "naisten ajatuksia"?? 

Ja ihan uteliaisuudesta, millaisia ne "naisten ajatukset" sitten oikein on?

Esimerkiksi naisen hormonitoiminta tuottaa mielialanvaihteluita. Naiset ovat myös yleensä tunteellisempia kuin miehet. Eli siis ymmärrän sen että nämä asiat vaikuttavat naisten ajatteluun.

Ap

Vierailija
65/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sillä tunteellisuudella että ymmärrän siis myös sitäkin puolta ja naisten ajatuksia.

Ap

Kuule , kun ei ole olemassa erikseen naisten ajatuksia ja naisten tunteita. On vain olemassa ihmisiä, joilla on tunteita ja ajatuksia. Veikkaan, että et tunnista naisvihamielisiä käsityksiäsi ja sen vuoksi et tajua miksi sinua ei haluta tavata koskaan uudelleen. Ei ole kovin harvinaista edes, että jotkut ihan muuten täyspäisen oloiset miehet kohtelevat naisia  eriarvoisina ihmisen kaltaisina ja miehiä samanarvoisina, oikeina ihmisinä. Siinä mitetittävää ap:lle.

Vierailija
66/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan ( paitsi poliisi, jos olet rikollinen)

Pitää osta myydä markkinoida itseään aktiivisesti oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja riittävästi.

Sori: veljeni mahtailee, että on jo toisessa sukupolvessa haettu kotoa. Ja pitää paikkansa. Sekä äitini että veljen vaimo on ihan fyysisesti tulleet ko. taloon  (mm. äitini oli ensin kihloissa toisen miehen kanssa, mutta vaihtoi sitten lennossa  .....).

Vierailija
67/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin etsin naista ikähaarukalla 30-40 vuotta ja tarkoitan sitä. Itse olen 40. Vastauksia tulee laidasta laitaan, jopa yli ikähaarukastani. Jos joku minun asettamastani haarukasta loukkaantuu, niin omapa on tappionsa.

Vierailija
68/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sosiaalisesti kömpelö ja ohut sisäinen elämä confirmed. Laitetaan sovinismikin vielä kaupan päälle. Varsinainen catch.

Vierailija
69/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimerkiksi naisen hormonitoiminta tuottaa mielialanvaihteluita. Naiset ovat myös yleensä tunteellisempia kuin miehet. Eli siis ymmärrän sen että nämä asiat vaikuttavat naisten ajatteluun.

Ap

Tiedätkö, että olet ihan ääliö. Juuri tuo on sitä sovinistisuuttasi. Ja niin virheellisiä luuloja naisista. Mutta koska sinulla on tuollaisia naista halventavia ja väheksyviä kuvitelmia ja tulkintoja naisista, niin siitä johtuu että et saa naista. Nainen kyllä huomaa, että ajattelet naisista tuolla tavoin alentuvasti ja vähättelevästi. Ei sellaista miestä kukaan nainen halua.

Vierailija
70/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ap yhtään naista kunnolla, sillä käsityksesi naisista eivät ole todenmukaisia.

Vierailija
71/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olet seonnut. Miehillä ja naisilla on aivan yhtä paljon hormonitoimintaa, lue uudelleen ne bilsan kirjat. Ja naisilla ja miehillä hormonit vaikuttavat ihan yhtä paljon mielialaan. Naisilla ja miehillä on yhtä paljon tunteita. Luulitko, että naisilla on paljon tunteita ("naiset on tunteellisimpia") ja miehillä on vähän tunteita? 

Vierailija
72/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.

Ap

Ihan tiedoksesi, että useimmat miehet, jotka laittavat ikätoiveeksi vaikkapa tuon 20 - 30 vuotta, tarkoittavat, että eivät ikimaailmassa lähtisi treffeille omanikäisensä 30-vuotiaan kanssa. Vaan käytännössä etsivät 20 - 24-vuotiasta. Mutta sellaisen ikärajauksen laittaminen antaisi huonon kuvan, joten siksi hämätään laittamalla 20 - 30 vuotta.

Ja naiset tietävät tämän.

Kyllä minulle 30-vuotias kelpaa. Monet naisetkaan eivät halua olla vanhempien miesten kanssa. Miksi miesten pitäisi haluta olla vanhempien naisten kanssa?

Ap

Niin.. sanopas se. Miksi 20v. tytön pitäisi kelpuuttaa sinut, kun ei sinulle itsellesikään kelpaa 10 vuotta vanhempi kumppani? MIKSI? Kasinaismoralismi on ankeaa. Yleensä naiset ovat valmiita deittailemaan itseään hieman vanhempia, saman ikäisiä ja hieman nuorempia miehiä, esim. +/- 5 ikähaarukalla.

No osa naisista pitää vanhemmista miehistä.

Ap

Suuri osa naisista pitää hieman nuoremmista miehistä kuin mitä itse on.

Naisilla olisi sitten aina itseään hieman nuoremmat, eikä itseään hieman vanhemmat miehet, mikä on se todellinen tilanne lähes aina. Naiset saavat kyllä valita miehen aika vapaasti, kun miehet ovat jonotusnumeron kanssa hakemassa naisia parisuhteisiin. Tietenkin nainen silloin valitsisi itseään nuoremman, jos se olisi naisen preferenssi, koska heitäkin on tarjolla vaikka kuinka. En tiedä tuttavapiiristäni, joka ei tosin ole kovin iso, yhtäkään naista, jolla olisi itseään nuorempi mies.

Vierailija
73/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 10 vuoden ikäero on useimpien mielestä liian paljon - kertoo juuri tuo mm. että  yhteistä keskusteltavaa ei löydy. Omasta mielestäni 6 vuotta on ihan max.

Vierailija
74/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap yhtään naista kunnolla, sillä käsityksesi naisista eivät ole todenmukaisia.

Kyllä tunnen useita naisia ja heistä olen huomannut esim tunteellisuuden. Mutta se ei mielestäni ole paha asia.

Ap

Vierailija
75/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap on oikeasti ihan pimeä tyyppi. Kotoisin jostain 1700-luvulta. 

Vierailija
76/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekee naisten silmissä kiinnostavan?

"Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla."

Ainakin minun ymmärtääkseni.

t. m34

Vierailija
77/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.

Ap

Ihan tiedoksesi, että useimmat miehet, jotka laittavat ikätoiveeksi vaikkapa tuon 20 - 30 vuotta, tarkoittavat, että eivät ikimaailmassa lähtisi treffeille omanikäisensä 30-vuotiaan kanssa. Vaan käytännössä etsivät 20 - 24-vuotiasta. Mutta sellaisen ikärajauksen laittaminen antaisi huonon kuvan, joten siksi hämätään laittamalla 20 - 30 vuotta.

Ja naiset tietävät tämän.

Kyllä minulle 30-vuotias kelpaa. Monet naisetkaan eivät halua olla vanhempien miesten kanssa. Miksi miesten pitäisi haluta olla vanhempien naisten kanssa?

Ap

Niin.. sanopas se. Miksi 20v. tytön pitäisi kelpuuttaa sinut, kun ei sinulle itsellesikään kelpaa 10 vuotta vanhempi kumppani? MIKSI? Kasinaismoralismi on ankeaa. Yleensä naiset ovat valmiita deittailemaan itseään hieman vanhempia, saman ikäisiä ja hieman nuorempia miehiä, esim. +/- 5 ikähaarukalla.

No osa naisista pitää vanhemmista miehistä.

Ap

Suuri osa naisista pitää hieman nuoremmista miehistä kuin mitä itse on.

Naisilla olisi sitten aina itseään hieman nuoremmat, eikä itseään hieman vanhemmat miehet, mikä on se todellinen tilanne lähes aina. Naiset saavat kyllä valita miehen aika vapaasti, kun miehet ovat jonotusnumeron kanssa hakemassa naisia parisuhteisiin. Tietenkin nainen silloin valitsisi itseään nuoremman, jos se olisi naisen preferenssi, koska heitäkin on tarjolla vaikka kuinka. En tiedä tuttavapiiristäni, joka ei tosin ole kovin iso, yhtäkään naista, jolla olisi itseään nuorempi mies.

Voin luetella useitakin. Suurin ikäero on sedällä ja tädillä: täti 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
78/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen useita naisia ja heistä olen huomannut esim tunteellisuuden. Mutta se ei mielestäni ole paha asia.

Ap

Mitä se tunteellisuus sitten mielestäsi on? Miten se ilmenee? 

Vierailija
79/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--------------------

"Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla."

t. m34

Jos tekisi, niin niitä naisia olisi: nyt ei ole. Tuo ei siis toimi iskurepliikkinä eikä naisten "pitäjänä" (toisille treffeille ei saa ketään enää).

nainen

Vierailija
80/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. m34

No ilmeisesti ulkoinen hyvä ei kellekään naisille riitä vaan panevat painoa enemmän henkiselle puolelle.