Miksi en löydä naista?
Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?
Kommentit (148)
Tarkoitin sillä tunteellisuudella että ymmärrän siis myös sitäkin puolta ja naisten ajatuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30. Nainen voisi olla 20-30- vuotias.
ApYmmärräthän, että useimmille 20-vuotiaille olet auttamatta liian vanha. Yksikään 30-vuotias ei puolestaan vastaisi netti-ilmoitukseesi, koska hakusi alaikäraja on 20 vuotta.
Mä ainakin 30v miehenä voisin vastata naiselle, joka etsii 20-30v miestä
- ei ap
Ap ei tainnut etsiä miestä.
Eli naiset ovat tässäkin asiassa krantumpia?
Tässä rautalankaa: Jos nainen laittaa etsivänsä 20 - 30-vuotiasta miestä, niin nainen on silloin itse 20-vuotias, joten totta kai sinä 30-vuotiaana laitat hänelle ilomielin viestiä.
Jos mies laittaa etsivänsä 20 - 30-vuotiasta miestä, niin mies on 30-vuotias.
Ei ole ihan yhdentekevää etsiiko siinä mies naista vai nainen miestä.
Voisko ongelma olla että etsit naista? Mua ainakin ahdistaa mies, joka etsii naista ja tulee iskemään mua.
Voisit lopettaa etsimisen ja nauttia elämästä ja tehdä sitä mitä tykkäät. Sellasten asioiden kautta voit tutustua samanhenkisiisn ihmisiin ja ehkä jopa löytyy sen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.
ApIhan tiedoksesi, että useimmat miehet, jotka laittavat ikätoiveeksi vaikkapa tuon 20 - 30 vuotta, tarkoittavat, että eivät ikimaailmassa lähtisi treffeille omanikäisensä 30-vuotiaan kanssa. Vaan käytännössä etsivät 20 - 24-vuotiasta. Mutta sellaisen ikärajauksen laittaminen antaisi huonon kuvan, joten siksi hämätään laittamalla 20 - 30 vuotta.
Ja naiset tietävät tämän.
Kyllä minulle 30-vuotias kelpaa. Monet naisetkaan eivät halua olla vanhempien miesten kanssa. Miksi miesten pitäisi haluta olla vanhempien naisten kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.
Ap
Jos kerta olet tuota mieltä, niin miksi sitten 10v. vanhempi nainen ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sillä tunteellisuudella että ymmärrän siis myös sitäkin puolta ja naisten ajatuksia.
Ap
Joudutko usein selittelemään aiempia sanomisiasi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et saa naista, koska suhtaudut naisiin kuin he olisivat jo erillinen ihmisrotu, naisrotu. Että naiset on sellaisia ja sellaisia. Joku juttu nyt on sellainen naistenjuttu. Naisilla on ne naisten ajatukset. Jne.
Mitä jos ensin opettelisit, että jokainen ihminen on yksilö. Ja sinun tulee tutustua ihmiseen ihmisenä, ei naisena. Eikä ole olemassa mitään "naisten juttuja" tai "naisten ajatuksia". On vain eri ihmisten erilaisia ajatuksia.
Jos olet Ap Turusta tai lähistöltä, niin tule toki tapaamaan mua yliopistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhan tiedoksesi, että useimmat miehet, jotka laittavat ikätoiveeksi vaikkapa tuon 20 - 30 vuotta, tarkoittavat, että eivät ikimaailmassa lähtisi treffeille omanikäisensä 30-vuotiaan kanssa. Vaan käytännössä etsivät 20 - 24-vuotiasta. Mutta sellaisen ikärajauksen laittaminen antaisi huonon kuvan, joten siksi hämätään laittamalla 20 - 30 vuotta.
Kyllä minulle 30-vuotias kelpaa. Monet naisetkaan eivät halua olla vanhempien miesten kanssa. Miksi miesten pitäisi haluta olla vanhempien naisten kanssa?
Ap
Nyt kyllä selittelet asiaa itsellesi parhain päin. Eihän tuo edes pidä paikkansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin.. sanopas se. Miksi 20v. tytön pitäisi kelpuuttaa sinut, kun ei sinulle itsellesikään kelpaa 10 vuotta vanhempi kumppani? MIKSI? Kasinaismoralismi on ankeaa. Yleensä naiset ovat valmiita deittailemaan itseään hieman vanhempia, saman ikäisiä ja hieman nuorempia miehiä, esim. +/- 5 ikähaarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miten se käytännössä ilmenee, että ymmärrät "naisten ajatuksia"??
Ja ihan uteliaisuudesta, millaisia ne "naisten ajatukset" sitten oikein on?
Juu samaa mieltä, että kyllä jo tässä tuo sovinismi haisee niin kauas, ettei ihme, että naiset huomaavat sen heti ensimmäisillä treffeillä. Ainakin neljässä viestissä ap on suoraan sanonut, että hänen päässään miehille ja naisille pätevät eri pelisäännöt. Aika marginaalinen on se ryhmä, joka tuollaisia ajatuksia jaksaa arjessaan katsella. Toki yksien treffien verran ihan viihdyttävää.
Aika äärettömän pinnallisia ajatuksia ap:lla. Jos ap on 18, niin tuo on vielä jossain määrin ymmärrettävää. Mutta ap taisi olla jo vanhempi.
Mutta jos ap etsii henkisesti samantasoista seuraa, niin ehkä se 18 - 20 v. on ihan oikea ryhmä mistä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten olen muka sovinistinen?
Ap
Mistä päin olet Ap?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro nyt mitä mielestäsi ne "naisten ajatukset" oikein on? Siis ne, joita kyllä ymmärrät??
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulle on ne kaikki kohdat tässä ketjussa alleviivattu. Luet vain uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin.. sanopas se. Miksi 20v. tytön pitäisi kelpuuttaa sinut, kun ei sinulle itsellesikään kelpaa 10 vuotta vanhempi kumppani? MIKSI? Kasinaismoralismi on ankeaa. Yleensä naiset ovat valmiita deittailemaan itseään hieman vanhempia, saman ikäisiä ja hieman nuorempia miehiä, esim. +/- 5 ikähaarukalla.
No osa naisista pitää vanhemmista miehistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin.. sanopas se. Miksi 20v. tytön pitäisi kelpuuttaa sinut, kun ei sinulle itsellesikään kelpaa 10 vuotta vanhempi kumppani? MIKSI? Kasinaismoralismi on ankeaa. Yleensä naiset ovat valmiita deittailemaan itseään hieman vanhempia, saman ikäisiä ja hieman nuorempia miehiä, esim. +/- 5 ikähaarukalla.
No osa naisista pitää vanhemmista miehistä.
Ap
Suuri osa naisista pitää hieman nuoremmista miehistä kuin mitä itse on.
Mulla oli ikärajauksena 18-40v ja olen itse 30v mies. Mikä mun "oikea ikärajaus" silloin on?