Kaksi teinityttöä käveli suoraan minua päin kun toljottivat puhelimiaan, hermo menee kohta
Ja minua päin on meinattu ajaa pyörällä ja kickboardilla kun huomio on siinä näytössä. Ettekö te opeta kakaroillenne että ulkona kiinnitetään huomio ympäristöön ja muuhun liikenteeseen?
Kommentit (8)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2898938/miksi-isani-arsyyntyy-aina-kun-k…
Koska minulla on oikeus...
Vierailija kirjoitti:
No tota... Kyllä aikuiset hortoilee ihan yhtä pahasti. Tosin täyskasvuinen toikkaroija osaa yleensä nostaa katsetta edes millisekunniksi kännystä kun lähtee ylittämään suojatieta, teinit ei ole ihan vielä ehtineet tajuta sen tempun myönteisiä terveysvaikutuksia.
Mutta joo, toikkarointi vituttaa. Ottaa päähän väistellä ihmisiä joiden luulisi edes jossain määrin huolehtimaan itsestään.
Aikuisissa ja teineissä on se pieni ero, että aikuiset tekee tätä auton ratissa. Kumpi on suurempi uhka pyörä vai auto? Lapset ja nuoret oppii esimerkistä.
Ja minua päin on meinattu ajaa autolla, kun huomio on siinä näytössä. Teineillä ei taida olla ajokorttia, eikä autoakaan.
Aikuisten on ihan turha haukkua tässä asiassa teinien käytöstä. He ei osaa yhtään sen paremmin.
Mitäs teit itse kun et nähnyt heidän tulevan päin?
Kannattaisiko opettaa ihmisiä. Kun näet jonkun tekstaavan ja tulevan vastaan, leiki sinäkin tekstaavasi ja kävele suoraan päin
No tota... Kyllä aikuiset hortoilee ihan yhtä pahasti. Tosin täyskasvuinen toikkaroija osaa yleensä nostaa katsetta edes millisekunniksi kännystä kun lähtee ylittämään suojatieta, teinit ei ole ihan vielä ehtineet tajuta sen tempun myönteisiä terveysvaikutuksia.
Mutta joo, toikkarointi vituttaa. Ottaa päähän väistellä ihmisiä joiden luulisi edes jossain määrin huolehtimaan itsestään.